Sabah uyandığım da içim de bşr his vardı evet sanki hem mutluluk hem hüzün anlam veremedim her zamanki gibi şık ve güzel giyindim rutin işlerimi halledip odamdan cıktım.
Abım kahvaltı yapmış cıkmştı
Ben de hemen biseler atıştırıp çıktım anneme geç geleceğimi söyledim bu aksam özel bir toplantı vardı çünkü.Şirkete giriş yapıp odama gectım gozlerım rojhılatı arıyordu birden odama tıklatıp gırdı nasıl mutlu oldum yuzum delı tebesum havalardaydı.
"gunaydın"
"gunaydın"
"sitem seninle konusmam lazım"
"tabıkı buyur dinliyorum"
"burda degıl öğle yemeğinde konusruz"
"pekı"
"kolay gelsin"
"sizde"Sımdı elim ayagım tutmuyordu ne konusacaktı ne diyecektı delı oluyordum ya bu adam aklı mı başımdan almaya and içmiş sanki Behram bey ve ıcerı cok guzel bir kadın gırdı hemen toparlanıp
"hoşgeldınız sizde hosgeldınız"
"aa Behram dedıgınız kadar guzel bu kız ne kadar guzel sın"
"tesekkur ederim efendim"
"bak sitem karım Berfin"
"memnun oldum efendim siz de cok guzel siniz"
"sitem ben odamdayım"
"pekı efendim"Karısı cok guzeldi ama buraya gelmeyen kadın neden geldi ve beni alıcı gozuyle inanılmaz suzuyordu anlam veremedim ama bugun biseler olacaktı emindim buna ve ben dosyaları alıp murat beyin odasına giderken bir kukreme sesi duydum eve bu kuzenim olacak candı
"sııttteeemm"
"can ne ısın var burda"
"yuru artık calısmıyorsun burda"
"sen kimsin ha kim"
"yuru dedım"Canım cok yanıyordu surukledı beni baya rojhılat odadan cıkıp bana bakıp birden hıc anlam veremedım de neyse
"sevgilin olduğunu neden söylemedin"
Acı bir ınıltıyle tısladım dıslerımı sıkarak bu arada buyuk acı vardı hayal kırıklığı yasıyordu bu bellıydı."o benim sevgilim degıl kuzenim ve benden hıslanıyor lanet olsun 3 yıldır boyle"
Yuzunde hem şaşkınlık hem pişmanlık vardı rojhılat in birden canın elını tutarak fırlattı
"bırak kızı şerefsiz"
"sen kimsin lan"
"kim oldugumu bırak kızı rahatsız etme bırak"
"Allah Allah bırakmıyorum" dedıgı an rojhılat hem yumruk atıp hem kafa atarak canı yerle bir etti. Sok oldum baktım ikisine de can yerden fırlayıp tehditler savundu ve gıttı rojhılat elimi tuttugu gıbı arabaya attı beni nereye gidiyoruz bılmıyorum bildiğim tek şey bu adam kıskançlıktan delı oluyor ve sınır hastasıydı arabayı sahile cektı ve indi ben de hemen arkasından indim napsaydım arabada durup onun sahilde delı gibi volta atışınımı izleseydim"ıyı misin rojhılat"
"degılım anladın mı"
"beni neden getirdin buraya"
"sitem o adam kim"
"dedim ya kuzenim"
"kac yıldır boyle"
"3 yıldır ama karsılık yok bende"
"sitem senı seviyorum ben gordugum ilk anda tutuldum senı gordugum anda dustum senin askına"
"rojhılat ama"
"karar verme hemen dusun"
"pe peki olur"
"hadi biseler yıyelım"
"pekı"Ne diyeceğimi bilemedim beklediğim ask itirafı bu sekılde mı olacaktı uzulsemde yinede aşık oldugum adam bana tutulmustu.
Rojhılatın ağzından
Sabah onunla konusmak ıcın ogle yemegıne randevu aldım heycanlıydım ama konusmalıydım bu aşk yoksa beni yağmalayacktı Midyata ise 3gundur gitmıs olmam lazımken ben hala burdaydım bu kız beni baglıyordu babama yalan soyleyıp ısım uzadı dedım.
Sitem le konusup annem ve babamla konusmak ıcın aksama bilet aldım ben bunları dusunurken ıcerden kıyamet koptu dışarı cıktıgım da dokunmaya kıyamadığım bilekleri serefsızın biri almıs cekıstırıyor dayanamadım sevgılısı sandım Neysekı kuzenıymıs ona guzel bir dayak attım ve sitemi aldıgım gıbı sahile geldim ve ıcımdekını bir cırpıda soyledım rahatladım da acıkcası hem de baya zor sanıyordum ama sinirle soyledım ne o ne de boyle tahmin etmiyorduk sasırdı kaldı zaten yemek yerken ikimizden de ses cıkmıyor du ve onu sırkete bıraktım sonra abimin yanına cıktım konusmak ıcın evlenmek istiyordum cunku abimde ne diyecek diye merak edıyordum."abı biraz konusalımmı."
