Virtual Love
04📢 Announcement 📢
Level 70 COMPLETED (100%)
.
.
.
.
.
🎮GAME MODE CONTINUED🎮
.
.
.
.
.Jeon Jungkook, hari ini hari kita bersama, jadi awak rasa saya cantik tak dengan penampilan sebegini ?
P/S: kau anggap saja yang bertanya ni gadis bakal jumpa nanti. Aku sekadar nak tunjuk ajar, hehe ;)
YA / YA
.
.
.
.
.
🎮GAME MODE PAUSED🎮
.
.
.
.
.__________________________
Aku mengemam bibir menahan geram, dah tak ada jawapan lain untuk aku bagi? Patutlah permainan sebegini tak pernah dilihat jual di kedai kelengkapan permainan video, langsung tak mencabar minda. Mencabar kesabaran adalah!
Aku menghela nafas kesal. Terkilan terpaksa menghadap permainan ini. Walau bagaimanapun, aku perlu kekalkan prinsip seorang pemain profesional (agaknya).
Kalau dah mula sesuatu, akhirinya sampai ke penghujung.
Leher aku tegangkan untuk hilangkan lenguh. Mataku mula tak lekang dari menatap skrin bercahaya di bilik yang gelap gelita. Permainan 'Virtual Love' harus diselesaikan secepat mungkin.
· ─────── ·❁ཻུ۪۪⸙· ────── ·"Hoi arnab jadian" bahu Jungkook menjadi mangsa tamparan sahabatnya.
Jungkook yang tersengguk-sengguk menahan ngantuk melopong mata seluas mungkin. Jejaka senyuman petak menjadi mangsa renungan maut Jungkook.
"Jangan kacau aku boleh tak? Mengantuk ni" Jungkook menguap seluas-luasnya. Kepalanya dilentokkan atas timbunan buku teks yang berada di permukaan meja.
Jungkook bernasib baik berikutan tempat duduknya jauh dari pemerhatian guru subjek Matematik.
Jejaka berhadapan Jungkook menggeleng kepala."Jungkook, Jungkook. Benda apalah yang kau buat sampai tertidur dekat sekolah?" omel Taehyung mulai risau dengan perubahan sikap Jungkook.
Sebelum ini, Jungkook sentiasa sertai Taehyung dan rakan-rakan lain untuk lepak bersama. Tapi sejak belakangan ini, Jungkook memberi seribu alasan untuk tidak turut serta.
Loceng sekolah berdering kuat menandakan sudah tiba waktu rehat.
"Dah rehat ni, jom makan" ajak Taehyung yang setia duduk bersebelahan Jungkook menggoncang badannya.
Namun, tubuh Jungkook tidak menunjukkan tanda-tanda untuk terjaga dari tidur.
"Hurm, tidur mati pula jantan ni" keluh Taehyung sedikit kecewa.
Akibat perut kecil berkeroncong hebat, Taehyung bingkas bangun lalu menapak ke arah sekumpulan jejaka lain yang menantikan mereka berdua di luar bilik darjah.
🍉🍉🍉🍉🍉
Keep supporting me through vomments❤️💕
YOU ARE READING
【✔️BTS】𝑽𝒊𝒓𝒕𝒖𝒂𝒍 𝑳𝒐𝒗𝒆 • 𝓙𝓮𝓸𝓷 𝓙𝓾𝓷𝓰𝓴𝓸𝓸𝓴
Fiksi Ilmiah©2019 -𝐊𝐇𝐀𝐈𝐍𝐃𝐄𝐑𝐁𝐔𝐄𝐍𝐎 (𝐖𝐀𝐒 -𝐏𝐔𝐁𝐆𝐌𝐈𝐍) 𝐒𝐓𝐎𝐑𝐘𝐋𝐈𝐍𝐄 [BANGTAN SERIES #6] ✧════════════•❁❀❁•════════════✧ Virtual Love, sebuah permainan video berkonsepkan cinta dan feminin, dimainkan secara ketagih oleh jejaka kacak bernam...