Song_Yui:
Kapının önündeyim sevgilim biraz hızlı ol lütfenn.Lucas_xx444:
Bekle sevgilim yanına geliyorum.Görüldü (16:48)
Lucas'ın koşarak bana doğru gelmesi beni güldürmüştü. Yanıma gelip bana sıkıca sarıldı. Anın şokuyla elim ayağıma karıştığı için birşey yapamamıştım ama sonra sarılmasına karşılık verdim. O gerçekten çok tatlı birisi.
Bana gülümseyip "Yuqii yanında benim gibi bir yakışıklı olduğu için çok şanslısın" onun bu lafına gülümseyip yanaklarını sıktım "Hmm öyle mi? O zaman bu şanslı kıza bir dondurma alsan olmaz mı?" bana mal mısın bakışları atıyordu ama umrumda değildi bu.
Lucas elimi tuttu ve ilk önce bir markette gidip dondurma aldık ardından ise beraber lunaparka doğru gittik.
Lunaparka gelince Lucas çocuklar gibi zıplamaya başladı" Yuqi burası çok güzel"bu çocuk hakikaten şapşik. Bir şey demeden içeri girdim ve çarpışan arabalar için bilet aldım.
Lucas arabayı ben sürüncem diye ısrar ettiği için o sürmeye başladı. Bilmem kaç defa araba bize çarptı. Allahım bir insan bu kadar mı beceriksiz olur ya. Arabadan indikten sonra onun isteğiyle dönme dolaba bindik.
Dönme dalabın en üstüne gelince fotoğraf çekme ye başladım. Fakat birden bire Lucas'ın elimden telefonu çekmesi ile ona dönüp "Ya niye aldın telefonu fotoğraf çekiniyorduk" bana güldü ve "Dışarıyı çekeceğine bizi çekseydin almazdın Yuqi" dedi. Evet aslında haklıydı.
Telefonumu aldım ve beraber fotoğraf çekinmeye başladık. Fotoğraf çekinirken birden Shuha aradı ve onunla konuşmaya başladım.
Konuşmam biraz uzun sürdüğü için Lucas mızmızlanıyordu. Bu halleri tatlı geldiği için ona bebek muamelesi yapmaya başladım. O da bu halinden gayet memnundu ama neyse.
Üzgünüm bebeklerim bölüm çok kötüydü ühühühü. Her neyse bir daha ki bölüm finall. Ayrıca şu gifte Yuqi Lucas'ın omzuna mı yatıyor?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Message~ Luqi
FanficSevmediği bir kişiyi sırf rezil etmek için stalklamak bunu sadece o yapabilirdi. 🐥💫