Július 29

1.3K 39 1
                                    

Július 29, hétfő.
Reggel Anyám éles hangjára keltem. Megint valamelyik ügyfelével vitatkozott a telefonján keresztül. A ház másik felében volt, de még így is teljesen ki tudtam venni miről szól a vita és remélem egy ideig nem tervez jönni az illető mert élve tuti nem jutna ki ebből a házból. Ismerve Anyám...
Mikor már eléggé kinyújtózkodtam csukott szemmel elkezdtem keresni a telefonom. Nagynehezen megtaláltam és odaemeltem a fejem elé. Feloldottam, benyomtam a WiFi ikont és vártam amíg szépen lassan betölt a rengeteg üzenet amit egy éjszaka alatt kaptam. "𝗦𝗻𝗮𝗽𝗰𝗵𝗮𝘁, 𝗜𝗻𝘀𝘁𝗮𝗴𝗿𝗮𝗺: 𝟭𝟮 ú𝗷 𝗹𝗶𝗸𝗲, 𝗮 𝗻𝗮𝗽𝗶 𝗲𝗱𝘇é𝘀𝘁𝗲𝗿𝘃 𝗸é𝘀𝘇𝗲𝗻 á𝗹𝗹,  𝗠𝗲𝘀𝘀𝗲𝗻𝗴𝗲𝗿:𝗗𝗿á𝗴á𝗺🤩❤️ 𝗳é𝗻𝘆𝗸é𝗽é𝘁 𝗸ü𝗹𝗱ö𝘁𝘁" és ilyen hasonló dolgok ugrottak fel értesítés képp.  Mindet oldalra húztam kivéve egyet:"𝗠𝗲𝘀𝘀𝗲𝗻𝗴𝗲𝗿:𝗗𝗿á𝗴á𝗺🤩❤️ 𝗳é𝗻𝘆𝗸é𝗽é𝘁 𝗸ü𝗹𝗱ö𝘁𝘁" a szívem vadul kalapált és alig bírtam higgadt maradni. Több mint 1 hónapja semmit nem hallottam felőle mert időt kért a kapcsolatunkban. Nem hittem volna, hogy valamelyik reggel arra kelek, hogy írt, vagyis fényképét küldött. Kicsit vártam majd nehezen rányomtam az értesítésre ami egyből bedobott a beszélgetésbe. Amikor megláttam a képet a telefon kiesett a kezemből én pedig mint egy porcelán baba mikor leesik a szekrényről úgy törtem millió darabra. A képen nem más volt mint a barátom (vagyis úgy tűnik volt barátom :)) és egy lány akivel éppen nyalják-falják egymást. Majd láttam, hogy megjelent a 3 kis pont a fénykép alatt ami azt jelentette éppen ír. Idegesen figyeltem a 3 pontot. Hol abbamaradt, hol újra előjöttek, majd megszűntek és kaptam egy üzenetet.:"𝙀𝙡𝙣é𝙯é𝙨𝙩 𝙧𝙤𝙨𝙨𝙯 𝙝𝙚𝙡𝙮𝙧𝙚 𝙠ü𝙡𝙙𝙩𝙚𝙢 𝙭𝙙"

Csak mi ketten Donde viven las historias. Descúbrelo ahora