⚫2. Bölüm⚫

567 44 5
                                    


Merhabalaaar! Nasılsınız? İyisinizdir umarım 🐣🐣

Medyadaki şarkı çok güzel. Hemde sizin için uzun versiyonunu seçtim.

İyi okumalar!

"Buda mı olmadı?" Açelyayı ayağından başlayıp kafasına kadar süzdüm. "buda çok güzel olmuş. Hemde müthiş olmuş." Tam bir buçuk saattir açelyaya elbise ve ayakkabı seçmeye çalışıyoruz. Gına geldi valla. "Bak dalga yalan söylemiyorsun değilmi?" Oflayıp gözlerimi devirdim. Emin olun siz benim yerimde olsanız açelyayı dayaktan gebertmiştiniz. "Kızım niye yalan söyleyeyim? Buda diğerleri gibi çok güzel olmuş. Hatta diğerlerinden de güzel olmuş." Bir kere daha süzdüm açelyayı. "Hem emreninde kriterlerine uyuyor."

"İyi o zaman bunu giyiyorum." Oh! Yarabbim sana şükürler olsun. Sonunda seçebildi.

Emreyi soracak olursanız bundan tam bir saat önce hazırlanıp gelmişti. Ancak açelya hazılanamayınca beklemesini söyledik. O ise 'ben burada bekle, bekle sıkılırım.' deyip bizim her zaman gittiğimiz mahallenin aşşağısında ki güneş pasta hanesinde bekleyeceğeni söyleyip gitmişti. Şimdi ise sadece son dokunuşlar kalmıştı. Açelya rimel ve kahve tonlarındaki rujunu yenilerken ben sadece bordo renginde olan rujumu yeniledim. Daha sonra da odadan çıkıp annem ve teyzemin yanına gittik.

"Gözümüz yollarda kaldı kızım. Az daha kalsaydınız odada." Annemin lafına teyzem cevap verdi. "Abla kolaymı öyle partiye hazırlanmak? Kıyafet seçeceksin, makyaj yapacaksın. Varda var yani." Teyzeme öpücük gönderdim. Bayılıyorum bu kadına yahu. Açelya lafı dağıtmak için anneme döndü. "Ee, teyze olmuşmuyuz bari?" Annem dudağının bir tarafını üste kaldırdı. "Eh işte yani." Açelya hemen anneme cevap verdi. "Aşk olsun teyze ya. Tamam dalga olmamış olabilir ama ben kesinlikle güzel olmuşumdur." Kaşlarım havada hızla açelyaya döndüm. Ama beni takmadı pek. Bende fazla takmadım zaten o yüzden sorun yok.

"Oof abla of! Ağız tadıyla bir yere gidecekler kızlar rahat bırak kızları." Evet ya bi sal bizi anne bi sal. "Kızlar ayrıca çok güzel olmuşsunuz. Hadi çıkın bir an önce." Arkamızı dönmüş gidecekken annem bağırdı arkamızdan. "Durun! Dalga gel buraya kızım." Annemin yanına gittim annem elime hızla birşey tutuşturdu. Avucumu açtığımda bir miktar para vardı. Açelyada kendi annesine seslendi. "Anne bende senin yanına geleyimmi?"

"Yok gelme kızım. Zaten kaç gündür bir babandan, bir benden hatta emreden bile para tırtıklıyorsun. Daha marketten, bakkaldan kalan paralarıda katmıyorum bile. O yüzden hadi güzel kızım hadi." Açelya boyun eydi "öyle olsun anacığım!" Artık evden çıkacaktık. Annem bizi uğurlamak için arkamızdan geliyordu. Kapıya geldiğimde siyah topuklularımı giydim. Açelya ise ayakkabısını taa odada giymişti.

Tabiki ayakkabıların altı temizdi.

Evden dışarı çıkıp asansöre basacakken annem bana seslendi. Yine! Bende açelyaya döndüm hızlıca "bekle beni geliyorum hemen." dedikten sonra Açelya kafasını sallayınca hemen annemin yanına gittim. "Efendim anne?" Annem kulağıma eğildi. "Çok güzel olmuşsun." Yanağıma öpücük kondurup "partide çok eğlen. Güzel kızım..." Dedi. Anneme sarıldım. Onu çok ama çok seviyordum. Gülümseyip kafamı salladım. "Dalga asansör geldi." Açelya seslenince hemen asansöre koştum. "Teyzemi öp benim için." Dedim anneme. Oradan açelyada atladı lafa. "Benim içinde öp benim melek annemi." annemde 'he he' diyerek bizi gönderdi.

Binadan çıktığımızda vücuduma bir rüzgar hücum etti. Bide bu elbiselerle taa mahallenin aşşağısınamı gideceğiz yani?! Ulan cansu bok vardı bu soğukta parti yapıyorsun. Açelyada benim düşündüğüm gibi düşünmüş olsa gerek, oda sızlanmaya başladı. "Götümüz dondu aga bu ne ya." Tabi ben zekilik yaptım. "Açelya bir baksana akşamın hava durumuna." Montunun cebinden telefonunu çıkardı. Ekranını açıp, hava durumuna baktı. "Ohh! Hava akşam sekiz, sekiz buçuk gibi yumuşayacakmış." Şuan saat 7'yi 2 geçiyor. İyi Allah'tan Parti'nin olduğu zaman tam da.

ANLAŞMALI EVLİLİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin