Bölüm 2

69.5K 2K 910
                                    

Hepsi birden etrafımı sarmıştı. Far görmüş tavşan gibi sadece onları izliyordum. Bazı söylediklerini anlamıyordum bile. En sonunda uzun olan saçlarıma gelince konu, sanki hemen keseceklermiş gibi hissederek ellerimle saçlarımı tuttum.

"Hayır kestirmem." Tavrım netti ama kızlar da en az benim kadar netlerdi.

"Olmaz bu böyle. Kaş sitilini de değiştirmemiz lazım. Hemen gidelim çok işimiz var." Karga tulumba evlerinin yakınındaki kuaföre gittik. Omuzlarımın bir tık üzerinde saçlarım bana farklı bir hava katmıştı. Hiç bu kadar kısa saç kullanmamıştım. Bir kere kullanmak zorunda kalmıştım ama o da halamın yüzündendi. Belime kadar olan saçlarımı anneme sinirlenince bir makas hareketiyle kesip atmıştı. O günde beri hiç saçlarımı kısaltmamıştım.

Saçlar kesilirken manikür ve pedikürüm yenilendi, kaşlarım tekrar elden geçti. Vakit daraldığı için makyajım da burada yapıldı. Hiçbir şey abartı değildi. Aksine çok hoş duruyordum.

"İş yerine haber verdin mi?" Sumru'nun sorusuyla daldığım hülyalardan çıkmıştım.

"Evet. İki gün izin aldım. Bensiz de yürüyecek bir düzeni var."

"Aman boş ver zaten." Dedikten sonra susmuştu. O da biliyor muydu? Eskortluktan kazanacaklarımla artık bu tarz işlere gerek kalmayacaktı. Rahata herkes gibi kolay alışacaktım.

Begüm ve Yağmur'un da bu gece randevuları olduğu için bizden önce ayrılmışlardı kuaförden.

Biz eve geçene kadar saat neredeyse altı oldu. Evdekilerin hiçbir aramasını açmadım. Sadece Esma'ya çalışıyorum, müsait olduğumda arayacağım gibi bir mesaj attım.

Sumru kendi dolabından, kan kırmızı, ipli ve önü kruvaze gelen uzun bir elbise çıkardı. Yırtmacı olduğunu anlamıştım ama üzerime giydiğimde daha net görmüştüm. Neredeyse kalçama kadar uzanan yırtmaçla yürümem bir hayli zor olacaktı. Bunun şimdiden farkındaydım.

"Sumru bu elbiseyle şey gibi olmadım değil mi?" Sumru tatlı kahkahasını koyuverdi.

"Ney gibi ney gibi? Orospu olmasın o?" Gözlerimi devirerek yerdeki parmaklarımın az üzerinde ve bileğimden batlı ayakkabıyı giyindim. Taşlı ayakkabı zarif ayaklarımda çok şık durmuştu. "Biz orospu değiliz Hesna. İstersek biriyle beraber oluruz o ayrı ama direk parası için biriyle yatmayız."

"Tamam. Özür dilerim. İlk defa yapıyorum. Biliyorsun." Biliyordular bilmelerine de iş olsun diye dalga geçiyorlardı. Aynanın karşısında kendimi beğeniyle süzerken, pahalı kıyafetlerin içerisinde ruhumu göremedim. Hissedemedim. Orada bir yerdeydi evet ama ben bu yeni hayatla Hesna'nın ruhunu gömmüştüm.

Sumru'nun odasından çıkarak salona geçtik. Begüm ve Yağmur peri kızı gibi olmuşlardı. Ellerinde viski kadehi karşılıklı koltuklarda oturuyorlardı. Beni görünce Yağmur'un dudaklarından bir ıslık çıktı.

"Harika gözüküyorsun kuzum." Tebessüm ederek teşekkür ettim. Harika olsam ne olacaktı ki...

"Kim bu Armağan? Bilmem gereken şeyler var mı?" Yağmur'un yanına oturunca Sumru elinde viski kadehi bana doğru geldi. Kadehi bana uzatınca, "İçmem şart mı?" dedim elinden kadehi alırken.

"Şart değil ama rahat olman için biraz içersen iyi olur. Çok içmeni hiçbirimiz istemeyiz. Bak altın kural yanındaki partnerin içmeni istemiyorsa kesinlikle alkole abanma." Eskortluğun kitabı var mıydı acaba? Sumru'da yerine oturunca,

"Sumru doğru söylüyor Hesna. Bir kadeh seni rahatlatır. Ayrıca Armağan Tuğlu'dan bahsedelim biraz. Sana telefonunu vereceğim. Armağan Bey Otuz beş yaşında. Turizm sektörünce. Dört kıtada, yirmi dört ülkede altmış yedi oteli var. Bir kere evlenmiş. Üç ay sonra boşanmış. Karısından çocuğu yok ama evlilik dışı ilişkisinden üç yaşında kızı var. Kızına çok düşkündür. Kibar ve anlayışlı biri. Bu gece senin ilkin olduğunu biliyor. Seni yönlendirip bilgilendirecektir." Begüm bunları söylerken kalp atışlarım aşırı hızlanmıştı. Elimdeki viski bardağını başıma dikerek hepsini bir kerede içmiştim.

PARTNER +18 (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin