- Úgyse mered! Csak játszod itt nekünk a menő csávót! Annyira tudtuk Yoongi.. tch.. - mondták nevetve Yooongi-ra nézve a srácok. Mersz vagy merszeztek és Yoongi azt a feladatot kapta, hogy a suliba járó mindig mosolygós, kedves Hoseok-ot úgymond elcsábítsa. Mivel Hoseok meleg. Ez tavaly derült ki és azóta mindenki szekálja szegényt meg kibeszélik a háta mögött. Mármint inkább csak Yoongi társasága szokta őt szekálni. A barátai meg kibeszélik a háta mögött szegény fiút. Pedig nem tehet arról, hogy más a szexualitása. Csak egyetlen egy igaz barátja van aki mindig kiáll mellette és segít neki. Kim SeokJin.Yoongi nagyon gondolkozott, hogy mi tévő legyen. Nagyon keménynek, menőnek meg mindent leszarok srácnak tűnik de közben neki is van szíve. És nem akarta szegény fiút átverni. De azt se akarta, hogy kitagadják őt a menő csapatából. A csapatuk Kim Namjoon (Rm), Jeon Jeongguk (Jungkook), Kim Taehyung (V), Park Jimin (Jimin) és Min Yoongi (Suga)-ból áll.
- Megteszem. Csak annyi kell, hogy a kis meleg gyerek belém szeressen aztán összetörni a szívét szenteste, ugye? Ez túl könnyű.. - mondta nevetve Yoongi és összepacsizott a fiúkkal. Közben nem ezt érezte.. tudta, hogy ez nem helyes és nem lenne szabad megtennie. Mégis elfogadta..
Így kezdődött minden. Yoongi azóta már nagyon jó barátok lettek Hoseok-al és kezd Hoseok apránként beleszeretni a srácba. Magyarán jól megy eddig a terve. De Yoongi-nak a szíve egyfolytában fáj... minden egyes pillanatkor amikor Hoseok rámosolyog, megnevetteti, sír ő meg megvígasztalja... mert tudja, hogy nem érdemelné meg azt, hogy Hoseok rámosolyogjon vagy együtt nevessenek. Mivel ez csak átverés.. semmi több.
- YOONGIIII!! Jó reggeeeelt! - ordított a mosolygós fiú az utca másik végéről. Ma szombat van és megszervezték, hogy együtt töltik a napot. Ma van az utolsó napja, ennek az egésznek.. mivel ma van December 24.-e. Ma kell összetörnie Yoongi-nak Hoseok szívét. Nagyon kegyetlennek tartja még mindig ezt az egészet. De az az igazság, hogy lehet Yoongi is elkezdett valamit érezni Hoseok iránt. De ő ezt soha nem vallaná be magának se senkinek. Soha..
- Hoseok ne ordibálj már! Látlak, látlak nyugi - mosolygott Yoongi az éppen megérkező Hoseok-ra. Erre Hoseok felkacagott mire Yoongi-t megint elkapta a bűntudat.
- Inkább menjünk..lefogjuk késni a mozit.. - elindult Yoongi hátra hagyva Hoseok-ot. A fiú gyorsan Yoongi után futott mosolyogva. Hoseok ma akarja bevallani Yoongi-nak, hogy mit is érez. De ő még mindig nem tudja, hogy amit eddig Yoongi vele tett az mind csak egy buta játék miatt volt. Ő tényleg elhiszi, hogy Yoongi tényleg a barátja akart lenni és elfogadja olyannak amilyen. Nagyon boldog, hogy gazdagodhatott egy ilyen jó baráttal. Teljesen úgy érzi, hogy lehet Yoongi is érez iránta valamit még ha nem is olyan erőset mint amit ő érez. Ő tényleg beleszeretett Min Yoongi-ba. És Yoongi is hasonlót érez de ő nem vallja magának ezt be. Nem akarja, hogy mások úgy szekálják mint szegény vigyorit meg kibeszéljék. Inkább eltitkolja a dolgokat mindenki elől.. még maga elől is.
- Úristenem ez a film nagyon jó volt - mondta csillogó szemekkel Hoseok mikor kijöttek a moziból. Yoongi bólintott egyet de őszintén egyáltalán nem figyelt a filmre hanem azon gondolkozott, hogy, hogy fogja összetörni barátjának törékeny szívét. De nem jutott túl sokra csak arra, hogy ezt nem szabad.. nem teheti ezt vele. Főleg nem a szeretet ünnepén.
Már sötétedik és Hoseok meg Yoongi éppen haza fele tartanak. Mind kettőjük agytekervényei forognak és az egyik azon gondolkozik, hogy kéne összetörni a másik szívét a másik meg azon, hogy kéne szerelmet vallani a másiknak.
