Lucas_xx444:
Yuqi neredesin?Lucas_xx444:
Seni göremiyorum.Song_Yui:
Salak marketin tam önündeyim.Lucas_xx444:
Sende bana salak demeye alıştın kırılıyorum ama...Song_Yui:
Özür dilerim o zaman da gelsene.Lucas_xx444:
Tamam geliyorumGörüldü (12.43)
Lucas koşarak yanıma geldi ve "Hadi gidelim" "Tamam" (Bu yazar notu bu ne kadar ciddi bir konuşma oldu yha). Beraber eve gittik.
Ev, ev değil saray. Kapıyı açtı ve beni içeri davet etti. Anlık ona hızla döndüm ve soru sordum "Bu özel dersten bana para vermeye ne dersin?" sorduğum soruya hayvan gibi güldü ve "Para değil ama yemeğe çıkabiliriz" hala gülüyorum. Çantamdan kitapları çıkardım ve "Hadi ders zamanı" oflaya oflaya salona geçtik ve ona konuları anlatmaya başladım.
"Yuqi ama bu çok zor yapamıyorum ben bunu" "Lucas bin defa anlatım nasıl anlamıyorsun" elini karnına götürdü ve "Açım aç kafamda pizza görüntüleri var nasıl anlıyayım" "İyi o zaman yemek yiyelim ama yemekten sonra bunu bir daha anlatıcam" kafasıyla onayladı ve beni mutfağa götürdü. İlk önce hamburger ekmeklerini ortadan kesti ve diğer malzemeleri masaya çıkardı. Bana bazı sebzeleri kesmem söyledi. Ben onları yaparken o ise şarkı açtı ve buzdolabında ki köfteleri çıkardı. Köfteleri hazırladı ve geri kalan hamburgeri birleştirmekti. Lucas hazırlanan malzemeleri aldı ve üst üste koydu. Tabak üstüne koyduktan sonra ise içeceklerimizi döktü ve masaya koydu.
Ben ise hiç yapmayacağım birşeyi yaptım. Adeta bir çocuk gibi "Sonundaaa hamburger" deyip ellerim ile ritim tuturmuştum. Lucas bana güldü ve "Artık yiyebilirsin çok güzel oldu" Ben ise hamburger bakıp "Zehir katmadın değil mi?" bana çocuk mal mısın bakışları atıyordu. Ne var canım aç olunca bende değişiyorum... Lucas hamburgerden bir ısırık alıp "Bak bişey yok olsaydı bende öbürki tarafta cirit atıyordum" güldüm ve ben de hamburgerimi yedim.
Yeme faslı bitmişti ve o bulaşıkları yıkıyordu. Ben ise tezgahta oturuyor ve en sevdiğim şarkı, day6 jae can't take my eyes off you, çalıyordu. Bir yandan şarkı söyleyip bir yandan da ayaklarımı sallıyordum. Lucas ellerini kuruladı ve tezgahta benim oturduğum yerin iki yanına ellerini koydu. Gözlerimin içine bakıyordu ve tek kelime etmiyordu. Bende ona bakıp "Lucas bir sorun mu var?" dedim o ise dalga geçercesine güldü ve "Evet büyük bir sorun var" dedi. Ona hala aptalca bakıyordum ve birden dudaklarını dudaklarım ile birleştirdi...
Ama yine her güzel anı bozan şeyler olurdu. Kapı kilidi açıldı ve kız evden koşarak çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Message~ Luqi
FanfictionSevmediği bir kişiyi sırf rezil etmek için stalklamak bunu sadece o yapabilirdi. 🐥💫