Multimedya (Rojda)
Bir insan istediği kadar güzel olsun istediği kadar özel olsun ama kaderin sana güldüğünde ne güzelliğin kalır ne özelliğin belkide rojdayla bu özelliğimize çok güvendik...
Konuya girdi Rojda.
"Sitem burda sevdiğim vardı rohat rohata olan sevdam Midyat'ın dilindeydi bana hep sen benden gidersen kendimi kurşuna dizerim derdi ben ona ben senden gitmem dedim gitmem sitem ben gittim ondan"
"Neden Rojda niye sevgin ne güzelmiş"
"Bazen ne kadar seversen sev sitem ama olmuyor bazen bazı insanlar sana zorla bazı şeyleri yaptırıyor.ben rohatsiz yaşayamam sandım ama yaşadım ölüden farksız "
"Rohat seni bıraktı mı "
Güldü başını önüne eğdi sonra tekrar kaldırıp gözlerimin içine dikti
"Ben onu bıraktım sitem haince, kalleşçe,ben onu bıraktım "
"Niye peki neden"
Basladi anlatmaya acı dolu aşkını"Bundan 7 sene evvel ben 19 yaşındaydım çok seviyordum sitem yeme o içme o her şey o kahyanin oğluydu dildanin abisi"
"Ne ne dedin sen abisi mi var dildanin"
"Evet vardı dildanin abisi ne beyler beyine ne ağalar agasina benzerdi yakışıklılığı bir Midyat bilirdi ne bey kızı ne ağa kızı tanıdım rohat için bizim konakta sıraya giren hatt baş agamizin kızı Dicle gece vakti konaga geldi rohata benim ol ağa olursun istersen paşa yeter ki benim ol dedi rohat bana sevdaliydi red etti Dicle kızı biz gece yarısı buraya her zaman baktığım yere çıkıp izlerdik buralari rohat beni yaktı yıktı kül eyledi aşkı Jan sızım oldu benim bir gece babam bizi gördü öldüresiye dövdü rohati gözümün önünde yarimi yerle bir etti annesi rohati götürdü babam bana eğer rohati seçersen o olur sende rohati seçme bu gördüğün her şey senin hanım ağa ol gözüm döndü kabul ettim belki babama karşı gelseydim ona bişe olmazdı el mahkum evlenirdik"
"Ne baban rohati öldürdü mü ama neden"
"Sitem keşke babam öldürse bu kadar canım yanmazdi 7 sene sonra ilk sana anlatıyorum sabah oldu rohatin yanına gittim annem aklımı bulandirdi o bir hiç baksana haline baban dövdü o bı köle bizim köpeğimiz halbu ki sen babana karsi geldin red edildin ama bak aşkına sahip çıktın elini uzatanin elini kırarsın ben öyle yapmadım gittim rohata yüzü gözü kan için de yara acizce baktım ona biz olmayız dedim sen kolesin"Rojda bu şekilde konuşuyordu kanım durdu insan nasıl sevdiğine bunu derdi nasıl ya aşk bu sevgi bu seviyemi belirler ağalık beylik mi dinler ne acıydı anlatırken o anları tekrar yaşıyordu acı o gözlerinde belli oluyordu."Anlat rahatla çekinme Rojda"
"Bana sen ne dersin ey sevdiğim dedi deme senin sevdiğin değilim hatasin dedim ama içim kan ağlıyordu sitem içim pare pare oldu sevdiğine kalkta bunları de gözündeki yikiklik anlatilmazdi birden beni kaçırmaya çalıştı annem babam gördü indi aşağı iyice vurdular beni aldılar o sırada dılda geldi abisini öyle gördü bağırdı ağladı annem döndü annesine bakıp bu dılda gelinim olacak sanmaki hanım ağa olacak torun için gelecek o bı köle eğer vermezlerse abin ölecek dendi kız ağladı sevdiğim var dedi dinlemediler o yüzden dildaya bakamıyorum hem ben hem o hiç yere askimizdan olduk benim yüzümden .
"Se böyle olsun istemezdin biliyorum canım benim "
"Hislerimi dizelere yazan kalemler ağlasın bana sitem kalpleri aşk ile yanan sevenler ağlasın bana sitem sana anlattım sende aşkla yanarsin."
"Rohat yaşıyorsa eğer kavuşun "
"Artık çok geç toprak için bıraktım beni bahçeye çağırdı son kez indim ne var dedim gel dedi gittim 5 adam her bir yerde durmuş biraz ara vardı aralarında karşımdan yavaş yavaş geldi ve kursuna dizdi o 5 adam delik tesik ettiler bana dedi ya benden gidersen kursuna dizerim kendimi dizdi sitem tam 59 kurşun yedi o günden sonra ben burdan ayrilmiyorum bakıyorum güzelliğe dalıyorum arkamı döndüğüm an pişman oluyorum ben burda ölümü beklerim "kelimeler kifayetsiz kalıyordu ne desem boş yüreği nasıl da yanıyordu konuşurken ağzından ateş çıkıyordu yine gitti aynı yerine onu hayata dondurmeliydim aşağı indim duyduklarimi sindirmek için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
üç kumalı sitem (tamamlandı)
RomanceBen sitem nerden bilebilirdimki bu aşk beni yakıp yağmalayacak büyük konuşmamın cezasını çekiyorum belki de Sitem kızın acı dolu aşk hikayesi sizlerle belki çoğunuzun okurken kalbi sıkışacak belki nefesı kesilecek okumadan bilemezsiniz 🤗