I love my life

430 20 50
                                    

Description:  Băieții s-au hotărât să se joace de-a v-ați ascunselea 
(Jungkook-brunet Taehyung-blond )

Words: 1663

Băieți alergau prin toată casa de mai mult de două ore, dar tot nu se puteau plictisi. În tot acest timp s-au jucat toate jocurile posibile, iar acum se jucau de-a v-ați ascunselea. Între timp, Namjoon se accidenstase la mâna dreaptă, dar preferă să continue să se joace, în rest nimic extraordinar nu se întâmplase.

Era în sfârșit rândul lui Taehyung să numere, iar acesta protestă vizibil îmbufnat, căci până acum el doar se ascunse și îi convenea așa. Încerca să îi convingă pe băieți să-l lase și să numere alt cineva, dar Jin îl împinse în camera unde trebuia să numere, ca mai apoi să plece în căutarea băieților. Taehyung doar se strâmbă la el și după se aruncă resemnat în patul mare din dormitorul lui Hoseok, căci jocul se ținea la el acasă.

Taehyung începu să numere până la cincizeci. Numără plictisit și fără chef, mai avea puțin și adormea pe patul moale cu așternuturi îmbibate în miros de trandafir. Deschise încet ochii după ce spusese fraza clasica a jocului. Aruncă o scurtă privire prin cameră și aproape pufni în râs când văzu că cineva se ascunse după perdea.

Blondul nu avea de gând să se ridice pe curând, așa că doar așteptă. I se părea amuzant cum cineva încerca din nou același lucru, mai ales după ce Yoongi se enervează așa tare când aproape toți se ascunseseră în cameră și îi certase, în așa fel încât nimeni nu mai îndrăzni să se ascundă prin camera lui Hoseok, cea ce însemna că după acea perdea se afla Jungkook, care nu fusese atunci când Yoongi îi certă.

'Cat mai ai de gând să te prefaci că nu te văd. Ieși de acolo Jungkook!' spune blondul apoi se ridică leneș din pat și se îndreptă spre perdea, pe care o dă la o parte și îl descoperă pe Jungkook care se abținea să nu râdă. 'Cat de prost crezi că sunt? Chiar credeai că o să ies din cameră și tu o să ai drum liber spre câștig, nu! În plus, Jimin sa ascuns deja acolo.'

'Serios?' spune Jungkook gânditor. 'A, deci de asta era perdeaua șifonată.' Spune brunetul gânditor, iar Taehyung pufni în râs.

Cei doi se îndreptau spre ieșire, în căutarea celorlalți, dar Taehyung se agăță de Jungkook și căzu peste acesta pe pat, cu un picior peste talia sa, iar cu celălalt pe lângă picioarele brunetului, iar mâinile le avea după gâtul brunetului. Jungkook îl luă deasemenea în brațe, și se făcu mai comod în brațele blondului, care doar mormăi ceva incoerent.

'Știi... nu am de gând să mă ridic prea curând de aici!' Taehyung cască obosit și își afundă capul în pieptul celui mai mic.

'Știu' chicoti Jungkook la rândul său și își trecu o mână printre șuvițele blonde ale lui Taehyung.

'Tu chiar ai gândit când ai ales locul ăla, sau pur și simplu te-ai uitat acolo și ai spus "Hmmm... asta e o ascunzătoare bună!" Sune ca nu am dreptate!'

'Ai dreptate!' râse brunetul și se făcu mai confortabil, inspirând tot parfumul ce-l învăluia pe Taehyung.

Taehyung stătea pe Jungkook, folosindu-l pe post de pernă umană, iar Jungkook doar îi sărută delicat fruntea și îl privi în ochii. Pentru o secundă, blondul se pierdu printre miile de galaxii ce sclipeau în ochii negrii ai lui Jungkook. Acesta din urmă îi prinse talia între palme și îl aduse mai aproape de el. Distanța dintre cei doi se micșora treptat cu fiecare secundă ce trecea. Când fețele lor se aflau la o distanță aproape insesizabilă, Jungkook își lipi fruntea de fruntea lui Taehyung și își frecă ușor nasul de năsucul lui.

ᴼⁿᵉ ˢʰᵒᵗˢ 《ᵗᵃᵉᵏᵒᵒᵏ》Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum