"KITA tak ada mana-mana jobs ke? "soalan yang sama diulang oleh alex.
"aku dah bosan dengar soalan tu dari haritu sampai sekarang asyik soalan babi tu je!"bidas ivans.alex hanya merenung tajam kearah ivans.tibai bontot baru tahu!
"ada je jobs tapi musuh kita tu jauh lebih hebat dari kita"jawab evans mendatar sambil anak mata tidak beralih memandang kewajah babi alex.
Alex mengerut dahi...
"ada ke musuh jauh lebih hebat dari aku?kalau kau aku tahulah lembikk semacam!"
"HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!"gelak sialan oleh alex dan mario lalu disambungkan dengan suara ivans.
Karl menggeleng kepala melihat telatah mereka.dah besar perangai macam budak 5 tahun
Evans berdecit geram.kenapa lah author tak buat je sence babi nie mati dulu atau aku je yang bunuh diorang!
"ada hati nak suruh author buat sence kau nak bunuh aku? Huh tibai bontot kang baru tahu! Hahahahahahahahahah!!!"Ujar alex dengan sisa tawa.
Evans mengurut dada perlahan. Sabar...sabar...jangan sampai rifle melayang!
Aku membuka peti ais apabila perut sudah berkoncang.Anak mata meliar mencari makanan yang boleh alas perut aq. Namun kosong!
Mulut dimuncungkan kalau bolehh nak ja ikat!dedaun peti ais ku tutup semula.
"Apa nak makan nie?"ngomel ku sendiri sambil melihat kaki ku yang hanya mengenakan shortpans sahaja.
"meoww!!!"Aku memandang si kecil yang bergesel dengan kakiku.senyuman ku melirik lalu mencempung badan ryald yang gebu itu.kyeoptyyy...
"did u hungry my little boy?"soalku sambil membelai lembut bulu orennya.
"meoww!"ryald seakan faham apa yang aq maksudkan.pantas aq mencium bulunya lalu membuka makananya.laju ryald melompat untuk terus makan.untung ada makanan aku nie?
Ting Tong!
Aku mengeluh lemah! Tahu dahh sapa yang datang kalau waktu pagi buta nie?ehh petang!
"hello!boleh kami masuk!"jawab kael diluar muka pintu! Pintu dibukak.
"sejak bila masuk rumah aku nak mintak izin?"bidas ku sambil berpeluk tubuh yang berdiri tegak dihadapan muka pintu.kael hanya tersengeh manakala ayden, xavier, melvien hanya selamba badak!
"heheheh!"tawa kael sambil menggaru kepalanya.aku mengeleng."dalam bungkusan tu apa?"tanya ku kepada mereka yang ingin melabuhkan punggung diatas sofa. Harap makanan!
"makanan fav kau!"jawan ayden mendatar.macam tahu tahu je!
"oh!aq tak lapar!!!"jawab ku. Ehhh jap! Bukan ka tadi aku lapar???
Kening ayden,xavier,kael terangkat serentak manakala melvien sedang fokus kearah laptopnya.
"ok!kael tolong ambilkan garfu kejap!"ujar ayden.tak lapar ehh..
Aku mengetap bibir,Fuck!!kenapa kau cakap kau tak lapar sialll!!!!!
"ishh!bak sini!!!"tempik ku lalu merampas bungkusan nasi di tangan ayden.aku menyuap beberapa sudu didalam mulut ku.nikmatnyaaa!!!Mereka hanya tersenyum sambil menggeleng....
***********
"Kau nak bagi tahu atau tak?"ujar ayden dengan geramnya..
"ja...nngannn....harra....harap aku ak....akn bagi ttttahuu....!uhuk uhukkk!!"tersekat sekat lelaki tua itu cuba bercakap walaupunn diselang dengan batuk berdarah!
Melvien melangkah kehadapan sambil tangan diseluk kedalam poket jeansnya.anak mata tajam memerhati helang kearah lelaki tua itu.
