ANGIN yang menyapa lembut di pipiku tidak dihiraukan. hoodie yang tersaruk kemas di kepala ku ku pebetulkan apabila angin mula bertampar di hoodie ku.lagu memories nyanyian marron 5 turut berkumandang di corong headfhone ku.kaki ku melangkah di pesisir pantai.ahh indahnya.
Bbukk!!
"where your eyes hah!" bentak lelaki itu kasar.aku menepis bahuku yang dilanggarnya tadi
"suchh you so rude dude," tengking lelaki itu namun aku tidak sama sekali bergerak.hanya tunduk. Disebalik hoodie hijau gelap ku tersenyum sinis.he deserved the fuckingggg now!
"fuckk you i talk to you bitch!" dengan berani nya lelaku itu merentap kasar hoodie ku membuatkan rambut blondeku terbang mengikut arah angin.aku memandang tajam kearah lelaki itu jelas wajahnya terkejut!
"who is dude me or the fucking bitch you?"soalku berserta senyuman sinis.aku menanggalkan headfhone ku.lalu menutup kembali hoodieku diatas kepala.
Aku melangkah setapak kehadapan sambil anak mata blueblack merenung tembus kearah anak mata hitam kelatnya.
"we found you! "satu suara menyapa di belakangku.aku mengeluh lemah lalu memberhentikan langkah ku seterusnya.sapa lagi kalau bukan 4 orang tu. Orang lalu lalang sudah terbeliak memandang jejaka hensem di belakangku.
"well, we see guys who is here?"sapa ayden sinis lalu berjalan sambil menyeluk kedua belah tangannya didalam poket.begitu jugak xavier, kael dan melvin.
Pandangan mata mata awam sudah tidak pedulikan.ombak pantai yang menampar lembut di bayu turut dirasa angin(macam tak kena je ayat nie 😂) aku merenung tepat kedalam anak mata lelaki itu.
"dont rude with people until you're old that you think iam want respect you however you old?"balas ku sambil menyeluk kedua belah poket.lelaki tua itu turut tergamam dengan apa yang aku turunnya.well aku memang tak ada adab!
"i know you a girl!"soal lelaki itu.
"of cuz you know me"
"get out from now or we killed you! Bullshit"ujar melvin sambil melangkah kehadapan lelaki tua itu. Yang lain hanya tersenyum sinis melihat wajah cuak nya.
Tanpa sebarang suara laju kaki tua itu melangkah meninggalkan mereka.Aku memandang wajah kacak anak buahku silih berganti.
"macam mana korang tahu aku ada dekat sini"ujar ku merenung satu persatu wajah kacak mereka berempat.
"anywhere you go we still know"balas kael sambil merenung pantai.ayden,melvin dan xavier hanya tersenyum.
"FUCK the answer where ryald?"tanya ku.sejahat jahat aku pun aku tak akan meninggalkan kucing kesayanganku seorang walaupun aku selalu biar dia seorang. Heheheh!
"ada dalam kereta! "jawab selamba melvin. Ayden,kael dan xavier memandang melvin dengan kening yang berkerut. Bila pulak bawak si kucing tuh!
"shittt!!!apasal tinggal baby aku dalamm keretaaa bengggapp!!!! "jerit ku laju berlari kearah kereta.
"bila taun pulak kita bawak ryald tu! Kau mamun ke apa!!"ujar ayden sambil mencerlung kearah melvin dengan geram. Eee rasa nak tumbukk je!
"ehh tak dek ehhh!!"
"BABI!!!!!SIAP KORANGGGGG!!!!!!"jerit ku sehingga pelancong di pantai itu memandang kearahku.
"habislaa!!!!"ujar mereka serentak.
************
"projek tu dah siap ke?"tanya karl sambil tekun memandang laptopnya."otw!"balas selamba oleh alex.karl yang tekun membuat kerja terbantut lalu memandang wajah kacak abangnya.
"wht wrong with u? "alex memandang abangnya sambil kening terangkat.
"what wrong with me? "soalan itu berputar kembali. Karl mengertap bibir. Ehh aku tanya dia dia tanya balik!
"manalah aku nak tau that why aq tanya what wrong with u?"
"ntah!"jawab alex dengan selamba Babinya mengangkat kaki di atas meja karl.
Bullshitt!!!
"assalamualaikum wahai ahli neraka!"sampuk mario sambil diiringi oleh evans dan ivans.
"ehh bana kau! Kau ahli syurga ke?"tempiak alex sambil membaling batang pen tepat kedahi mario.
Pakkk!!!
"SIAL!"mario,alex hanya tersenyum sumbing.
"kita dah lama tak pesta kan?"ujar ivans tetiba.evans hanya menggangguk.
"bukan ke haritu dah pesta?"tanya karl.alamaklumlah berpesta tanpanya.
"hmm...kitaorang jumpa tapi orang lain yang berpesta!"kias mario.
Wajah karl dikerut seribu.sapa pulak yang sibukk nak jadi hero nie.
"Black Angel!"jawab alex seakan ii tahu adiknya mintak penjelasan.
"wow!!!tak sangka dia boleh jadi girl mafia ala best la korang musuh baru perempuan aku dah tak boleh dahh nk join!"mulut karl memuncung.alex mengoret mulutnya tanda menyampah.pelik benor tuam mafia buat muncung gitew camna bagi kaki je ehhhh!!!
"tapi diorang kuat weyhh! lagi lagi lelaki si mata merah tu kan evans kan?"ujar mario sambil memandang evans.
"mata merah?"ya allahhh blurr nyaaa rykarlll nie,
"xavier as the member BA"jawab ivans.
Rykarl memandang alex yang termenung.dia mengeluh lembut.
"kau pehal ehh dari tadi lagi duduk termenung?"pertanyaan karl membuatkan 3 orang itu memandang alex.
"tak dek apa lah!"jawab alex mendatar seraya berdiri lalu beredar dari pejabat karl.semua anak mata tertumpu kearahnya.
"pergi mana siall?"tanya ivans.
"none of your bussiness!"balas alex.
"pehal tu weyhh?"tanya mario.evans dan ivans hanya mengangkat bahu!
Karl hanya memanndag pintu pejabatnya yang baru di bukak oleh alex.dia mengeluh perlahan.
'kau fikir apa babi!'
Alex fikir apa?
Nak tahu takk???
Please waiting me!
Helliuuuu guysss iam so fuckingg sorry lated updated!nd this part verry sikit 😭i nk cakap i trpksa STOP kn this story,means nope STOP tak UPDATED but sikijapp sajee i stop story niee nnti i updtedd balik wokeyhhhh bby 😍😂....wish me luck for spm2020😌wuvv u guysssss ❤
❤TBC ❤
YOU ARE READING
Trouble Assassin
Random[...slow updating...] if you want read this story makesure you read the first story is HEART KILLER. "Did you remember me?say yes!!!"HELEN ERDON CHRISS Masih ingat tentang Helen pembantu karl.opss!!!no!!!! Ex assistant okeyyy!!!sejak kematian kemba...