Hari ini hari Sabtu. Hari yg merupakan cuti buat semua pelajar.
Jadi aku,Osya,Syu,Zieha,Ika dan Tirah pergi mall saja nk release tension penat belajar.
"Weyh, jom pergi Subway aku lapar laa." kata Ika kepada kami.
"Ishh kau ni asyik asyik laparr!!"marah Osya kepada Ika.
"Janganlah salahkan aku..salahkan la perut aku!!" balas Ika pula.
"Dah dah x yh gadoh! Jom la pergi..aku pon lapar gak!!" Kata Zieha pulak.
"Haah, dri tdi asyik berjalan je.."kata Tirah pula.
"Hmm..kitaorg ikut je" kata aku dngn Syu.
Setelah sampai di Subway
"Aku pergi cop tempat dulu..kauorg pergi la beli dulu" kataku kepada diorg semua.
Aku sebenarnya malas nk bersesak sesak kat situ..ramai sangat org...
Aku pon pergi cop tempat untuk kami semua.
Sedang aku menunggu diorg semua membeli sambil "menscroll" instagram...
"Eh Ad,kau buat ape kat sini?!!" soal Naufal.
"Eh hai Naufal, Kau buat apa kat sini? Soal aku kembali.
"Eh, diorg semua pon ada kat sini?soal ku kembali.
Apabila ku ternampak Khai,Danish,Shah dan Din tngh membeli.
Eh tpi mcm x cukup lagi seorg lah! sape eh?ouuh ye.. mamat kerek tuu...
nasib baik dia x de..
aman sikit hidup aku..
ALHAMDULLILAH!!"Woi Naufal, dh cop tempat ke belom?" Soal seseorg dr arah belakang yg sedang menuduk itu.
Aku x cam siapa org tu.
Kawan baru diorg ke?Tp kan..mcm pernah dngr je suara tu..
Sedang dia mengangkat kepala.
Aku terkesima.
Whatt?!!
mamat kerek ni pon ada jugakk!!
Huhuuuhuhu x aman lah hidop aku hari ni..Adam tersentak bila melihat Ad.
"Aduhh apala bala aku harii niiii..Asyik asyik jumpa ngan minah kerek ni" katanya dlm hati."Eh Adam, girls kita pon ada sekali la arini..kita semua duduk ngan diorg je laa.." kata Naufal kepada Adam.
Aku melihat Adam.
Mukanya seperti tidak suka akan cadangan Naufal itu."Hmm..tp diorg x kesah ke?" soal Adam.
"Ad, korg x kesah kan kalau boys nk join korg sekali?" soal Naufal kepadaku.
Ek! apasal tnya aku pulakk aduu...
"Errr...Haa...mmmm...boleh boleh" kataku dngn gagap.
Kalau boleh aku x nk dngn si Adam tuuu!!!!!hishh!! desis hati Ad
"Aduh asal dia terima plakk!! Aku x nk semeja ngan dia ahh!!" desis hati Adam.
"woi Ad!! jom sekali ngan boys nk...kitaorg terserempak ngan diorg waktu nk nk beli ni.." Kata Osya
"Haa..memang kitaorg join korg pon" ujar Naufal sambil tersenyum kpd Osya.
Osya membalas senyuman tersebut.
Cantiknya dia. Kata Naufal di dlm hati.
"Eh eh korg ni!! nk sweet sweet plakkkk!!" ujar Shah.
"Elehh kau!! taulah jeles x de sape nk kat kau!!" ujar Khai pula sambil gelak.
YOU ARE READING
Mr Headprefect VS Minah Kerek
RomanceHahh malas nk buat jalan cerita !! Korang baca la sendiri !! 😊 Support tau story ni TENGKU ADAM MIFZAL DAN QIESYA ADRIANA ❤👀 abaikan ayat yg tunggang langgang and typo..kalau ada masa author akan re edit balik..✌ Idea ni dr dri kepala otak author...