"dont give me excuss or i swear i will cut your dick! "bidas melvien tajam sambil membongkokkan badannya untuk bertentang mata dengan lelaki tua itu.
"please i begging you!! let me go"rayu lelaki tua itu namun hanya sia sia.
Let me think first?"sampuk xavier sambil melangkah kearah mereka diikuti oleh mikael.
Wajah lelaki tua itu jelas pucat apabila anak mata bertembung dengan sepasang anak mata redfire milik xavier.huh!dasar lembik!!!
"i dont like let go but i verry fucking like suffer!"ujar xavier sinis sambil mengeluarkan pisau di poket jeans nya lalu menjilat di hujung pisau dengan lidahnya.eyalkkk!!
Ayden,Mikael, melvien hanya tersenyum sinis.your hell come to see u!
Dalam beberapa minit jeritan mula bergema di pelusuk hutan kebal itu...
Beberapa saat...
BOM!!!!!
BANG!!!!!!
BANGG!!!!
Bangunan usang itu sudah lunyai dijilat api. Mereka tersenyum sinis sambil lagak berjalan slowmo bersama tangan diseluk kedalam jaket kulit.
AKU mendail number melvien namun tiada perhidmatan.laju saja cari runcing ku menari di paparan skrin. Number ayden...Tttuttt!!!
Ttutttt!!!
"maaf number yang anda dail tiada dalam perkhidmatan sila....-"
"Fuckkk!!! Korang pergi mana sialll!!!sampai tak boleh nak call! Mati terjun sungai ke apa?"bebelku sensorang. Ala fakta kan perempuan suka bebel sensorang sapa macam nie ngaku cepat 😂
kini number kael pulak didail.harap angkat kalau takk memang sumpah lepasnie aku bunuh diorang!
IPhone ku lekapkan di telinga sambil meraup hair brown ke belakang.
"hello!!!maaf number yang...-"
"pungkuq hang!!! Kau tau tak aku call bebanyak kali korang pergi mana hah!!! Jatuh dalam sungai ke atau kena telan dengn harimau!!! Dasarr babi!!! Lain kali tauk handphonee tu kat dalam longkanggg senangggg kalau tak nakkkk gunaaaa bingggaiiiiiiiii!!!!! "hah! Puas...
Senyap...
"puas dah ke atau nak memekak lagi?"jawab kael mendatar.aku mengurutt dada perlahann...sabar sabar!!! Orang beriman memang selalu diuji oleh jin neraka! Tak gitewww.
"FUCKING YOU BITCH!!!"jerit ku dihujunggg telefhone lalu mematikan talian.
Aku dah boleh agak mesti kael menjauhkan iphone nya dari telingga kalau takk mau pekak 2 tahun. Hehehe!!!
Ting tong!!!!
Aku mengerut dahi!cepat nye diorang sampai aku rasa baru tadi aku memekak takkan selaju ini mereka cepat sampai wow!!!enjin apakah ini adakah turbo? Ehhh!!!
Tombol pintu ku pulas.anak mata ku terbeliak memandang wajah kacak lelaki itu beserta iris biru cair dada seakan berhenti!.macam mana dia tahu aku tinggal kat sini?ohh fuckk!
Aku ingin tutup mula pintu namun dia sempat menghalang.like see aku bukan takut cuma aku tercukup dendam bila tatap wajahnya.Aku membalas pandangan tajam kearahnya sambil senyuman sinis terukir.
"do you miss me,babygurl?"soal gerangan itu sambil menyandar di tepi pintu dengan kedua belah tangan terletak elok di dalam kocek seluar.anak mata tidak lekang memandang tajam kearah ku.
Sorry sikit!
❤TBC❤
YOU ARE READING
Trouble Assassin
De Todo[...slow updating...] if you want read this story makesure you read the first story is HEART KILLER. "Did you remember me?say yes!!!"HELEN ERDON CHRISS Masih ingat tentang Helen pembantu karl.opss!!!no!!!! Ex assistant okeyyy!!!sejak kematian kemba...