part 15

24 2 0
                                    


Το καινούργιο ξυπνητήρι της Britney με αφήνει με καρδιακό και ζαλαδα επειδή σηκώθηκα απότομα  .

Παίρνω το κωλο μου και το πάω στο μπάνιο. Κάνω την ανάγκη μου, πλένω τα δόντια και την μούρη μου .
Πιάνω το μαλλί μου σε μισή αλογοουρά και με κοιτώ μια τελευταία φορά πριν φύγω.

«μισω την ζωή μου »

Παίρνω την σχολική μου στολή και την φορώ γρήγορα για να προλάβω την Alex
Παίρνω την τσάντα το κινητό και τα κλειδιά μου και βγαίνω έξω .
Η Alex κάθετε έξω από την πόρτα μου κρατώντας ένα τσιγάρο στα χέρια της .

«καλημερα » λέει και ξεφυσα το καπνο από τα ρουθούνια της

«απο ποτέ καπνίζεις; »

«προσφατα » λέει και παίρνουμε το δρόμο για το στάση του σχολικού.

«πως εισε ;»

«εσυ πως είσαι» με ρωτά τονίζοντας το εσύ

«καλα όλα καλά » απαντώ γρήγορα και βλέπω να με κοιτά με μισώ μάτι

«δεν θέλω να το συζητήσω »

«εσυ πως πέρασες στο sleepover;»

«δεν θέλω να το συζητήσω» λέει και αμέσως ήρθε το σχολικό μπροστά μας . 

Μπήκαμε και καθησαμε στις πίσω θέσεις.
Δεν βγάλαμε τσιμουδιά κατά την διαδρομή. Η Alex έβαλε τα άκουστικα της  και κουνούσε το κεφάλι της στο Ρυθμό ενώ εγώ είμαι έτοιμη για την πέμπτη κρίση πανικού μου .

Γράφουμε διαγώνισμα στην κύρια goodwill και δεν νιώθω ότι θα τα πάω όσο καλά όσο στα άλλα διαγωνισματα μου κάτι που μου προκαλεί υπερβολικό ανχος.

Το ξέρω ακουγωμαι μελοδραματικη αλλά η λογοτεχνία είναι κάτι που μου αρέσει σε αντίθεση με την γεωμετρία και άμα δεν γράψω τουλάχιστον άριστα θα πάω στο 8 που ήταν  σκέτος εφιάλτης για μένα .

«εηη όλα θα πάνε καλά » ακούω την Alex να λέει και να με αγκαλιάσει.

«συγουρα; »

«οτι και να σε απασχολεί είναι μια βλακεία και μισή . Θα πάνε όλα έτσι όπως τα θες Syd » λέει συμπονετικά

«thanx Alex το χρειαζομουν»

«πάντα ξέρω τι χρειάζεσαι» λέει και κατευαινουμε από το σχολικο .
Περνάμε από την είσοδο και κατευθυνομαστε  προς τα ντουλαπάκια.

«παω λίγο τουαλέτα άμα χτυπήσει μην με περιμένεις » λέει και της γνέφω θετικά.

Βγάζω την ζακέτα μου και την βάζω μέσα μαζί με την τσάντα μου .

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 19, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Reputation Where stories live. Discover now