Description: Taehyung este observat de către profesorul său de engleză, însă Jeoungguk, profesorul de istorie, nu o să îi permită să devină următoarea victimă, însă el nu știe toată povestea
Words: 1850
Taehyung mergea liniștit pe coridoarele goale. Nu mai erau multe persone în institut, majoritatea elevilor terminând acum ceva timp programul, la fel ca și majoritate profesorilor. Blondul se îndrepta spre ieșire, în timp ce știa prea bine cine îl așteaptă acolo. Totul mergea conform planului, iar de fiecare dată când realiza că răzbunarea e aproape, simțea cum un rânjet i se așterne peste buzele moi, nimeni nu putea opri demon ca el, iar asta îl făcea să realizeze cât de slabi de înger sunt uni.
Pași săi lenți, ca de felină, aproape trecură neobservați pe lângă clasa în care acum Jeongguk corecta testele elevilor. Era atât de amuzat de prostiile pe care unii dintre elevi săi erau în stare să le așterne pe foia de test, era hilar. Însă când observă o figură destul de scundă, cu un păr blond auriu, realiză că în scurt timp avea să dea greș.
Îl știa pe Taehyung, chiar dinainte ca acesta să ajungă la facultate, doar din cauza surori sale. Fata fusese o elevă excepțională, atât ea cât și Jeongguk ajunseră în același timp îl institut, ea fiind singura care chiar părea captivată de ora sa, în timp ce ceilalți ori își găseau ceva de făcut sau ca majoritatea fetelor, se holbau la el până la finalul orei, fără să le pese cu adevărat de ora de istorie. Jeongguk nu fusese vreodată de acord ca între un profesor și un elev să existe ceva mai mult decât o relație elev-profesor, așa cum era normal, dar asta nu-l oprea pe Woo-sung, profesorul de engleză, să se dea la toate fetele și băieți ce păreau ușor de manipulat și de folosit. Dacă ar fi știut de la început, Jeongguk ar fi făcut ceva mai mult, dar aflase prea târziu. Deveni deja o tradiție pentru profesorul de engleză să aibe legături cu elevi săi, dinainte ca el să preia catedra de profesor de istorie, doar că cel mai rău caz fusese cel al lui Kim Yura, sora lui Taehyung. Nu ar fi aflat nici atunci dacă într-o zi nu ar fi rugat-o pe fată să rămână să vorbească cu el, căci în timpul orei Jeongguk observă sângele de pe mâneca cămăși fetei. Într-un final, după multe rugăminți, fata îi dezvălui că începu să se taie pe mâini, căci profesorul de engleză începu să o abuzeze. După mai multe luni, în care cumva Jeongguk îl ținu pe Woo-sung departe de fată, aceasta se transferă, sau cel puțin asta știa el că se întâmplă. Dar până ca fata să dispară, ea îi povestea despre fratele său mai mic și cât de mult îl iubește, iar de acea și din multe alte motive morale, nu voia ca băiatul să pățească ceva.
Jeongguk începu să alege până la ieșirea din clădire, dar era deja mult prea târziu, Taehyung se urcă în mașina profesorului și dispăru în scurt timp din raza vizuală a băiatului.
***
Jeongguk încerca să și predea lecția liniștit, însă ca de obicei părea ca vorbele sale sunt transparente, elevi săi știau că el vorbește, dar parcă nimeni nu le putea percepe. Se așează la catedră încercând să își explice cât mai bine lecția, se străduia mult să poată sa îi facă pe toți să înțeleagă, și chiar dacă mai nime nu era atent, toți elevi săi erau eminenți, aveau cele mai bune rezultate și toți îl lăudau pe Jeongguk pentru asta, dar doar el știa cât de greu îi era cu acești elevi.
Un ciocănit își făcu simțită prezența, liniștea de după părând mult prea inconfortabilă pentru profesor, dar în apărarea tuturor, toți știau cât de mult ura profesorul lor să fie întrerupt, or fi fost ei aeriene și puțin cam lingușitori, dar la final erau, majoritatea, elevi buni.