part 13

31 2 0
                                    


Μια εβδομάδα πέρασε και δεν μπορούσα να ξεχάσω εκείνη την ημέρα με τίποτα .

Μου έχει γίνει εφιάλτης και δεν υπερβάλλω .

Προσπαθούσα να τον αποφύγω με κάθε κόστος ενώ παράλληλα θαύμαζα την κορμοστασιά του και τον τρόπο που παιζει με το στιλο του στην τάξη .

Νομίζω πως τα έχω χάση.

Η Alex έχει ξαναρχίσει να κάνει παρέα με τις παλιές φίλες τηπς και μένω πολλές ώρες μόνη μου αποκαβλομένη στις σκέψεις μου κάτι που δεν ειναι και ότι καλύτερο.

Επίσης νιώθω οτι έχω πάρει κιλά από τις σοκολάτες, τις μακαροναδες και τις ώρες ύπνου που διαθετω για να ξεχαστω από τις σκέψης μου .

Αλλά δεν μπορείς απλά να ξεχάσεις τόσο απλά τα χείλη του Mathew Damon

ΜΠΟΡΕΙΣ?!?!?!

«αγαπες πάω και θα ερθω ...» λέει η μάνα μου αποσυντονίζοντας τις σκέψεις μου

«αστο το ξέρουμε καλή διασκέδαση» πετάγεται η Britney και της κλείνει το μάτι .;

Δεν θέλω να μπω καν στο κόπο να φανταστώ τι υπονοή....

«θα σου λεγα κάτι αλλά με Περιμένει ο William στο αμαξι»

« έχει φαεί; ή θα αναγκαστώ να μαγειρέψω πάλι; » της λέω και παίρνει μια λυπημένη φάτσα ίσα ίσα να δείξει πόσο πολύ νοιάζεται για μας .

«εχει αφήσει λεφτά ο William για σας για μια εβδομάδα ξοδεψτε τα υπεύθυνα και μακριά από την Britney» λέει ψηθηριστα και μου τα βάζει μέσα στην τσέπη του φούτερ μου

«καλα μαμα πάω να διαβάσω » την χαιρετώ και με φιλά αφηνωντας μου κόκκινο κραγιόν στο κούτελο μου

Κλείνω την πόρτα και με κοιτά η Britney με ένα δολοφονικό χαμόγελο.

«θα πας στην Alex το βράδυ;»

«δεεεν νομίζω »

«αμα θες να την πάρεις έχω μονάδες »

Κάτι θέλει αυτη

«τι θες να κάνεις ;»

«να μην σε νοιάζει »

«δεν κάνεις πάρτι ακόμα και να αναστηθεί ο Michael Jackson»

«και ποια είσαι εσύ που θα πεις στην μεγαλύτερη αδελφή σου τι θα κάνει; »

« άμα δω έστω και ένα σπασμένο τζάμι και το κρεβάτι μου γεμάτο με εκατομμύρια σπερματοζωάρια θα τα πω όλα στην μαμά »

«εγω φταίω ρε που σου προσφερα το κινητό μου »

« έχουμε και σταθερο ξερεις....» λέω και ανεβαίνω τα σκαλιά για το δωμάτιο μου.

Reputation Où les histoires vivent. Découvrez maintenant