Donald Haller egy ritka nagy tuskó. Akkora egy tuskó hogy ha egy hód meglátná azt hinné, hogy karácsony van. A témához visszatérve Haller drogkereskedő. Még picsakoromban én is vásároltam tőle. Az volt az első és utolsó drogozásom. Azt hittem Haller a barátom, akire mindig számíthatok. Na meg a büdös lószart. Átvágott, mint a szart a kerítésen. Haller napirendét kívülről fújom. Tudom mikor van egyedül és nekem az az időpont kell amikor egyedül van.
Este 8-at ütött az óra. Ideje menni. Az utcákat koptatva egyre jobban éreztem azt, hogy valaki követ. Befordultam egy sikátorba és megvártam ezt a fazont. Mikor odaért elkaptam és a késemet szépen a nyakához szorítottam. Haller volt az. Ő követett végig.
- Ha anyag kell most nem tudok adni.- Nrm változott. Ugyanolyan lenéző stílus és bunkó.
- Kösz már nem élek vele.
-Hayes?
- Voltam egykor igen. Most ha lehet Mrs. Hillnek szólits.
- Te... te vagy Hill felesége?
-Igen és van egy kis megbeszélni valónk Haller.
- Ugyan Lillian az már a múlt! Kár rajta rágódni! - Nem hallgattam tovább. Elvágtam a torkát és hagytam, hogy megfulladjon a vérében. Miközben vergődött többször is bemutatott nekem.
Haller meghalt. Még van 2 emberem. Mára ennyi izgalom elég volt!
A lakás ahol megszálltam nem volt valami otthonos de átmenetileg elment. A kanapén ültem és agyaltam. Mi a bánat történhetett velem? Hiszen meghaltam. Erre én is tisztán emlékszem. Meglőttek. Puff. Elvéreztem oszt szevasz. Valaki mégsem akarta, hogy meghaljak. Ha Hill volt az akkor ott lett volna a kórházban. Lehet, hogy nem is szeretett igazából. Csak egy fiú kellett neki, én nem. Lehet hogy csak kihasznált. Aztán eszembe jutott, hogy hol lehetnek. A kételyek csak úgy jöttek. Egyik a másik után.
Ebből a szar helyzetből a csengő rángatott ki.
-Ki az a bűnbánatos kurva anyám aki ilyenkor nem alszik?-morogva ajtót nyitottam. Nem volt ott senki. Csak egy kis doboz.
Felvettem a dobozt a földről és bevittem a lakásba. A nappaliban a kanapéra leültem és elkezdtem kibontani a dobozt. Egy levél es egy ruha volt benne. A levelet vettem ki elősször.
Szeretnék önnel vacsorázni még ma. Ebben a ruhában szeretném látni. A Golden Hill étteremben várom 9-kor.
Vacsorázni akarsz seggarc? Rendben, legyen. Tudom ki vagy és ma lesz az utolsó vacsorád...