⚫7. Bölüm⚫

295 7 11
                                    

Medya: Yiğit Erbay
Sizce yiğit nasıl biri?

İyi okumalar!

Ne bok yiyeceğiz diyorduk çünkü; annem okuldaki temizlik görevlilerinden tut, mahalledeki herkesi tanıyordu. O yüzden hemen uzaklaşmalıydık burdan. "Açelya hadi yürü, yürü." Açelya da annemi bildiği için hemen peşime takıldı. "Dalga, gel bu sokaktan girelim. Biliyorum pek tekin bir sokak değil ama oradan hemen diğer mahalleye ineriz."
Dudaklarımı birbirine bastırdım. Başımıza bir şey gelse bir Allah'ın kulu duymazdı. Ah ayşen! Ah dedikoducu ayşen! Birde sen varsın değilmi? Gösteririm ben numaramı burağa vermek neymiş!

Dudaklarımı bastırmış bir şekilde beklerken açelya bileğimden tutup kendine doğru çekti. "Ne bekliyorsun salak? Yürü!" Kesin bir şey olacak kesin!

Sabah olmasına rağmen eski yüksek binalar güneşi engelliyordu ve bu da sokağın karanlık olmasını sağlıyordu.
Adımlarımız hızlıydı, ve sokak şu an boştu. umarım karşımıza birileri çıkmadan çıka-
"Dalga ileride bir erkek grubu var."
Hay lanet! Umarım önümüzü kesmezler. "Allahım bir günümüz olaysız geçsin ya." Bakışlarım tedrigindi. Gitgide yaklaşıyorduk erkek grubuna. Önlerinden geçtiğimiz de bir ıslık sesi duyuldu. Gözlerimi yumdum bıkkınlıkla, ne olur yani laf atmasanız! Açelyaya baktığımda kaşlarını çatmıştı. Ve bir anda durdu. Durmasıyla açelyayı kolundan çekmem bir oldu. Çünkü arkasını dönüp çocuklara posta koyacaktı.
Ve bu günlük macera yeterdi.

Çocuklardan birisi önümüze geçti.
Siyah uzun saçları vardı ve dağınıktı.
"Misafirlerimiz varmış!" Arkadaşlarına dönüp gözleriyle bizi işaret etti. Çocuk kafasını geri bize çevirdiğinde omzuma atılan bir el hissettim. İrkildim ve kendimi öne attım ama el hala omzumdaydı. Açelyaya baktığımda onunda omzunda bir el olduğunu fark ettim.

"Bir sorun mu var hayatım?" Kafamı yukarı kaldırdığımda onu gördüm...
Ama onun ne işi vardı burada?!
"Hayırdır, Sorunmu var birader?!"
Kafamı şağa çevirdiğimde açelya ile göz göze geldik. Omzuna atıldığı eli yeni fark etmiş olacakki çığlık atmak için ağzını açtığında elini tuttum. "Bak geldiler işte. Çok merak ediyordun ya sevgilini." Durumu anlayınca kaşlarını kaldırıp ondan uzun olan çocuğa baktı. "Yok abi, ne sorunu. Biz sadec-" Asır söze atladı. "Tamam kes lan kes!" Çocuk diğerlerinin yanına gidip kollarını dürttü. Sonra ise sokağın çıkışında hızlı adımlarla çıkıp gittiler. Çocuklar iyice uzaklaşınca 2 adım ileri adım attım. Açelya benim hareketlendiğimi görünce oda hızlıca yanıma geldi.

"bana nasıl dokunur-"

Birde çocuklara atar yapıyor bak hele bak! "teşekkür ediyor size teşekkür."  dedim kinaye dolu bakışlarımı Açelya çevirirken. "...de Siz gitmemişmiydiniz?"

Asır elini ensesine attı. Yanındaki çocuk asırın zor durumda kaldığını görünce söze girdi. "Abim, bok varmış gibi sizi takip ettirdi." Anlamsız bakışlarımı çocuktan çekip geri asıra çevirdim. "ordan bakınca aptala falan mı benziyorum? O kadar belli ettiniz ki gidecek yeriniz olmadığını... Sizinde bu sokağa girdiğinizi görünce..." yine birileri haklı! "ay yok canııım ne aptalı... Yani... Şey... Aptal değilsin!" kafamı iki yana salladım hah bide Aptal de adama dalga! Gözlerimi asırdan çektim ve açelyaya çevirdim. "Açelya gidelim mi artık?" Açelya beni kafasıyla onayladı. Yanındaki çocuğada kafamla selam verip, gitmek için arkamızı döndük. Bir kaç adım attığımızda yanımızda yine asır yanımızda bitti. Durdum ve asıra döndüm.

"Hayırdır, sen nereye?" Asır kaşlarını havaya kaldırdı. "Madem okulu asıyorsunuz, bizde size eşlik edelim değilmi?" yüzünde samimi bir gülümseme vardı. Gerimizde kalan, aynı asır gibi dövmeli olan çocuk lafa atladı. "'Edelim' derken? Sen ne bokun varsa ye, beni niye katıyorsun oğlum?" Açelya kollarını önünde birleştirdi. "merak etme emo, bizde senin gelmen için yalvarmıyoruz!" hızla Açelyaya döndüm "Açelya!" diye tısladım dişlerimin arasından. Kafamı asıra çevirdim. Gözleri o dövmeli çocuktaydı. "bana bak agresif havuç sana o emo lafını yediririm." Açelya kollarını sıvayıp ellerini beline yerleştirdi. "bak bak bak! Kolaydı o, gel lan gel!" çocuk bir adım daha attığında asırın o gür sesini ilk defa duymuştum. Çok seksiydi behh!

ANLAŞMALI EVLİLİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin