Virtual Love
Chapter 05📢 Announcement 📢
Level 129 COMPLETED (100%)
.
.
.
.
.
🎮GAME MODE CONTINUED🎮
.
.
.
.
."Wow Jeon Jungkook, you did well. Apa yang saya ajar semua awak boleh tangkap" gadis bernama ringkas, YJ menguntum senyuman bermakna.
"Well, I'm gonna be international Playboy lepas-lepas cik YJ dah turunkan ilmu nak pikat awek" begitu bersahaja aku membalas, tanpa sedikit pun gentar. Mungkin sesi ini telah menyakinkan aku untuk beramah mesra, lagi-lagi dengan gadis yang bakal aku pikat huehue.
"Amboi Jungkook, bukan main tersenyum nampak? Seronok beranganlah tu" seloroh YJ sejurus menyisip secawan caramel latte yang dipesan.
"Hehe mana ada" aku sekadar menggosok belakang tengkuk, hilangkan keresahan.
Melihatkan aku kelihatan kembali kekok, YJ cuba menikam anak mataku dengan lirikan menggodanya, tetapi aku akhirinya dengan tundukkan ke bawah dengan perasaan malu. Ya tuhan, kenapalah dari tadi jantungku berdegup kencang disaat bersama dengan YJ? Jangan dibilang yang aku ni-
"Jungkook" namaku dipetik YJ yang membuatkan jantung kian mengepam laju.
Pandanganku kembali jatuh pada raut wajah jelitanya. Tangan kecilnya terus menarik perlahan tanganku lalu digenggam rapat.
"Sebenarnya, aku malu nak bagitahu perkara sebenar. Yela,dah dua minggu kita bersua muka sebagai mentor dan mentee hehe.
Tapi-" bicaranya yang berjeda telah menarik perhatianku untuk mendengar lebih lanjut.
"Tapi apa? Cakaplah-" desakku.
YJ menghela nafas yang berat sebelum meneruskan percakapannya.
"- Boleh tak kali ni, kita berjumpa sebagai... pasangan kekasih?"
Jantungku seperti mahu meledak disaat YJ menitipkan soalan cepumas. Nampaknya aku dapat simpulkan perasaan kini, aku mulai jatuh cinta dengannya. Ya, sejujurnya aku mula merasakan perasaan ini sejak pertama kali aku dan YJ mula menyapa antara satu sama lain.
Dengan menyembunyikan ekspresi teruja, aku hanya mengungkapkan perkataan-
"Sure, we can"
.
.
.
.
.🎮GAME MODE PAUSED🎮
.
.
.
.
.Finally, my only one crush already be mine ❤️
Terima kasih kerana menerima lamaranku secara tak langsung, wahai Jeon Jungkook sayang.
Akan ku sayang kau sampai bila-bila.
🍉🍉🍉🍉🍉
Buat masa ni, Wauthormelon kasi sweet moment Kook×YJ. Di chapter kemudian nanti ada conflict hehe bubyee
YOU ARE READING
【✔️BTS】𝑽𝒊𝒓𝒕𝒖𝒂𝒍 𝑳𝒐𝒗𝒆 • 𝓙𝓮𝓸𝓷 𝓙𝓾𝓷𝓰𝓴𝓸𝓸𝓴
Ciencia Ficción©2019 -𝐊𝐇𝐀𝐈𝐍𝐃𝐄𝐑𝐁𝐔𝐄𝐍𝐎 (𝐖𝐀𝐒 -𝐏𝐔𝐁𝐆𝐌𝐈𝐍) 𝐒𝐓𝐎𝐑𝐘𝐋𝐈𝐍𝐄 [BANGTAN SERIES #6] ✧════════════•❁❀❁•════════════✧ Virtual Love, sebuah permainan video berkonsepkan cinta dan feminin, dimainkan secara ketagih oleh jejaka kacak bernam...