Chapter 3

165 10 0
                                    

"Ha Ad, jngn lupa aq tau bila kau kat sana" kata Yana sedih akan pemergian rakan baiknya itu.

"Ye la Yana, aq x kn lupakan kau...kita kan BFF...dh dh takmo sedih sedih tau" Kata Ad bg menenangkan Yana yg sudah dibasahi dngn air mata.

"Haihh drama apa pulak korg buat kat dpn rumah ni?" tanya Fakhrul atau lebih tepat memerli adik dan kawan adiknya itu.

"Suka ati kitaorg la nk buat drama apa pon...yg kau menyibuk apahal? ada kacau hidop kau?" bidas Ad pula.

"Hek eleh perli sikit pon nk marah ke? huhhh!!" Balas Fakhrul seraya terus masuk ke rumah untuk mengambil beg beg mereka untuk dimasukkan dlm bonet kereta.

"Haa ada apa apa yg tertinggal ke? cek balik takut tertinggal apa apa." Kata Puan Kamila yg sudah siap bersedia untuk masuk ke dalam kereta kepada mereka tiga beradik.

"X de apa apa yg tertinggal la ibu..semua brg kitaorg dh bwk masuk dlm kereta." jwb Farhan bg mewakili adik beradik nya itu.

"Haa kalau mcm tu jom... kita nk bertolak dah..masuk dlm kereta cepat..." Kata Encik Kamil kepada mereka bertiga.

"Yana aq pergi dulu tau, jngn lupakan aq tau..babye..muahh" kata Ad kpd Yana.

"Hmm...Byee..jngn lupakan aq jgk tau..ingt aq slalu tau." Kata Yana yg telah menangis itu.

"Haa k la tu kami gerak dulu, dh lewat dh ni." Kata Encik Kamil

maklumlah rumah Ad dan Yana hanya sebelah menyebelah sbb itu la Yana boleh pergi ke rumah Ad untuk berjumpa buat kali terakhir .

"Ok take care semua!!" laung Yana setelah kereta Encik Kamil telah meninggalkan perkarangan rumah mereka.

Okay mcm biasa author nk ckp...hmm korg mesti dh muak kann hahahaha tabahlah yer..jngn delete story ni dr library korg plak..ni nk ckp sorry for my typo ayat tereabur tunggang langgang semua tu laa sorry yee...mcm author ckp dulu..author x pndai nk mengarang sngt..hehehehe lps tu jgn lupa vote okayy? walaupun citer ni cliche and hambar but please always support me!!😊✌  i need ur supports 😄 lps tu thanks a lot to you all cause still thn lgi ngan citer x seberapa ni...k babye enjoy the next chapter okeeh?!😘

Mr Headprefect VS Minah KerekWhere stories live. Discover now