Értéktelen vagy felbecsülhetetlen?

79 17 15
                                    

~Avagy az új kapitányok dilemmája~

Az egész azzal kezdődött, hogy Miyagi pár kapitánya -Ennoshita, Futakuchi, Shirabu, Terushima és Yahaba- összeült egy kisebb kávéházban megvitatni a tavaszi edzőtáborral kapcsolatos dolgokat. Vagyis ezt kellett volna tenniük, de néhány "apró" konfliktus miatt ez szinte lehetetlen feladatnak bizonyult. Pár perc csend elteltével Terushima felszólalt.

-Ti elhiszitek azt, hogy ha levágjátok az árcímkét összemegy a pólótok mosás közben? -tette fel a kérdést mire négy értetlen szempár meredt rá.

-Istenem ments meg! -temette kezei közé arcát Ennoshita.

-Egész eddig ezen gondolkodtál? -tette fel a kérdést Yahaba.

-Még egy ok, hogy miért nem beszélek veletek gyakran.. -motyogta maga elé Shirabu.

-Ha már az árcímkékről beszélünk.. úgy tűnik Shirabu 2760 yenbe kerül. -Nevetett fel Futakuchi, elengedve a másik pólóját.

-Az csak a pólóm ára, Idióta. -morgolódott Kenjiro

-Oh.. tényleg. Te még annyit se érsz -vihogott a vasfal kapitánya.

-Meg foglak ölni.

Ám mielőtt a két jómadár jelenetet rendezhetett volna Ennoshita fogta magát és beült kettejük közé, majd egy szigorú pillantással díjazta őket.

-Lehetne, hogy ma halkan észrevétlenül ölitek meg egymást? És örülnék ha az edzőtábor előtt nem csuknának le titeket.

-Ő kezdte! -Vágták rá teljesen egyszerre.

Ennoshita csak sóhajtott egyet.

-Jé! Yahaba pólójának nincs címkéje. -csodálkozott el Terushima.

-Ez azért van mert én felbecsülhetetlen vagyok. -felelte elégedetten a feladó.

-Vagy értéktelen.. -mondta mellékesen a varjak fáradt kapitánya.

-Kifelé.

-Ez egy közösségi hely, nem küldheted csak úgy ki. -állapította meg Futakuchi.

-Hagyd rá, hisz ő a király utódja -röhögött fel Shirabu.

-Mi ez a kegyetlen összeesküvés? Shirabu, te meg ne add alá a lovat!

-Ugyan, mindketten tudjuk, hogy ő lovagol... -vetette oda Futakuchi, majd lassan az ajtó irányába kezdett el araszolni.

A társaság többi tagjának egy kis időbe tellett mire leesett nekik a mondat értelme.

-FUTAKUCHI!! -kiáltott utána Shirabu, majd az említett személy után indult, hogy végig kergethesse az utcán. Hatszor.

A többiek csak nevetésben törtek ki, ezt követően pedig folytatták a nagy dilemmát, miszerint: Yahaba értéktelen vagy felbecsülhetetlen-e? Terushima nagyon rákapott a témára és azon okokat kezdte el sorolni, hogy a mellette ülő személy miért nem ér semmit. Yahaba pedig fortyogott magában, bosszút esküdözve.

És így hárult megint minden feladat az edzőkre.

.

.

.

.

.

Hétfő van.. ez egy szomorú tény. Remélem tetszett ez a rövidke rész!

𝕋𝕚𝕞𝕖 𝔸𝕝𝕚𝕧𝕖 ~ Haikyuu! HUNWhere stories live. Discover now