PART 9

142 10 4
                                    

   "sut aku jangan lupa ambil!"Arah alex kepada anak buahnya manakala kaki rancak menurun tangga.

     "kau nak pergi mana bro?"soal ivans menghadang laluan alex.

     "neraka? Kenapa nak ikut?"ivans mengertap bibir.ada yang kena sepak satgi!

   
     "apa nak pergi neraka? Wowww!!!nak ikuttt?? Aq dengar neraka tu best?"sampuk dahh mario nie.

    "fuhhh bestt dowhhh ada funfair!"jawab alex. Rykarl melabuhkan punggunya diatas sofa bersebelahan evans.

    "kau betulke nak ambik alih projek tu?"soal karl. Semua anak mata memandang kearahnya,

  "kau nampak muka aku main main ke?"balas alex sambil membetulkan hairbrownnya.

    "you tolong penggang arysel jap i nak mandi? "suara evrya mencelah disitu.

    Karl menyambut arysel.evans membuat muka bodoh kepada arysel.lagi dibuat lagi ketawa. Hahah ciutt!

   "aku rasa nak sepak bontot kau.buat muka camtuh!"mario.

     "hahahah bodoh!"

     "dah aku nak pergi nie? Kalau rindu aku jangan call aku!"babi alex lalu melangkah keluar dari rumah agam tersebut.

    rifle silver terletak rapi didalam poket jaketnya.kaca mata hitam terletak elok diatas pucuk hidung.

    "kalau ada apa apa call kitorang!"ujar karl sambil menepuk bahu alex.

    "jangan risau bro,aku boleh handle?lagipun 'Anjing' kita kat luar sana tak liar sangat! Ahahah"gelak alex tersenyum manis dekat rykarl yang bersandar dihadapan pintu.

   Enjin audi r9 mengaumm kasar.kaca mata hitam diturunkan sambil anak mata blues  memerhati ivans, evans, mario melambai kn tanggan kearhnya.

"shit!"sumpah alex sambil tersenyum sinis. Jari tengahnya ditunjuk. Gear ditarik. Kereta audinya bergerak laju meninggalkan rumah agamnya.

    "aku tak rasa alex pergi sana semata mata nak uruskan projek tu? "duga raykarl sambil melihat bayangan audi alex hilang.

   Evans, ivans dan mario memandang sesama sendiri.

    ******************

    "Korang dapat mesej apa ii tak dari hellen? "tanya ayden kepada 3ekor beruk yang masih terbongkang di televisyen.

   "tak kenapa?"soal melvien.

   "alaa...dia busy la tu kalau tak dia dah call kita?asal kau rindu dia ke?"duga mikael.mata yang lain memandang ayden.

   "korang nie gila ke apa? xavier sini jap?"panggil ayden sambil melangkah keluar.

   Melvien dan mikael hanya mengangkat bahu sambil melihat xavier mengikut langkah ayden.

   "pehal bro?"xavier sambil bersandar di body lamborgini sambil memasukkan kedua belah tanggan di dalam kocek seluar.

    "kau tak tahu apa-apa pasal hellen ke?"tanya ayden.

   "weyh kau rasa diorang borak apa?"tanya kael kepada melvien sambil mengunyah cwuenngum.

    "ntah?"

    "Aku ada hantar anak buah aku untuk tengok hellen kat sana tapi lain pulak yang jadi!"jawab xavier mendatar.

   "lain pulak jadi?"tanya ayden sedikit bengong!

 
Xavier mengeluh kecil,iphone dicapai.

   "nah tengok nie!"balas xavier sambil memberi iphonenya kepada ayden. Terbeliak biji matanya apabila anak buah xavier kena belasah teruk dengan hellen.gila perempuan nie!

Trouble AssassinWhere stories live. Discover now