12

3.2K 118 4
                                    

5:31pm

"okie dah sampai huarghhhh" aku menggeliat lepas turun dari motor.

humphh ngantuk dan lenguh.

"you, nak pergi pantai tak? jom tangkap gambar kat pantai, ada sunkiss ni" kata Taza mengangkat barang yang kami beli tadi.

"waaaaaa nak nak. ada masa lagi ni" aku pun menanggalkan helmet.

"okey, I pergi letak barang kejap dekat bilik I" Taza pun mula berjalan.

tiba tiba

"ehhh kejap kejap" Taza datang dekat aku balik.

aku pandang dia pelik. dah kenapa hahah comel.

"ni ha niii helmet tak buka hahah dah rimas ni. tolongggg"

"laahhh you kan reti buka"

"tak boleh, tengok tangan I dah penuh"

"eee sengaja la dia ni" Taza ni suka betul la ambil kesempatan hahahha.

aku pun buka lah.

again, she's staring at me aaaaa takod dan gelisah.

"apa pandang pandang" kataku tanpa memandangnya.

"dah girlfriend I, I pandang la. cantik pula tu, mata cantik, hidung cantik tapi yang palinggg cantikk, bibir you yang seks-"

"ha dah dah, jangan nak puji sangat lah. pergi letak barang tu cepat sikit" aku memotong percakapan nya dan menolak nolak tubuhnya supaya pergi letak barang.

Taza hanya tersengih nakal.

ee suka betul la buat orang malu dia ni. tapi.. aku suka hihih.

***

"hahahahaha apa ni you posing macamtu, geli la" kataku.

Taza ni hahah kiut betul, aku bukannya geli cuma yeah saja cakap.

"okey la, asyik I je tangkap gambar. penat lah. so sekarang you pulak. meh fon tu" Taza datang dan merampassss.

rampasss semuaaaaa, badan ku belah lah duaa. okie merepek.

"okey 1.. 2.. 3.. ha lagi lagi. ha okey, jangan gerak. 1 2 3 yey cantik" Taza melihat hasil tangkapan gambar nya.

aku pun datang dekat Taza..

"you, jom ambil gambar berdua dekat sini? cantik kot view" kataku.

"okey jom, jap I panggil abang tu untuk tangkap kan gambar kita"

"okey"

"bang, tolong tangkap kan gambar kami boleh?"

"eh boleh, takde masalah"

"okey, arah sini la. sebab view cantik"

"okey, sedia ye. 1 2 3 click"

"okey, nais. thank you bang heheh" kata Taza sedikit tersengih.

"sama sama" dan lelaki itu pun berlalu pergi..

"woahhh cantik nya gambar kita berdua" kata Taza sedikit teruja.

"mestilah cantik, dah I dekat sebelah you hahahha" kataku sedikit gurau. tapi betul apa.

"eee tahpape hahah so, apa plan kita malam ni?" tanya Taza

Taza ni ish. pergi tanya plan malam ni pulak. dia tak sedih ke esok dah last kontrak kapel...

"hmm tah" kataku acuh tak acuh.

okey la, sejujur jujurnya. im happy with her. aku tak pernah rasa seronok macam ni bila dengan Hairi.

"laaa kenapa pulak ni.. jangan la sedih. hari ni hari last untuk I.." kata Taza.

"malam ni kan lepak dekat bilik I?"

"ye tahu. tapi bila?"

"malam. you makan dengan I sekali la. sekarang ni pun dah nak maghrib. you balik bilik you then you mandi okie? I pun nak mandi. lepas you siap mandi, you datang bilik I. I tak kunci bilik"

"waw. good idea. badan I pun dah lekit lekit ni. jom la balik bilik sekarang"

"okey jom" kataku dan aku dengan sengaja nya pegang tangan Taza.

Aaaaa malu. apa la reaksi Taza. tapi dari anak mata, aku nampak macam dia pandang aku tak percaya pastu tersengih.

"okey jom" katanya.

kami pun berjalan.

"Arina yang I kenal sekarang ni dah nakal" Taza ketawa kecil.

"salah ke nak pegang tangan girlfriend sendiri" kataku tanpa memandangnya. eyy malu tapi mahu.

"nak tahu tak, setiap kali you mengaku yang I ni girlfriend you, I rasa yang I tengah bermimpi" kata Taza tiba tiba.

"kenapa pulak? suka? tahu dah. tapi I cakap ikhlas tau. bukan saja saja. mohon hargai ye"

"hahah ofc la I suka dan hargai. I cuma tak percaya yang you dulu I dambakan sekarang dah ada dekat sebelah I, yang pegang tangan I dan siap mengaku lagi yang I ni girlfriend you and im just like waw. if Im dreaming, wake me up because it hurts" kata Taza sedikit emosi.

"hey calm down. you tak mimpi. look at me, im with you right?" kataku melihatnya.

"yeah sorry ter emosi" katanya tersenyum.

"now, kita balik bilik okey? jangan lupa lepak bilik I" kataku.

"okeyyy"

"begitulah my babydoll"

"hey, tu panggilan manja untuk you la"

" heheh aloo saja je nak test"

"alolo bolehh je" kata Taza lalu memegang erat tanganku.

Dua Hari✔Where stories live. Discover now