Popüler Öğrenci

10 1 0
                                    

Cumartesi

Sabah, saat 09.00 gibi kalktım. Kahvaltıda sadece süzme peynir ve ekmek yedim.(tam bir süzme peynir delisiyimdir.) Nedense pek iştahını yok, normalde bugün voleybola gitmem gerekiyor ama Melike'yi arayıp ona olan herşeyi söyledim sanki birisine kızdığını duydum. Bana ne ki zaten, bugün bir de Bengü'nün maçı vardı ama o kadar canım yanıyor ona haber bile veremiyorum, Melike'yi bile zor aradım.

Şu an saat 12.00 (vayy öğlen olmuş be)  canım çok yanıyor o yüzden Aysima'yı aradım sağ olsun geldi. Çok terlediğim için üstümü çıkardığında ne görelim tekme attığı her yer mosmor olmuş. Aysima beni döven çocuğa söve söve morarmış yerlerime  merhem sürdü.( Bu arada Aysima geldiğinde her şeyi anlattım. Haberi var.) Ulan beni döven dengesiz bunun hepsini sana ödettireceğim oğlum hiç merak etme.

1 hafta sonra

Merhaba arkadaşlar size 1 hafta sonradan sesleniyorum. Merak etmeyin tam iyileşmedim hatta morluklarım hâlâ aynı ama gene de öncesine göre gayet iyiyim." Bu bir haftada ne oldu?" diye sorarsanız her gün merhem sürülerek ve acıdan gözlerimden yaşlar aksa dahi morluklarıma vurdurtuyorum.( Bu da benim yöntemim, doğru mu bilmiyorum.)

Bu arada okulumuza hatta sınıfımıza yeni öğrenci geldi. İsmi "Yağız Gürler" miş ben de Damla'dan duydum. Kendisi "Anşa çok yakışıklı,çok klas, çok yakışıklı" diye diye ortalıkta dolandı haa bir de "sana ayarlıyayım" diyip dolandı. Haa bir de okuldaki tüm kızlar peşinde dolanıyormuş. Ben daha cennetle yarışacak yüzü görmedim. Neden acaba okula gelip sayısal dersler hariç diğer derslerde kıvrana kıvrana uyuduğum için olabilir mi. Evet, olabilir.

Perşembe

Bugün okula erken geldik.( Her zaman ki gibi.) Normalde okula saat 9.45'te gelirdik ama artık 9.30'da burda oluyoruz. Melike ve İdil voleybol maçı için Antalya'ya gittiler, (eniştelerim hiç onları yalnız bırakır mı) ama ben izinli olduğum için gidemedim birde onlar yola çıkmadan önce Melike'nin ağlamasına dayanamadım.( Melike çoooook duygusaldır hatta Elfida'dan bile.) Neyse şimdi ağlıyacağım bir de bu yetmezmiş gibi sınıf öğretmeni Pis 7'ye proje ödevi verdi,o yüzden evde
hep birlikte proje yapıyorlar. Bir Aysima ve ben kaldık. Öğretmen bugün, çalışma kampına gideceğinizi söyledi.( Yetti artık bu öğretmen) Ve ben bir acı gerçeği daha öğrendim. Çalışma kampında 2 hafta kalacağımızı ve Aysima'nın abisinin 1 hafta sonra kep atma töreni olacakmış o yüzden gelemiyor.Neden bu kadar erken yaptıklarını sorduğumda ise okulu böyle istediğini söyledi.( Offfffff, Allah'ım al canımı.)

PİS 7Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin