Trouvaille

86 10 2
                                    

Koskoca 1 hafta geçmişti.Ve ben bay vanilya kokulu ona nasıl seslenmem konusunda bir fikrim yok ve aklımda kalan tek detay da bu ? Çocukla hala karşılaşmamıştım.Çanta odam da sakladığım yatağımın altında öylece duruyordu.Aldığımdan beri hiç açmamıştım.Ve deli gibi merak ediyordum.

Hadi ama saygılı davranıp bunca zaman bekledim baksam nolur ?özel bir eşya değildi ki .Sadece eminim benden kat be kat iyi çizildiğini göreceğim resimler bulacaktım.
Merakımı daha fazla dizginleyemeden çocukça bir hevesle çıkarttığım çantayı büyük bir özenle yavaşça açtım.

Önce büyük bir defter ve yanında başka boyutlar da ve başka defterlerden koparıldığını sayfanın renklerinin farklı olduğundan anladığım kağıtlar buldum.

Önce kağıtlara bakacaktım.Pekala ? BUNLAR MUAZZAM.Bir sürü bağımsız el,göz,kulak ve daha bir çok anatomiye dair detay çizimler vardı.Hepsini dakikalarca tek tek detaylarına odaklanarak bakmıştım.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Diyorum ya yeteneksizliğim bu işe gıpta ile bakmama neden oluyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Diyorum ya yeteneksizliğim bu işe gıpta ile bakmama neden oluyordu.Hep çok istemiştim, denedim ama sanırım daha kalemi bile kendime has tutmayı beceremiyordum ya da durun tutmayı beceremiyordum ellerim bu iş için ideal uzunlukta bile değildi.
Bana ders verir miydi ? Ah dur önce onu bul aptal,sonra gizli bir sapık gibi resimlerine nasıl baktığını da izah etmek var ve sonrasında ise sana kızmamasını umarsak bu fikrini sorarsın.

Uzun incelemelerim sonucunda kağıtları düzgünce çantaya yerleştirirken daha orta boyda olan bir defter dikkatimi çekti.

Kabı kahverengi ve deri işlemelerle kaplıydı üstünde bir çengel ile tutturulmuştu ve sanki çok eskilerden kalma gibi özel ve sanki bir şeyler anlatacak gibi canlı duruyordu.
Defteri elime alıp ,açıp açmama konusunda kararsız kaldığımda çantada ki büyük defterin kapağının kapatılmadığının ve yarım kalınmış bir çizimle açık kaldığını farkettim.
Resim ters dönmüştü elimi deftere uzattığımda deri defteri yanıma yavaşça bırakıp resme odaklandım.Çizim o kadar tanıdık o kadar aklımdaki bir anı gibiydi ki anlık gelen dejavu etkisinden çıkamıyordum.

Bir çocuk vardı bereli,gözlüklü,paltosu ile bir yere bakarken.Arka manzara tanıdık değildi hayır sanki biri tarafından eklenmişti ama ya çocuk?Peki delirdin mi demeyin ama bu çocuk bana çok benziyor?

SİLLAGE *Jikook*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin