Song_Yui:
Lucas neredesin?Song_Yui:
Dersin bitmedi mi?Song_Yui:
Cevap versene salak!Görüldü (16.48)
Lucas hala gelmemişti. Okulun kapısında bekliyordum ve tam anlamıyla donmuştum. Okula girdim ve Lucas'ın sınıfının olduğu kata çıktım. Sınıfın kapısı kapalıydı. Kulağımı kapıya dayayıp dinlemeye başladım. Hoca hala bireyler anlatıyordu. Birden kapı açıldı ve içeriye doğru sendeledim. Kimya hocası bana "Yuqi ne oldu niye buradasın?" diye sordu. Şimdi ne diyeceksin Yuqi ah gerizekalı ben buldum "Hocam bazı konularda eksiklerim var da derse katılabilir miyim diye sorucaktım o yüzden geldim" "Tabiki gelebilirsin zaten ben de bunlara eksiklerini anlatacaktım" kafamı salladım ve sınıfa girdim. Şimdi nereye oturacaktım. Lucas yana kaydı ve oturmam işaret etti. En mantıklısı onunla oturmak. Yanına gittim ve oturdum. Çantamdan defterimi çıkardım. Lucas defteri alıp "Özür dilerim hocanın ek ders yapacağını bilmiyordum" yazdı. Ben ise defteri onun elinden alıp "Sorun yok nede olsa cumartesi de dersimiz var" yazdım. Bana gülümsedi ve beraber dersi dinlemeye başladık.
Yarım saat sonra...
Ders bitmişti ve eşyalarımı toplamaya başlamıştım. Lucas bana yaklaşıp "Yemek yemeye gidelim mi?" diye sordu isterdim ama eve gitmeliyim "Bugün olmaz başka zaman olsun olur mu?" yüzü düşmüştü. Montumu bana uzattı ve "Tamam o zaman hadi çıkalım" dedi. Bu çocuk fazla pozitif. Beraber sınıftan çıktık ve eve doğru yürümeye başladık. Bana küçükken yaptığı saçmalıkları anlatıyor ve gülüyorduk. Neredeyse evime varmıştır son bir iki adım kalmıştı ki Lucas birşey söyledi "Yuqi ben küçükken matematik öğretmeni olmak isterdim çünkü o zaman zekiydim" kafasını okşadım ve "Bence hala zekisin sadece biraz daha çalışmalısın" dedim gülümseyip bana sarıldı bende ona sarıldım. Neredeyse iki dakika boyunca sarıldık hala bana sarılıyordu ki "Kızım?" diye bir ses geldi.
Babam zaman ayarlaman ne kadar güzel ya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Message~ Luqi
FanficSevmediği bir kişiyi sırf rezil etmek için stalklamak bunu sadece o yapabilirdi. 🐥💫