part 14

19 2 0
                                    


«λοιπόν τι θες ;»
Η θερμοκρασία ανεβαίνει και η αναπνοή μου γίνεται όλο και πιο βαριά . Τα μάτια του είχαν καρφωθη έντονα πάνω στα δικά μου . Σαν να θελει να μου επιβληθεί.

«θελω να ξεκουμπιστεις από πάνω μου» απαίτησα σωβαρα καθώς ένιωθα το κεφάλι του να πλησιάζει όλο και ποιο κοντά μου .

«κριμα γιατί δεν φεύγω από δω μέχρι να μου ζητήσεις συγνώμη»

«φυγε από πάνω μου! » φωναζω αναστατωμένη

«οχι»

Δεν μπορώ άλλο!!

Κάνω τα χέρια μου γροθιές και του χώνω με όλοι την δύναμη στον στοιθως του καθώς κουνώ ασταμάτητα τα πόδια μου για να φύγω από κάτω του . Έκλεισε τα μάτια του κανωντας ένα μοφασμο πόνου και χωρίς καν να το καταλάβω οι καρποί των χεριων μου παγιδεύτηκαν στην παλάμη του

«τι σκατα θες Matt; . Στα μάτια μου παραμενεις ένας επιδιξιωμανης μαλακας που παίρνει οποία θέλει σαν αντικείμενα και τις χρησιμοποιηει προς όφελος του!!! »

«δεν μπορούσες να γίνεις πιο ακριβείς »

«εισαι δικό μου παιχνίδι syd και πρέπει να το εμπεδώσεις καλά στο μυαλό σου.   »

«απο ποτέ φρικιό δεν έχεις το βίντεο  ποια » λέω περνώντας το ρίσκο  και παρατηρώ την έκφραση στο πρόσωπο του. Δεν φάνηκε να πτοείται,φάνηκε να ξερει. Τελικά όντως σβηστηκε το βίντεο .

Ευχαριστώ bell

«εχω κάτι καλύτερο»

«ΤΙ ?!»

«την Britney »

Τι;

Μα Πώς;!

«ποια Britney?» λέω προσπαθώντας να μείνω ψύχραιμη .

Δεν υπάρχει περίπτωση να ξέρει

Κανένας δεν έμαθε ποτέ ότι είμαστε αδελφές .
Ήμουν τόσο καλή στο να είμαι φυτό που κανείς δεν έμπαινε στο κόπο να αναρωτηθεί ποτέ και γιατί εχουμε το ίδιο επίθετο.

Δεν υπάρχει περίπτωση να ξερει

«δεν ξέρω εσύ θα μου πεις ;»

«δεν καταλαβαίνω τι εννοείς  ;» εξακολουθώ να κρατώ την ψυχραιμία μου μέχρι να επιβεβαιώσω ότι όντως θα πεθάνω από τα χέρια της Britney μια και καλή

« μην το παιζεις χαζή δεν μου αρέσουν οι χαζές »

«ππως το έμαθες ;» οι παλμόι μου ανεβαίνουν και η αναπνοες έγιναν γρήγορες και κόφτες .

Τελείωσα το καταλαβενεις?!?

«αμα ήσουν λίγο πιο έξυπνη δεν θα με  άφηνες να σε πάω σπίτι εκεινω το βράδυ»

«δεν θυμάμαι τίποτα  »

έχω μεινει
Με ποια λογική άφησα τον Matt να δει την Britney ;

«εγειναν πολλά . Λυποθημισες με αποκαλεσες  Rodrigo  , με φιλισες στο μάγουλο και έπεσες από το τοιχω που ήθελες να σκαρφαλώσεις για να μην δω την αδελφή σου »

«συγνωμη » παραδινωμαι στα χέρια του  για ακόμη μια φορά .

«για ποιο απ' όλα; »

«ππου σε είπα πούστη είμαι το παιχνίδι σου τώρα αρκει να κρατήσεις το στόμα σου κλειστό » Πάντα με φερνει σε σειμιω να ταπείνωσω την αξιοπρέπεια μου για να σώσω την ψυχή μου από τα χέρια της Britney .

«μπραβω καλό κορίτσι »

«θα θελα να κάτσω να βλέπω αυτήν την θέα για πολύ ακομα αλλά πρέπει να φύγεις »

«θα κάτσω δίπλα σου αυριο, το καλό που σου θέλω να έχεις διαβάσει καλά  μήπως πάρω ένα βαθμό της προκοπής»

«μα τι..»

«προσεξε τι θα πεις »

«δεν αξίζει..»

« άμα εξερεσεις την τεράστια γλώσσα που έχεις ξέρεις πως να μου φτιαχνεις την διάθεση»

«και εσύ ξέρεις πως να μου την καταστρέφεις »

«τι να πει κανείς ...»

Welllllll... Πολλή χαρά και Πολυ αγάπη σε αυτό το παρτ. Πιστέψτε με υπάρχουν και χειρότερα. Ελπίζω να μην κόψατε φλέβα σε αυτό το παρτ . See you next time 😉

Reputation Where stories live. Discover now