1 HAFTA SONRA
Baran annesinin ısrarına dayanamayıp kuma getirmeyi kabul etmişti. Ama ona sadece bir kez dokunacaktı. Rojin'i seviyordu çünkü ona verdiği sözü tutmalıydı. Kuma gelen kız için düğün yapılmayacaktı. Fakat Baran Rojin'in ısrarına dayanamayıp düğünde yapmıştı. Sürekli "O da bir kız düğünü olsun ister ona herşeyin en iyisini al Baran ne istiyorsa al" deyip duruyordu. Aslında Rojin de kıskanmıyor değildi ama sevdiğinin mutluluğu için katlanıyordu hem gelen kızında bir suçu yok ki. Ona hep iyi davranmak için kendisine söz vermişti.
Nihayet düğün günü gelmişti. Akşam Rojin kuma gelen kızın yanına gitti. Kapıyı çalıp içeri girince söze nasıl başlayacağını bilmiyordu. Kocasını paylaştığı kadına nasıl davranırdı bilmiyordu. Cesaretini toplayıp
"Merhaba Asya ben Rojin şey buraya seninle konuşmak için geldim" deyince Asya gülümseyerek
"Buyur Rojin Abla" dedi
"Asya ben Baran'a çocuk vermedim inşallah sen verirsin burda olduğum sürece hep yanında olacağım birşeye ihtiyacın olursa ilk benimle konuş lütfen"
"Olur abla sağolasın" deyince Rojin odadan çıktı. Yukarı hemen kendi odasına gitti nasıl bir kaderdi böyle sevdiği adamı başkasıyla paylaşmak zorunda kalmıştı. Sonra yatakta öylece uyuya kalmıştı.
Uyandığında Baran yanında yatıyordu. Onu öpüp banyoya doğru gitti. Odaya geldiğinde Baran uyanmıştı.
"Günaydın güzelim" deyip Rojin'i öptü
"Günaydın da neden geldin ki orda yatsaydın ilk gecesiydi kızın"
"Sus Rojin o aptal adeti sen istiyorsun diye kabul ettim benim karım sensin"
"Şey tamam hadi kahvaltıya inelim sağlık ocağına bırak sonra beni"
"Tamam güzelim" deyip beraber kahvaltıya indiler. Zeliha Hanım Mahmut Ağa ve Asya masada oturuyorlardı. Zeliha Hanım artık Rojin'e karışmıyordu Mahmut Ağa zaten Rojin'i sevdiğinden ona to kondurmazdı.
"Günaydın" deyip kahvaltı yapmaya başladılar.
Kahvaltı bittikten sonra Rojin ve Baran gitmek için aşağı indiler. Arabaya binince Rojin
"Baran lütfen Asya'ya iyi davran konuşmamazlık etme onun bir suçu yok" deyince
"Benim melek karım ben onunla konuşamıyorum ki ben hiçbir kadınla konuşamıyorum sen hayatıma girdiğinden beri" deyip Rojin'i öptü.
2 HAFTA SONRA
Rojin odasında otururken kapısı çalındı.
"Gir" deyince Asya içeri girip
"Abla nasılsın" dedi
"İyim canım sen nasılsın bakayım"
"İyim abla ben şey diyecektim Zeliha anneye anlatamadım utandım abla ben galiba hamileyim" deyince Rojin kendi çocuğuymuş gibi sevinerek
"Ahh canım çok mutlu oldum bunu Baran'da öğrenmeli ama sen söyleyeceksin tamam mı" dedi
"Abla benim yüzüme bakmıyor ki seni çok seviyor ben kendimi çok kötü hissediyorum aranıza girdim san.."
"Sus Asya bir daha böyle bir şey deme bak benim çocuğum olmayacağı için istedim Baran mutlu olsun diye istedim aramıza da girdiğin yok canım böyle düşünme olur mu hem bir sıkıntın olursa ilk bana söyle yarında gel test yapalım sana canım"
"Tamam abla iyi geceler"
"İyi geceler canım"
Rojin Baran'ın gelmesini bekliyordu. Avluya çıkınca Baran'ı elinde bir demet kırmızı gül ile görünce şaşırdı. Yanına gidip
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağa Kızı Rojin
Novela JuvenilUmut kötülüklerin en kötüsüdür, işkenceyi devam ettirir..