(6 Sene Önce )
"Hayır istemiyorum sevgilim. Bir puşt için yarış yapmanı istemiyorum." Gözlerimden yaşlar akarken konuşuyordum ama beni takmıyordu bile.
"Sana! Adamın dediklerini duydun. Beni seninle tehdit ediyor. Ne yapmamı bekliyorsun? Senden vazgeçeyim o da seni becersin mi?" İşte takıntılı bir sapığım vardı ve bu adam Jungkook'u benimle tehdit etmişti.
"Ya Jungkook! Kaçıp gidelim buradan. Bizi kimse bulamaz. Ne o ne de adamları. Niye hala yarışmak konusunda ısrarcısın? ÖLMEK Mİ İSTİYORSUN?" Sesim fazla sert çıkmıştı. Çaresizlikten.
"Olmaz dedim Sana neden anlamak istemiyorsun ki? O piç ne yapar ne eder bizi bulur. Ayrıca biliyorsun o benim çok yakın arkadaşımdı. Yani beni benden daha iyi tanıyor." Bunları da duyunca gözyaşlarıma bir yenileri daha eklendi sırayla.
"Biliyorum ama o.. böyle biri değildi Jungkook. Ne oldu ona?" Böyle söyleyince gözlerinden yaş aktı.
Gözlerini yavaş yavaş benimkilere çıkardığında içindeki öfkeyi gördüm gözlerinde.
Konuşmuyordu sadece bakıyordu.
"O.. s-sadece biraz olsun-" Konuşmasına izin vermeden sımsıkı sardım ona kollarımı fakat bana karşılık vermedi.
"Jungkook. Yarışmanı istemiyorum. Ölmeni istemiyorum." Gözlerimden süzülen yaşlar üstündeki ceketi ıslatmaya yetmişti.
"Bırak beni Sana. Bu iş bugün bitecek." Ona sarılmayı bırakıp ellerini tutmak istediğimde buna engel olmuştu.
"Jungkook sana noluyor? Sanki beni istemiyor gibisin." Gözlerini benimkilerle sabitledi ve sarıldı.
"Sana.. eğer bana bir şey olursa bunun sorumlusu o. Bunu unutma tamam mı?" Kafamı sağa sola hızlıca salladım ve ondan ayrıldım.
"Hayır Jungkook lütfen-"
"Hadi ama Sana yapma böyle. Bizim için yapıyorum bunu. Hem sana söz veriyorum bak, yarın gözlerimizi beraber açacağız."
İstemeyerek de olsa onu başımla onayladım ve yarış pistine gittik.
Kötü şeyler olacaktı.
Hissediyordum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
nameless || taesakook
Fanfiction"İsmi sadece onda saklı, kimse bilmiyor. Ben bile.." 'Tamamlandı-Düzenlendi' Son bölüm yayın tarihi: 150620