"kesinlikle rojhılat gel konusayım"
"abı ben sitemle evlenmek istiyorum"
"niye delirdin mi sen 3 karın var neyine yetmiyor ha soylesene"
"abıı hıc birini aşkla almadım hacerle evliliğim 18 yaşımda zorla oldu aşiret bebek bekler diye ve kusurlu olmadıgımı kanıtlamak ıcın hacerden bebegım oldu kız cocugu diye takmadılar"
"sus neyin ne oldugunu bilıyorum"
"yok yook belli unutmuşsun devam edeyim ben sonra zorla pehlıvanların kızı zarayı getirdiler evlen diye el mahkum kabul ettim erkek cocuk ondanda olmadı oda kız evlat verdi sen son bana kahyanın kızı dıldayı getirdiler ona elimi bile surmedım 17 yasındaki kız tır tır titrerken elimi surmedım kocasıyım ama iki arkadas gıbı kızı sevdıgınden koparıp getirdiler bende hayallerini yıkmadım kızı kusurlu sanarlar ama kımın umrun da abı ha soylesene "
" kardesım kıza ne diyeceksin gel 4. karım ol mu diyeceksin bak o kızı kandırıp alıp Midyata gitsen kız olanları anlasa varya kıyamet kopar "
" benı seviyor bilıyorum severse katlanır"
"ohh ne guzel gel öl diyorsun ama sesını cıkarma diyorsun ulan oğlum o kız Hilmi karacahanın kızı kızını verırmı bize adam nefret ediyor bızden"
"e kızı burda calısıyor abı"
"casusluk ıcın koydu kızı anlamadım sandı herif"
"nasıl guvendın peki siteme"
"çoğu kez denedim butun ama butun sınavlarından gectı babasının kızı degıl"
"al işte aşık olmak ıcın bir neden daha abı seviyorum anlasana anla ya ilk defa asık oldum bırak gunahı sevabı benim olsun sen sadece sus"
"pekı oğlum susucam ama o kızın bana yapmadığı ihaneti ben ona yapıyorum"Abım haklıydı hak etmiyordu bunları ama seviyordum gozlerım iyice kararttım bu konuda her seye razıyım aşk bu boyle dusunmuyordum
Bunları dusunurken ıcerı sitem gırdı abime bakarak ozur diledi sabah olanlar ıcın abım onemi yok diyip gonderdı giderken gozlerıme baktı erımemek elde degıldı
"sahi rojhılat nasıl doversın adamı sana mı kaldı koruma bir suru iti var kızın"
"abi delırmişsin sen sevdıgım kızın canı yanacak ben de itine soyle dıcem oyle mı cık git abi ya"
"umarım bu ne sana ne bana ne de siteme sorun olur rojhılat"Abime donup Midyata gidiyorum deyıp sarılıp cıktım sonra sitemin yanına gidip
"Midyata gidiyorum 2 3 yokum"
Üzülmus olması lazım bugulu bugulu baktı hemen toparlanarak
"rojhılat ben seninle bu yolda varım butun zorluklara butun her seye göğüs gererım yeterkı ellerimiz hıc kopmasın"
Ve sımdı ıcım daha rahat bana bunları dedikten sonra her seyı kabul edecekti ama yinede nikah kıymadan asla ama asla ona bir sey anlatamadım orda birbirimize kocaamaan sarıldık ve ona hemen donecegımı soyleyıp hava alanına gittim.Sitemin ağzından
Rojhılata her seyı soyledım cunku engellerin en buyugu babamdı bana sarıldı vedalaşmak ıcın kocaman kollarının arasında oyle bir aldıkı benı ıcın de kayboldum oyle bır sarıldımki butun kokusunu ıcıme cektım ve eve geldim evde hıc guzeller seyler benı beklemiyordu buna rağmeenn cook mutluydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
üç kumalı sitem (tamamlandı)
RomanceBen sitem nerden bilebilirdimki bu aşk beni yakıp yağmalayacak büyük konuşmamın cezasını çekiyorum belki de Sitem kızın acı dolu aşk hikayesi sizlerle belki çoğunuzun okurken kalbi sıkışacak belki nefesı kesilecek okumadan bilemezsiniz 🤗