《Ναι και μου ζήτησε να βγούμε καταλαβαίνεις για τι τύπου ανθρώπους μιλάω ετσι》λέει η bethany ενώ φυσάει τα φρέσκοβαμμένα νύχια της .Απλά ώρες ώρες την Λυπάμαι.
Είναι 78 φορά που λέει τα ίδια και τα ίδια σε όλες τις φίλες της που τα έχω μάθει απέξω.
Τώρα που το ξανασκευτομαι καλά να πάθει. Αυτά παθαίνει όταν είσαι δημοφιλής και οι καθημερινες ειδήσεις του σχολείου.《Πας καλά έχω τον dylan εκτός αν..》
Όχχχ... Πρέπει να βρω τα ποπ κορν..
ΔΕΝ ΧΆΝΕΤΑΙ ΤΈΤΟΙΟ HOT TEA !!!
Τρέχω κάτω με ταχύτητα φωτός και παίρνω από το ντουλάπακι τα μιας εβδομάδας μπαγιάτικα ποπκορν και τρέχω πάλι πίσω.
Κάθομαι πάνω στην καρέκλα του γραφείου μου και στήνω όσο πιο καλά μπορώ το αυτί μου μέχρι που με κοιτά με ένα βλέμμα που στάζει δηλητήριο.《Θα σε πάρω αργότερα 》 λέει και το κλίνει προσεχτικά μην της χαλάσουν τα νύχια.
《Για έλα εδω μωρή καρακάξα》
Έγω καρακάξα χαχχαχα ωραίο αστείο χαχαχχαα μου άρεσε,《Για πες άκουσες..... κάτι;》λέει με ένα βλέμμα αμφιβολίας και αν ψάξεις πολύ βαθεία μπορεί να νιώθει και λίγο αμφιβολία.
《Τι εννοείς; 》
《Κάτι... περίεργο 》
《Εγώ να ακούσω κάτι περίεργο μάλλον δεν με ξέρεις καλά 》λέω και πετάω ένα κοφτο γελοίο ίσα ίσα να δείξω ότι είμαι αρκετά χαζή για να μην ξέρω ότι η αδελφή μου πρόγραμματιζει το επομένω κέρατο που θα φυτρώσει στο κεφάλι του dylan .
《Ναι σωστά είσαι μικρό ακόμα 》
Είδατε; δεν θέλει πολύ να πείσεις την Britney γιατί πολύ απλά χεστηκε.
Ξέρει ότι δεν έρχομαι σε επαφή με το τσίρκο αποκαλούμενο φίλες τις
Ξέρει ότι δεν ξέρω κανέναν από την παρέα της όπως επίσεις ξέρει ότι είμαι το δεύτερο πιστό φυτό του σχολείου.Αποσσυρωμαι από το δωμάτιο και φεύγω για το σπίτι της alex .
Παίρνω την τσαντα με τα πράγματα που μου χρειάζομαι για το sleepover που κάνουμε κάθε Κυριακή λες και δεν έχουμε τίποτε άλλο να κάνουμε.
Η οικογένεια της alex με λατρεύει τόσο πολύ που με βάση τα λεγόμενα της με έχουν κορνίζαρει πάνω στο τζάκι τους σαν επίσημο μέλος της οικογένειας που έχω γίνει.Περπατώ το ίδιο δρόμο που συνέβησε το σημερινό περιστατικό και έχω να πω πως αυτή την φορά δεν υπάρχει περίπτωση κανένας να με στριμώξει σε κάνα στενό και να με φέρει να θέση να με υποτιμήσω τόσο άσχημα για να ξεφύγω από τα γυμνάσμενα μπράτσα τού εμμ..... Δηλαδή του καθένα τα μπράτσα.
YOU ARE READING
Reputation
Teen Fiction《και εγώ τι θα πάρω σε αντάλλαγμα ;》 《Θ-θα σου αγοράσω καινούργιο skateboard 》 《 Κάτι άλλο θέλω 》λέει και με κοιτά με ένα χαμόγελο ποιο μεγάλο και σατανικό απο του jocker . Λες και έχει σχεδιάσει ήδη με ποιο τρόπο θα με βασανισει 《ΤΙ ?!》