(18 Sene Önce)
"Sana-ya hadi beraber saklanalım. Yakalanmanı istemiyorum."
"Yaa Kim Taehyung ben kendim saklanabilirim. Sen git Jisooyla saklan."
"Hayır ben onu istemiyorum. Ben seni istiyorum hadi."
"Uff Taehyung her saklambaçta aynı şeyi yapıyorsun. Sıkıldım."
"Sende hep beni reddediyorsun ama.."
"İstemiyorum seni çünkü. Ben Markla saklanacağım hadi git."
"20, 19, 18-"
"Sana-ya eğer gelmezsen Jimin tarafından ebeleneceksin. Çünkü çoktan Jisoo ve Mark saklanmış."
"Ufff tamam."
Tae bana elini uzattığında tutmak zorunda kalmıştım. Aslında Markla gitmek istiyordum ama o Jisoo'yu tercih etmişti.
Koşarak uzaklaştık ve arabanın arkasına saklandık. Ben Tae'nin önündeydim, elimi tutmuş bırakmıyordu.
Ben daha 6 yaşındaydım ama kalbim hızlanmıştı. Neden?
Tabiki de koştuğum için.
Jimin saymayı bitirip bizi aramaya başladığında korktuğum için Tae'nin elini sıkıp ona daha fazla yaklaştım.
İlk önce gidip duvarın arkasından Mina'yı buldu ama şimdi akıl var, mantık var oraya saklanılır mı? Bende Mina'yı akıllı sanırdım.
Sonra hızlıca gelip bizi buldu.
Sn:"Ama nasıl yaa? Burası çok güzeldi. Nasıl buldun bizi?"
Jm:"Arabanın altından ayaklarınız gözüküyor sizi salaklar."
Ters bakışlarımı Tae'nin üzerinde gezdirdim.
V:"Aaaa- ben onu düşünememiştim."
Sn:"Ya uf Tae yaa! Bak sana demiştim ben Markla gitseydim sobelenmeyecektim. Bak onlar Jimini sobeledi. Ufff bir daha seninle hiçbir yere gelmeyeceğim."
V:"Tamam Sana özür dilerim."
Böyle demesiyle yumuşamıştım.
Sn:"Tamam önemli değil."
Jm:"O zamaaaan arkama geçin. Ekmek teknesi yapalım."
Sn-V-Mn:"Tamam."
Sırayla Jimin'in arkasına geçtik ve o üçüncü'yü seçti yani Tae'yi.
Sn:"Hahhahahaha intikamımı alacağım olm bekle sen. Hadi geç bakim say."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
nameless || taesakook
Fanfiction"İsmi sadece onda saklı, kimse bilmiyor. Ben bile.." 'Tamamlandı-Düzenlendi' Son bölüm yayın tarihi: 150620