- Öhm.. - mondták egyszerre és egymásra néztek majd elmosolyodtak.
- Kezd te nyugodtan - mondta Hoseok vidáman birizgálva kabátja alját. Yoongi egy nagyot sóhajtott majd nyelt egyet és megállt aztán tekintete a földre tévedt. Hoseok is megállt mellette és aggódva pásztázta barátját.
- Yoongi valami baj van? Jól vagy?? - kérdezte aggódva és kezét Yoongi vállára rakta. Yoongi fenézett egyenesen bele Hoseok gyönyörű íriszeibe. A sírógörcs fojtogatta. Nem bírta kinyögni amit mondani akart. De tudta, hogy muszáj lesz és megérdemel legalább ennyit Hoseok, hogy megtudja az igazat.
- Hoseok el kell mondanom valamit.. - mondta mire a fiú lassan bólintott egyet jelezve, hogy figyel. Most vagy soha..
- Én.. én.. egy merés miatt kezdtem el veled barátkozni.. - mondta kissé könnyes szemekkel még mindig Hoseok-ot nézve akinek aggódó tekintette átváltott érthetetlenné.
- Miről beszélsz Yoongi? - kérdezte kissé halkan.
- A fiúkkal mersz vagy merszet játszottunk.. és én azt a feladatot kaptam, hogy össze kell veled barátkoznom és elcsábítani majd szenteste összetörni a szívedet.. de én tényleg megkedveltelek.. - mondta Yoongi és egy könnycsepp csordult le arcán amit követte a többi is. Szinte lehetett hallani, ahogy kis szíve ami régebben üres volt de mostanra Hoseok töltötte meg kedves melegséggel, elkezdett apránként összetörni ahogy belegondolt, hogy a fiú milyen csúnyaságokat fog hozzá végni. De nem hibáztathatta volna őt mivel teljes mértékben igaza is lett volna. Ezzel Yoongi is tisztában volt.
- Én annyira sajnálom.. nem akartam ezt tenni veled.. tényleg nagyon megkedveltelek és nem akarom, hogy így és itt fejeződjön be a barátságunk.. azt hittem.. - folytatta a síró, összetört fiú valahára bevallva magának és megszeppent barátjának is az érzéseit viszont nem tudta befejezni mondandóját mivel két erős kar ölelte át derekánál. Annyira meglepődött, hogy még könnyei is megálltak egy pillanatra és még vissza ölelni sem volt ereje.
- Semmi baj.. ne sírj.. nem akarlak így látni.. - suttogta Hoseok Yoongi fülébe. A fiú megpróbálta eltolni barátját. Nem azért mert nem esett neki jól az ölelés hanem azért mert tudta, hogy ezt nem érdemli meg azok után ahogy elárulta.
- Hoseok engedj el.. én ezt nem érdemlem meg.. becsaptalak.. - mondta de annak ellenére amit mondott most már szorosan tartotta magához a fiút és vállába temette a fejét.
- Yoongi.. szeretlek teljes szívemből.. kissé rosszul esett, hogy csak ez miatt kezdtél el barátkozni velem de látom rajtad, hogy megbántad szóval nem haragszom.. én.. szere- - mondta a fiú egy halvány mosollyal arcán és szintén kissé könnyfátyolos szemekkel.
- Szeretlek - mondta Yoongi és eltolta magától annyira a fiút, hogy egy csókot lehelhessen hideg puha ajkaira. Hoseok azt se tudta, hogy sírjon, örüljön, mosolyogjon, üvöltsön, annyira örült annak, hogy a fiú viszonozza drága szerelmét.
- Köszönöm.. - mondta végül és visszahajolt az előbb síró fiú ajkaira de most egy lassabb csókot váltottak egymással. Minden benne volt.. megbocsájtás, megbánás, szenvedély.. de a legfőképp a legfontosabb, az őszinte szerelem.
Így December 24-én a két fiú összejött senki véleményével sem foglalkozva és nem titkolták sehol sem szerelmüket. Felvállalták a suliban, utcán még a szüleik előtt is. Yoongi szülei először nem akarták elfogadni de végül beletörődtek. Hoseok szüleit meg nem rázta meg a dolog. 100 százalékosan támogatták a fiúkat.
A fiúk azóta is együtt vannak és boldogan élnek két kiskutyájukkal Mickey-vel és Holly-val egy kis kertes házban Szöulban.
- END -
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Merszből Szerelem (Sope ff.)
RomantizmEz egy kis egy részes történet lenne. Suga és J-Hope-ról szólna. Arról, hogy, hogy is lettek barátok és a kis történetükről. Nem nagyon szeretek boyxboy-t írni így nem hiszem, hogy lesz fent még egy ilyen story. Ha érdekel a történet akkor olvass...