part 7

32 2 0
                                    

  Ο Scott μόλις ξεκίνησε και άρχισα να φοβάμαι για την ζωή του .

Το κάνουν να φαίνεται τόσο εύκολο.

Να πετάγεται στο αέρα και να πιάνει το skate του και όλα αυτά μέσα σε 2 Δευτέρα . Τα κόλπα που έκανε ήταν τρομαχτικά ριψοκίνδυνα αλλά το χαμόγελο του ήταν μέχρι τα αυτιά.
φαίνεται πως του αρέσει αυτό που κάνει.

Κανείς δεν του έδινε καμία αξιολόγη ενθάρρυνση ,ούτε ένα χειροκρότημα της προκοπής όταν τελείωσε .

«τα πήγες τέλεια » λέω φωναχτά και μου χαμογελά δειλά καθώς οι υπόλοιποι με κοιτούσαν σαν εξωγήινη .

This never gets old ...

« φαίνεσαι γελοία κοπελιά δεν έκανε  τίποτα το ουαου» λεει μια κοπέλα καθώς στρώνει την ξανθιά χαίτη της .

«λίγα λόγια για το κορίτσι Amanda είναι καινούρια εδώ » πετάγεται το αγόρι που μας μίλησε προηγούμενος

«αυτό το γνωρίζω καλά αλλά γιατί ?»

«γιατί θες και επεξήγηση ?» πετάγομαι χωρίς δεύτερη σκέψη προσπαθώντας να το παίξω όσο ποιο καλά το ρόλο της bitch γίνεται

Εχώ μιμηθεί τόσες φορές την Britney δεν θα ναι τίποτε το  δύσκολο .

«γιατί οχι θα ήθελα να ακούσω» λέει με ένα αγελαδισιο ύφος .
Ακόμα και το hamster του γειτονα είναι ποιο έξυπνο και λιγότερο ενοχλητικο από αυτήν την Σκύλλα .

«ήρθα για να θαυμάσω αυτό που κοιτάς τόσοι ώρα » λέω και ρίχνει ένα πηχτό γελακι ενώ η Άλεξ με σκουντα από πίσω .

Την πέταξα την μαλακία μου ετσί?

«μπες στην σειρά αγάπη άμα είσαι τυχερή μπορει και να σε αφήσει να του την παίξεις κιολας »

Δεν το πιστεύω αυτό που ακούν τα αυτιά μου . Το μυαλό μου ηρθε σε σύγκρουση με το σώμα μου και δεν ήξερα τι να κάνω πρώτα .

Να την θάψω στο βρισίδι; ή στο  ξύλο;

«οπα οπα πολύ με πιάνουν στο στόμα τους και δεν μου αρέσει » έρχεται Ο Matt με ένα ύφος τύπου αστυνόμος σαϊνη έτοιμος να αντιμετωπίσει την κατάσταση .

«matt μου πες της κάτι μην την κάνω πατσαβούρα για να ξεσκονιζω τις βουντού κούκλες μου στο σπίτι » λέει και σουρωνει πιο πολύ τα σιλικονούχα χείλη της . Αυτό που έλεγε η Alex για το IQ πατάτας

«amanda σου έχει πει κανείς ότι το στομα σου είναι μόνο για  πίπες  ?»

Okay that was most definitely unexpected

Reputation Donde viven las historias. Descúbrelo ahora