"do u miss me babygirl?" Soal gerangan itu sambil menyandar di tepi pintu.Dengan kedua belah tangan terletak elok didalam kocek seluar anak mata memandang tajam kearah aku.
"how u know iam here?didn't u?"-
"yes,iam stalking you,cause i wanna see you!"balas alex sambil melangkah setapak demi setapak kearah aku. Aku diam tidak bergerak!
"kau datang cari maut?"soalku sinis, kedua belah tangan disilang ke dada.
"nope,i datang cari anjey i yang hilang!"balas alex sambil tersenyum sinis melihat muka terkejutku. What??Anjing!!!
"let see! "balas ku seraya mengacukan pistol tepat ke jantungnya. Tapi alex hanya beriak biasa seperti tiada tanda mahu membalas acu pistol.kening ku dijoget sedikit,
"why iam come here not about wanna play shot gun,boom,rifle or something else but i just wanna keep u or kidnap u from here, didn't u want follow me? "balas alex sambil menolak aku ke dinding seraya mengunci kedua belah tangannya.pistol yang terselit di jari rucingku di lempar jauh lalu meniup lembut ke anak rambutku yang hampir terjuntai di dahi.
"dont be fuck with my home!"Bentakku sambil menolak dada bidangnya yang berlapik jaket.aku menyambar pistol yang dilemparnya tadi segera mengacukan kearahnya.
"woww!!!releks girl,perempuan tak manis pengang pistol"balas alex mendatar sambil memujuk aku supaya meletak pistol tu kmbali.fuck!did he think that iam kid?
"such like a FUCK!"carutku namun nasib ku malang apabila alex bertindak agresif menendang pistol ku jatuh ke bawah sofa lalu menendang perutku sehingga aku tersandar di tepi almari.auchh!
Aku menahan perit.sakit bukan main maij dowhh! Nasib dalam perut nie x dk baby bayangkan kalau ada baby?memang aku tanam pala dia hidup ii.ehh sempat berangan!
"i hate you..."ujarku tersekat sekat sambil gagah untukk berdiri.apasal diorang nie lambat sangat nak sampai!
"tak kisah pun! auchh sakit ke?"Alex dengan babinya menendang kaki aku yang berusaha tengah berdiri.jatuh semula.
Aku berdecit geram,kenapalah time nie aku 'cuti' kan dh lemah. Aku kalau time cuti memang lemah semacam ntahlah kenapa kekadang tu aku sampai tak boleh join diorang ber'party'sebab aku automatik akan takut darah! Peliknyaa perempuan! Ehhh,
"aku rasa kau lebih kenal aku la perempuan! Tiada simpati walaupun wanita!,iam right? "aku hanya mengertap bibir. Lagi sekali aq menyumpah seranah!
Anak mataku bertaut dengan iris biru cairnya setelah alex duduk bercakung di hadapan ku.aku hanya diam tanpa bergerak.sakit yang rasa di bahagian perut makin bercucuk tambah lagi sakit perempuann yang makin menyerang.Dugaan!
"iam sorry sayang"sinis alex sambil mengelus lembut di ubun ubun ku. Aku menepis.Jijik tahu!
"queen of black angel.huh!lemah"tempis alex tajam.
Banggg!!!
Bagai belati mencucuk di dada ku.aku paling benci orang label aku lemah!Entah kekuatan mana aku pinjam kini aku berdiri menghadapnya.lemah lagi kau kata?
"woww!nak mati still boleh mangkit"Laju saja kaki ku mendayung laju tepat kearah wajah putihnya.
Bukkk!!!
Tersadai di pintu.fuhh!
Aku meniup anak rambutku yang menitupi mataku.lagi sekali aku mengeluh.
YOU ARE READING
Trouble Assassin
Random[...slow updating...] if you want read this story makesure you read the first story is HEART KILLER. "Did you remember me?say yes!!!"HELEN ERDON CHRISS Masih ingat tentang Helen pembantu karl.opss!!!no!!!! Ex assistant okeyyy!!!sejak kematian kemba...