Akşam olmuştu Rojin kararını vermişti. Tek başına kaçacaktı burdan. Serhat canını yakmıştı güvenemiyordu kimseye. Birkaç eşyasını alıp çantasına koydu ve arka kapıya doğru yöneldi. Baran da etrafta yoktu. Hızla koşmaya başladı etrafına bile bakamıyordu. Tek düşündüğü şey burdan gitmekti. Bir anda çalan kornanın sesiyle korktu. Bu saatte kız başına çok korkuyordu. Birden Baran’ın sesiyle korkusu geçti refleksle ona sarıldı.
“Rojin ne işin var burda neden beni beklemedin?”
“Baran ben gitmek istiyorum ne olur beni otogara bırak.”
“Tamam nasıl istersen hadi bin arabaya” deyip arabaya bindiler.
O sırada konakta herkes Rojin’i arıyordu. Bir anda bi kadın içeri girdi ve
“Peyman Ağa kızını Baran Ağa kaçırdı bugün sağlık ocağında kaçacaklarını söylediler”
“Ne diyorsun sen kadın” diye çıkıştı Berdan Ağa
Peyman Ağa sinirle ayağa kalkıp
“Berdan Ağa benim konağımda böyle esip gürleyemezsin kızı daha vermedim ağzına hakim ol” diye çıkıştı.
“O Rojin’i bulup getirirsin Peyman Ağa yoksa ben bulursam kötü olur.” Deyip çıktı.
Herkes Rojin ile Baran’ı arıyordu.
Baran ile Rojin otogara gelmişlerdi. Otobüsün kalkmasına 15 dakika vardı. Rojin gitmekte kararlıydı. Baran son bir cesaretle
“Rojin gitme ne olur”
“Baran lütfen ben kararımı verdim anla beni kimseye güvenmiyor..” cümlesini tamamlayamadan Peyman Ağa’nın sesiyle ayağa kalktı
“Rojin bunu bana nasıl yaparsın sen şerefimi yerle bir ettin yazıklar olsun Osman yakalayıp arabaya bindirin”
“Baba ben evlenmek istemiyorum” diye çırpınırken babasının korumaları Rojin ve Baran’ı ayrı ayrı arabalara bindirmişlerdi.
Eve geldiklerinde Baran’ın babası Mahmut Ağa’ya haber verildi. Rojin’i odasına kilitlediler. Mahmut Ağa’nın gelmesiyle aşiret toplantısı başladı. Söze Peyman Ağa başladı.
“Mahmut Ağa olacak iş mi bu senin oğlunun yaptığı kızın görücülerinin geldiği gece kız kaçırmak ne demek hangi adetlerde var bu töreyi biliyorsun değil ?”
“Bilirim Peyman Ağa haklısın ama artık bu topraklarda kan dökülmesin ben berdel öneriyorum sen ne diyorsun bu işe?”
“Ben kabul ederim ama Devran ne der bilmem Devran oğlum sen ne diyorsun”
“Siz bilirsiniz baba bende kan dökülmesini istemiyorum”
“Tamam berdel kabuldür Mahmut Ağa yarından tezi yok düğün hazırlığına başlasınlar”
“Tamam Peyman Ağa biz kalkalım hayırlı akşamlar”
“Hayırlı akşamlar Mahmut Ağa”
Mahmut Ağa Baran’ı da alıp eve doğru yol almaya başladı. Yol boyunca sessizlik hakimdi arabada. Sessizliği Mahmut Ağa bozdu
“Oğlum berdel yapılacak kardeşin Berfin’i berdel vereceğiz onunla bu konuyu konuş yarın düğün hazırlıkları başlasın 3 gün sonra düğün yapılacak”
“Peki baba.” Dedi. Eve geldiklerinde Baran Berfin’i yanına çağırdı konuyu nasıl anlatacağını bilmiyordu
“Gel yanıma güzel kardeşim seninle bir şey konuşacağım.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağa Kızı Rojin
Teen FictionUmut kötülüklerin en kötüsüdür, işkenceyi devam ettirir..