Érdekes "Edzés,,

170 19 62
                                    

Verseny a feladásokért

Az ismertető órák közötti szünetekben kissé megismerkedtem új osztályommal.
Az egyik részét biztosan kedvelni fogom, a másik része meg...hát Ushiwaka.
És, ha benne lesz a röpi csapatban -ami valószínű megtörténik- akkor még fel is kell adnom neki. Bár ha egy balkezes ütőnek is a legjobb feladásokat adnám, biztos a földbe tiporhatnám Tobio-t. Ördögi vigyoromat egy angyali mosoly mögé rejtettem, miközben Sawamurával sétáltam a tornaterem felé.
Már messziről lehetett hallani a hangot ahogy egy labda éppenséggel a földnek csapódik.
Belépve a terembe gyorsan körbepillantottam, majd meglátva osztálytársainkat odasétálunk, ahol jelenleg egy elég érdekes beszélgetés, vagy inkább vita zajlott.

  -Na, Bokuto ne legyél ennyire kikészüvle. Te is benne vagy a toppban...csak nem a háromban -röhögte el magát az éjfekete hajú srác, akit assz'em Kuroo-nak hívnak, míg Ushiwaka csak faarcal nézte az egészet.

  -Cseszdmeg magad, te idióta macska! -mordult rá a másik. -Én legalább benne vagyok a toppban. -érkezett is a  "frappáns" visszavágás.

  -Csak merd azt mondani, hogy nem tudnálak leblokkolni! -emelte fel a mutatóukját -Meg amúgy is mindjárt kiesel a helyéről, hisz Akaashi-n kívül nincs olyan feladó aki igazodni tudna a borzalmas ütéseidhez. -jelent meg egy diadalittas mosoly az arcán.
Oldalra nézve megpillantottam a Karasuno volt kapitányának fáradt pillantását.

  -Kihívás elfogadva! -vágtam közbe sértetten. Méghogy ne lenne..

  -Oya?

  -Jé, ez Sawamura és a hercegecske! -csodálkozott el a bagoly.

  -Herceg?! -lepődtem meg.

  -Ja, mert olyan herceges beállásod van, de ez most lényegtelen. -hadarta gyorsan- Feladó vagy?

  -Igen. -néztem rá összehúzott szemekkel.

Hirtelen kicsapódott a tornaterem ajtaja, odavonzva mindenki figyelmét. Az ajtón három másodéves -mivel mind az elsősök, mind a harmadévesek itt vannak így kizárásos alapon csak azok lehettek- lépett be.

  -Elnézés a késésért!
  -Bocsánat a késésért! -hadarták egyszerre.

  -Remek, akkor most, hogy mindenki megérkezett -pillantott szúrósan a késők felé- játszhatunk is egy meccset! -csapta össze kezét harmadéves kapitányunk.
 
  -Egy elsősök a végzősök elleni meccset terveztünk, de mivel csak öten vagyok az egyik másodévesünk beáll hozzátok. -jelentette ki a röpi csapat menedzsere.

Az egyik harmadéves kihozott egy dobozt a szertárból, amiben a mezek voltak. Mindenki kivett egy random darabot, majd gyorsan magára kapta.
A hálót időközben már felállították, így azzal már nem kellett foglalkozni.
A pályára lépve elfoglaltam a helyem elöl, kivételesen a bal oldalon. Fránya Ushiwaka.
Egy barnahajú másodéves beállt a bíró helyére, és megfújva a sípot elindította a meccset.
"Kedvezményül" mi kezdhettünk, így a csapatunkban lévő másodéves -aki késők közé tartozik- szervált. A labda ívesen haladt a másik oldal felé, ahol könnyűszerrel fogadták és támadást indítottak. A centerünk, azaz Kuroo egy kill-el blokkolta azt, ezzel pontot szerezve nekünk.

  -Szép blokk! -kiáltottuk egyszerre.

A menedzser és az edző is árgus szemekkel figyelték minden mozdulatunkat.
Viszont, a következőnél már nem volt ekkora szerencsénk, ejtést alkalmaztak, ami most őket juttatta ponthoz.
Az egyik harmadéves szervált amit Sawamura tökéletesen fogadott, egyenesen felém irányítva a labdát. Három ütő. Na akkor kinek menjen a feladás..? Kockáztassunk egy kicsit. Baglyocska.
A fiú sikeresen elütötte a labdát bár a feladás még nem volt teljesen pontos.

𝕋𝕚𝕞𝕖 𝔸𝕝𝕚𝕧𝕖 ~ Haikyuu! HUNWhere stories live. Discover now