3.0 [Final]

614 62 5
                                    

8 Ay Sonra

Song_Yui:
Lucas kaç saatir seni bekliyorum gelecek misin artık?

Lucas_xx444:
Üzgünüm sevgilim

Song_Yui:
Ama Lucas neden böyle yapıyorsun?

Lucas_xx444:
Yuqi biliyorsun maçım var güzelim

Song_Yui:
Lucas senden de maçından da nefret ediyorum!

Görüldü (18.48)

Lucas_xx444:
Yuqi neredesin?

Görüldü (17.23)

Lucas_xx444:
Sevgilim böyle yapma alt tarafı bir balo

Görüldü (17.23)

Lucas_xx444:
Seni gördüm orada kal

Görüldü (17.24)

Lucas hızla kıza yaklaşıyordu. Hala üzerinde olan basketbol forması ile. Genç kız onu bu halde görünce yüz buruşturdu. Çünkü beraber seçtikleri takımı giymemişti.
Lucas kızın elini tutup "Özür dilerim sevgilim biliyorsun basket benim için önemli" dedi. Genç kız onun bu hallerini sevse de kavalyesi olarak bir takım elbise giymesini isterdi. Yuqi kendi kendine  "Doğru bir kavalye olarak keşke Henry'i seçseydim" diye mırıldandı. Oğlan bunu duyunca suratını astı fakat onun için bu özel geceyi mahvettmek istemedi.

Herkes eşi ile dans ederken Yuqi ise onları izliyordu. Lucas ise Yuqi'ye dönüp "Geç gelmiş olmam dans edemeyeceğimiz anlamına gelmez değil mi?" dedi.
Kendince yapabileceği en iyi dans teklifini yapmıştı.

Yuqi ise kafası ile onayladı. Oğlan kızı elinden tutup dans pistine çıkardı. Ellerini beline dolayıp dans etmeye başladılar.

İkiside ışıldıyordu adeta. Lucas'ın bir takım elbisesi olmasa bile üzerinde ki turuncu ve 4 numara yazan forması ile kendine has bir havası vardı.
Yuqi ise adeta bir prenses gibiydi. Üzerinde
toz pembe mini bir elbise vardı. Saçlarını kıvır kıvır yapıp açık bırakmıştı.

Genç ikili kendilerini o kadar dansa kaptırmışlardı ki yandan geçen garsonu bile fark edememiş ve ona çarpmışlardı. Yuqi'nin üzerinde ki elbise tamamıyla kırmızıya boyanmıştı.

Lucas ise sevgilisinin üzerinde dökülen vişne suyuna tepkisine gülüyordu. Yuqi kaşlarını çatıp "Neye gülüyorsun üzerim tamamıyla berbat oldu Lucas" diyebildi. Lucas ise ona yaklaşıp "Hey sakin ol küçük şampiyon sileriz geçer" dedi. Yuqi ise biraz sakinleşebilmişti.

İkili köşede bir koltuğa oturup sohbet etmeye başlamıştı. Yanlarına da birkaç arkadaşı gelince sohbet daha da hararetlenmişti. Ve birden klasik oyun olan doğruluk mu cesaretlik mi oynanma kararı alınmıştı.

Soyeon bir şişe bulup çevirmişti. Ve sıra sıra soruyu sorup şişe çevrilmişti. Oyun çok eğlenceli gidiyordu tam da cevap kısmı Yuqi'ye gelene kadar. Sehun "Doğruluk mu? Cesaretlik mi?" sorusunu sorduğunda Yuqi hızla cevap verdi "Doğruluk". Sehun düşünüyormuş gibi yapıp "Hmm buldum! Sen ve Lucas nasıl tanıştınız? Çünkü önceden birbirinizi pek sevmezdiniz" diyiverdi.

Yuqi ise bir kaç saniye Lucas ile bakışıp Sehun'a cevabını verdi "İlk başta ona  nefretimi kusmak için anonim olup ona yazdım.... Ve en sonunda Lucas beni buldu". Herkes cevaba karşılık gözlerini kocaman açmıştı.

Şaşıran kişilere kıyasla Lucas gülüyordu. Bir süre daha oyun oynandı ve yavaş yavaş salonda ki kişiler dağılmaya başladı. Masada ki kişiler de gidince Lucas ile Yuqi yanlız kalmışlardı.

Lucas Yuqi'ye dönüp "Bizde gitsek iyi olur güzelim" dedi. Yuqi ise olumlu anlamda başını aşağı yukarı salladı ve beraber balo salonundan ayrıldılar.

Birlikte yürürken Lucas ona bir sürü şaka yapıp güldürüyordu. Yavaş yavaş ayrılma vakitti gelince Lucas Yuqi'yi durdurup

"Bugün Sehun'un sorduğu cevabın karşılığı tüm hayatımı değiştirdi. Eğer ki sen hayatıma o köpek mesajı ile girmeseydin belki şuan bu halde olmayacaktık. Seni seviyorum Yuqi"

Yuqi duraksadı ve onun bu itirafına karşılık. Yapabileceği tek şeyi yaptı. Kelimelerden ise kendini daha iyi açıklayacak olan şeyi. Dudaklarını Lucas'ın dudaklarına bastırdı...







Evet güzellerim bu kitabımın sonuna gelmiş bulunmaktayım. Özel bölüm olacak mı diye sorarsanız bilmiyorum. Çünkü net bir şekilde kitabın bitmesinin iyi olacağını düşünüyorum.

I love my chik family 🐥💫🧡

Message~ LuqiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin