Medyadaki şarkıyla dinleyiniz...
İyi okumalar!
Gece gözlerimi korkuyla açmıştım.
Gelen bağırış sesiyle açelyayı dürttüm. Açelya benim dürtmemle benim gibi sıçrayıp uyandı. "Ne oluyor ya?" Uyku sersemiyle ne dediklerini anlamıyordum dışarıdakilerin, gözlerimi ovuşturdum ve biraz kendime geldim. Açelya ise hemen pencereye koştu. Sitenin önünü gören tek cam açelyanın odasıydı neyseki. Ben yataktan kalkmaya kalmadan emre ve teyzem odaya dalmıştı. "Kim lan o dallama! Gece gece?" Teyzem emrenin kolunu dürttü. "Oğlum bi küfür etme, bakarız şimdi." En son odaya gelen eniştemdi. Bende kendime gelmiştim. Herkes cama yapışmış bir şekilde aşağıya bakıyordu. Ben arka kalmıştım. "Oğlum! Bu burak piçi değilmi lan!"Açelya bana ön taraftan bir bakış attı. Bu şey bakışı gibiydi... Şey... Sıçtık bakışı! Burak bağrışlarını dahada yükseltmişti. "O dalga buraya gelecek!" Eniştem bana dönmüştü. "kızım dalga diyor bu, o dalga sen değilsindir umarım." Artık bütün gözler üzerimdeydi... "Şey... Yanii..."
Ezilip büzülmüştüm karşılarında. "Tek dalga isimli kız ben değilimdir herhalde..." Açelya sağ alt dudağını ısırmıştı. Burak ise bağırmaya devam ediyordu. "İn lan aşşağı! O mavi gözlerini görmek istiyorum!" Emre hemen açelyanın da önüne geçerek camı açtı. "Ulan piç burak! Ne bok yiyorsun burada?! Sitedekilerde camlara dökülüyordu yavaş yavaş.
Teyzemde konuya dahil oldu, Oda emrenin yanına geçti. "Oğlum anan baban yokmu senin! Ne yapıyorsun burada sen? Haydi evine!" Açelya aradan sıvışıp yanıma geldi."Büyük sıçtık biliyorsum değilmi?"
Her kafadan bir ses çıkıyordu.
"Şimdi geliyorum aşşağı!"
"Kimsin sen oğlum!"
"Allah Allah, gece gece olana bak yahu."
"Adamsan in lan! İn! Dalga güzelim sende gel!"
Emre önden, eniştem arkasından hışımla kapıya koştular. Büyük dayak yiyecekti! Aman gebersin! "Ay kemal! Emre! Durun, durun!" Herkes aşağı koşmuştu. Bizse elimizi çenemize koymuş aşağı bakıyorduk. Ondan sonra benim jeton düştü. "Kız insek ya aşağı ne bekliyoruz burada mal gibi!"
Açelya da hala kıyafetlerini düşünüyordu. "Bir üstümüzü değişseydik." Kolundan tuttuğum gibi kapıya koştuk Açık bırakmışlardı. Hemen aceleyle kapıyı kapatıp çıktık.Asansör daha 4. Kattaydı. Ve durdu. Herhalde birileri aşağı inmek için çağırmıştı. "Merdivenler!" Açelyaya uyup hemen peşine takıldım. Çok hızlı bir şekilde çıkış kata geldiğimizde aynı anda asansörün kapısı açıldı. Emre hızlı kapıya koştu.
Teyzemgile bizde katılmıştık. Emrenin açtığı kapıyı kapanmadan yakalayan eniştem oldu. Hemen dışarı çıktık. Bazı kişilerde dışarı çıkmıştı. Emre koşup, zar zor ayakta duran burağa uçan yumruk attı. Evet uçan yumruk! "Emre dur!" Tiz bir çığlık atmıştım. Ama pek de duymuşa benzemiyordu. Koşacakken açelya kolumdan tuttu. "Bırak ya! Öldürsün burağı. Hem böylelikle, emre hapise girer odasıda bana kalır. Hah ne dersin?" Gözlerimi etrafta gezdirdim.
"Hmm... Mantıklı asl-" Elimi sinek kovarmış gibi salladım. "Üff! Saçmalama be!" Derken açlyanın yanından ayrılıp emrengilin yanına koştum. Emreyi burağın üzerinden almaya çalışıyorlardı. Gerçekten sinirli gözüküyordu. Sinirden boynundaki damarlar belirginleşmişti.Teyzemse hem emreyi sakinleştirmeye hemde komşuları geçiştirmeye çalışıyordu. "Bir şey yok komşum, genç işleri işte." Bir kaç saniye sonra açelya da emreyi ayırmak için yanıma geldi. "Emre tamam yeter! Ölecek." Burağa baktığımda kaşı, dudağı kan içindeydi. Yanaklarını saymıyorum bile. Emreyi ayırdıklarında sitenin çapraz tarafındaki bank'a oturttular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANLAŞMALI EVLİLİK
HumorAnneannemin olduğu odaya yavaşca girdim... Ve sandalyeye oturdum. Direkt söze girmişti. "Bak yavrum, ben herşeyin farkındayım... Yavaş yavaş öleceğim-" Hemen lafını kestim. "Anneannem sakın öyle şeyler söyleme." "Kızım, geldik gidiyoruz bu yalan dü...