part 10

35 2 0
                                    

Σε αυτή την πρόκειμενη στιγμή νιώθω πως θα παίξω με την φωτιά αλλά δεν με νοιάζει πλέον . Βασικά ούτε αυτόυ δεν θα τον νοιάζει έχει ήδη κανονίσει για την υπόλοιπη βράδυα

Αυτός ήταν ο σκοπός του ; Να με φέρει για να με κάνει να νιώσω άσχημα ;

Είναι πολύ γελασμενος άμα νομιζει ότι νιώθω άσχημα.

Τώρα θα δει

«ξεχασα το όνομα σου μήπως γίνεται να μου το υπενθυμίσεις; » λέω και σπρώχνω το κορμί μου ποιο κοντά του

« Andrew αλλά και το Andre μου κάνει »

« μου αρέσεις πολύ Andre είσαι πολύ cool τυπακι »

« χαίρομαι που σου έδωσα αυτήν την εντύπωση »λεει και σκύβει λίγο το κεφάλι του.

«γιατι τι δίνεις στις άλλες; »

«ξερω εγώ μήπως τις έχω ρωτήσει ;» λέει και σκαμε ένα μικρό γελακι . Όντως πιστεύω ότι είναι καλό παιδι και αστείο εχωντας ένα ωραίο τροπο να μιλάει με κάνει να νιώθω ποιο χαλαρή απέναντι του .

«θα ήθελα πολυ να τα ξαναπούμε Andre »

«λοιπόν εγώ δεν θέλω » ακούω την φωνή του Matt να ζεσταίνει το αφτι μου .
Γυρνω να δω την αντιδραση του και δεν είναι καλή . Βασικά φαίνεται πιο εξωργισμενος από ποτέ .

«τι πρόβλημα έχεις αδελφέ ;» λέει φανερά ενοχλημένος και δεν τον αδικό.

«ειναι η ξαδέλφη μου.... αδελφέ. »απαντα γεμάτη ειρωνεία και θυμω στο πρόσωπο του .

«για ξαδέλφια δεν μοιάζεται καθωλου .»

«ειμαστε τεταρτα ξαδέλφια από την μεριά της μάνας μου έχεις κανα προβλημα ;»

«ok freak ...» ψελιζει μέσα από τα δόντια του και εξαφανίζεται από το οπτικό μας εμπόδιο.

«τι εγεινε; βαρέθηκες με την Amanda και ειρθες να παίξεις μαζί μου; »

«αυτο ακριβώς και γω δεν μοιράζωμαι τα παιχνίδια μου »

«Γιατι πρέπει να είσαι τόσο ρηχός !! » φωνάζω εξοργισμένη. Είναι ένας βλάκας ενας κούκλος χωρίς ποιοτικο χαρακτήρα . Ένα βλήμα που αντιλει χαρά από την δυστυχία τον άλλον .

«τι εγεινε syd πληγωθήκαμε ; » όλα μαύρισαν τριγύρω μου.
Είμαι τόσο τυφλή από το θυμω που το μόνο πράγμα που σκέφτομαι τώρα και είναι πως θα τον βλάψω.

Τον κοιτώ στα μάτια με ένα αθωο χαμόγελο και του κλωστο με όλη μου την δύναμη εκεί .. κάτω τέλος πάντων προτού το σκάσω στο τρέξιμο .

Reputation Where stories live. Discover now