Uyandığımda beni izleyen Tae'yle karşılaştı gözlerim. Hemen bir mutluluk kaplamıştı yüzümü.
Uzanıp günaydın öpücüğümü verirken gülümsemekten vazgeçemiyordum.
"Günaydın.."
Çıplak üstüne gözlerim kayarken gözlerimi kaçırdım hemen. Utanıyordum napabilirim.
"Hey utanma. Birde istersen sırtıma bak. Görmek istediğin daha güzel izler olabilir."
"Saçmalama ya." Gözlerimi kaçırıp dikeldim yatakta.
Tabi benimde üstümün çıplak olduğunu unutmuşum.
"Ş-şeyy.. ben bir lavaboya gidiyorum." diyerek yanımdan kalktığında arkasından vücudunu keserken seslendim.
"Utanmasana ya. İstersen boynuma bakabilirsin. Daha güzel eserler var orada." Kahkaha atıp bana döndü.
"İsterim tabiki." Ama bunu demesini beklemiyordum.
Hemen yanıma gelip göğsüme ulaşması ise çok ani olmuştu.
*
Sabah sevişmemizin ardından duş alıp kahvaltı yapmak için mutfağa geldik.
"Ne yemek istersiniz madame?" Taklidine gülüp cevap verdim.
"Çikolatalı ekmeğe hayır demem monsieur."
Yine kare gülüşünü sundu bana.
"Ya gerçekten.. çikolatalı ekmek mi istiyorsun ilk günden?"
"Evet ne var bunda?"
"Hiç... de ne bileyim bir omlet falan demeni beklerdim."
"Sence ordan bakıldığında çok mu sağlıklı besleniyor gibi duruyorum."
Kafasını salladı.
"Evet?"
"Hayır tabiki her gün 1 tane çikolata yemezsem olacakları ne sen sor ne ben söyleyim."
Kaşları havalandı.
"Oo tamam ben anladım. O zaman bir anlaşma yapalım."
"Ne anlaşması ya?"
"Ben sana her gün 1 tane çikolatanı vereceğim sen de bana her gün 1 doz kendinden vereceksin. Nasıl?"
Hala aklı alt tarafında atıyor bu adam gerçekten delirtiyor beni ya. Her anlamda..
Kıkırdayıp onayladım.
"Tamam. Ben zaten senin istediğini vermiştim sıra bende. Alabilir miyim çikolatamı?"
"Hay hay madame buyrun."
Güle eğlene bir kahvaltı geçirdik.
Oturma odasına geçtiğimizde ise artık bu konuyu konuşmamız gerektiğini düşünüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
nameless || taesakook
Fanfiction"İsmi sadece onda saklı, kimse bilmiyor. Ben bile.." 'Tamamlandı-Düzenlendi' Son bölüm yayın tarihi: 150620