PART 11

209 13 7
                                    

SINARAN cahaya yang memasuki di celah langsir itu mencucuk keanak mataku yang dibuai mimpi.aku mengerut sedikit dahiku akibat lena ku ternganggu.

Comforter aku dilempar tepi lalu kakiku yang mulus dan panjang itu.tak la panjang sangat tapi kalau nk jadi model boleh je ahahaah.terus selak langsir dihadapa ku.bibir ku yang senyum melihat keindahan kota ini terus mati setelah kedua anak mataku menatap seorang jejaka yang memakai sut tuxedo kemas berwarna hitam dengan kaca mata hitamnya yang terelok cantik di puncak hidung mancung itu.Aku merengus geram lalu langsir direntap kasar.

    "Arghhhh! Aku tak nak keluar harini!"bentakku kasar sambil sembamkan muka di bantal.Tahunye sapa jejaka itu! Si anjing kurap.

Ttukk!!!ttukkk!!!

   Aku berdecit geram.sapa pulakk nie yang berani main pintu nie ishh!!

  dengan lemah gemalainya aku memulas tombol pintu tersebut sempat aku merapikan rambut panjangku biar nampak kemas.

    "good morning miss, your breakfeast today"ujar pelayan wanita itu dengan senyuman yang cukup manis.

Aku memandangnya dengan pandangan atas bawah! Gila pelayan pun dah mcam paramugari bibik dekat rumah nenek aku biase je? Ohh cmon hellen nie resort bukan bibil kampung! Aku menepuk dahi ku sendiri.

Pelayan itu memandang aku pelik.tiba tiba je tampar dahi gila ke apa?

    "but i dont reserved it?"balasku,pelayan itu hanya tersenyum belum sempat ia mahu membuka mulut suara sumbang menyapa.

   "i deserved it for you by the way goodmorning sweetheart"balas jejaka itu membuat kan darah ku serta merta henti. Ohgadd what the hell going on!!!!

    Pelayan itu menarik diri lalu meninggalkan aku dengan si Alex lembab nie.Belum sempat aku ingin menutup pintu alex lebih tangkas menahan lalu meroboh memasuki bilik ku.ehhh!!!

    "apa kau buat kat sini?keluar dari bilik aku!!!!"teriak ku kasar sambil mengundur setapak kebelakang.

Alex tidak mengendahkan soalan ku lalu dia meletakkan dulang makanan itu diatas meja sambil berdiri memandang redup kearah ku.

    "eat your food!"arahnya sambil memandang makanan yang terhidang elok di atas meja itu.

      "And i ask you again what are you doing here?"balasku cukup satu persatu.kalau tak faham jugak kena guna bahasa kedah la kot.

Alex hanya tersenyum.sambil melabuhkan punggungnya di atas birai katil.

     "you look so cute wear singlet and short like this aumm so sexy"bidas alex bersama senyuman nakal nya terbit di bibir. Aku tergamam.seress aaa aq pkai singlet ohmyyy gadd malu aq dekat pelayan tadi.heh!

      "what ever!"balas aku menyampah lalu menuju ke bilik air namun entah la tersilap pandang aku tersepak kaki alex dan Bommm!!! mendarat elokk di atas tubuhnya howw!! So sweet kaki ku 😑.

     "woww!! Seress aa kau buat aku lain dowhh! "babi alex sambil merenung wajahku. Aku berdecit geram belum sempat aku imbang badanku alex lebih tangkas menukar posisi kini dia berada atas ku.aaa hanat!!!

_________________________

        Private jet milik Ravelto terbentang luas di atas roftoop bangunan usang itu.Raykarl menyambut huluran tangan evrya sambil tersenyum manis.

      "serious siakk nak pergi sana takkan si anjing babi itu tak boleh handle sendiri?"tanya evans sambil menanggalkan kaca mata hitamnya manakala mario dan ivans sebok bermain di belakang.

      "kau tahu kan alex bodoh tu macam mana pergi sana pun bukan nak handle projek tu pun nak jumpa buah hati"balas mario mendatar sambil anak mata tak lekang memandang game yang dimain itu.

    "awakk! Bagi saya pengang arysel"pinta evrya mencelah sambil menyua tangan.huluran disambut.

    "seres aaa beruk bodoh tu pun boleh jatuh cinta wahh hebat!"raykarl dengan teruja nya.

    "habistu kau sorang je boleh jatuh cinta dya tk boleh?sampuk ivans.

    "weyhh kau jangan gerakk! Bagi aku tembak dulu!!"Mario

      "ai na jooo baru nak dapat chicken!"ivans

Raykarl memandang tajam.dasar anjimm...

     

    


❤tbc ❤
     
      

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 14, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Trouble AssassinWhere stories live. Discover now