Description: vine Crăciunul
(Jungkook-roșcat Taehyung - păr albastru)Words: 2196
[Necorectat]
Taehyung îl târa pe Jungkook prin magazin deja de jumătate de oră, iar tot ce făceau era să se învârtă în cerc. Jungkook nici nu știa ce căutau mai exact, căci albăstruiul plănuise deja totul, iar ei acum doar cumpărau ce se afla pe lista de cumpărături, ce era în mâinile băiatului. Tot ce au apucat să așeze în cărucior, pe care Jungkook îl împingea răbdător, erau doar ingrediente pentru prăjituri, ceva globuri și beteală.
Taehyung se opri în dreptul unui raft pe care se aflau diverse dulciuri și prostii, dar își continuă rapid drumul, scuturând ușor din cap ca și cum ar trebui să se concentreze la alt ceva. Roșcatul văzu și decise să arunce în grabă cât mai multe dulciuri pentru Taehyung, știind că brunetul adora dulciurile.
În următoarele ore cei doi au reușit să găsească tot ce era de găsit de pe lista de cumpărături, iar roșcatul îi spuse lui Taehyung să îl aștepte în mașină, căci va plăti el. Cel cu păr albastru nu observă dulciurile și celelalte prostii pe care Jungkook le arunca și le plasa strategic în cărucior cât cel mare nu era atent.
Când și Jungkook a ajuns la mașină, a pus toate cumpărăturile la locul lor și s-s-a urcat la volan. În scurt timp cei doi mergeau cu maina pe strada aglomerată, dar ei nici nu băgau în seamă toate astea, cântând cântece festive și bucurându-se de tot timpul petrecut împreună.
***
Taehyung era în bucătărie, tocmai termina de ornat un tort ce arăta extrem de apetisant. Jungkook în acest timp decora casa cu prostiile cumpărate de la magazin ce erau în culori vesele și festive și așeza sub brad dulciurile și tot ce mai luase sub brad, fiind mândru de el. Taehyung intră în living, acolo unde se afla și bradul și se trânti obosit pe canapea, mormăind chestii înțelese doar de el.
'Te simți bine?' Jungkook se îndreptă spre cel cu păr albastru și se așeză în genunchi lângă canapea.
'Mă boare burtica... prea multă frișcă pentru o zi...' Taehyung se vaită, iar Jungkook chicoti când își văzu iubitul adorabil.
Taehyung se întoarse cu fața spre tavan și își așeză mâine pe abdomen. Fata i se schimonosi ușor, iar roșcatul îi îndepărtă ușor mâinile, ia rin schimb își stecură propria mâna sub tricoul supradimensionat al albăstruiului. Începu să își plimbe mâna peste burtica acestuia, masând în așa fel încât să se simtă mai bine. Taehyung doar se alintă puțin, doar că mai apoi să-şi închidă ochii și să se facă măi comod pe canapea.
După ceva timp Jungkook crezu că băiatul doarme, așa că dădu să se ridice, dar Taehyung îi apucă mâna și îl trase mai aproape de el. Jungkook îl luă pe băiat pe nepregătite atunci când îl luă în brațe și se îndreptă cu el spre dormitorul lor. Deschise ușa de la dormitor cum putu, având în vedere că îl avea pe Taehyung în brațe, apoi îl așeză pe băiat pe pat.
'Cum te simți?' Taehyung doar îl privi pe roșcat, care părea îngrijorat.
'Sunt bine, stai calm! Nu mor!' spune și se ridică încet, plasând un sărut dulce peste buzele iubitului său. 'Deasemenea, nu am terminat pregătiri...' începu acesta, dar fusese repede întrerupt de Jungkook: