Tae'nin üstüne düşmüştüm o da sanki bunu bekliyormuşcasına sarıp sarmaladı beni.
Hapşurmamı falan umursamadı yani.
Şaşırmıştım çünkü ondan böyle bir şey beklemiyordum. Bana ne kadar kırgın olsa da uzak kalamıyordu demek ki..
Burnunu boynumda hissettiğimde titredim, kokluyordu. Ne kadar kokum varsa içine çekmek istercesine..
O kadar güzel hissettirdi ki kalkmak istemiyordum. Benim ona karşı yaptığım bunca hataya rağmen o yine de beni bırakmamıştı.
Beni gerçekten seviyordu.
"Ahh Sana.. Beni delirtiyorsun."
Boynuma konan bir öpücükle daha fazlasını istedim o an. Bu adam beni çok değerli hissettiriyordu.
Sanki kırmaktan korktuğu bir şeydim.
O kadar naifti ki. Rahatsız olmamam için devamını bile getirmedi.
"Çok özlemişim.. Bu kokuyu duymayı her şeyden çok istiyordum biliyor musun?"
Kafamı sallayıp yüzünü görmek için uzaklaştım biraz. Kaşlarımı da çatmıştım.
"Ş-şeyy.. ben özür dilerim." Kızacağımı sandığı için korkmuştu doğal olarak.
Ama kızamıyordum ona..
"Özür dileme Tae." Bunu dememle ise kaşları havalandı.
"K-kızmadın mı?"
"Hayır kızmadım ama.. erken olduğunu düşünüyorum."
"Neden?"
"Çünkü.." Ne çünkü mk? Çünküsü ne? Ben bile bimiyorum.
"Çünkü ne Sana? Bana hala onu sevdiğini söyleme nolur."
"Hayır Tae saçmalama." Bana yaptıklarından sonra nasıl onu sevebilirdim ki hala?
Zaten şimdi şimdi anlıyorum ona karşı hissettiğim hislerin aşk değil, çaresizlik olduğunu.
"Ee o zaman? Neden sana dokunmama bile izin vermiyorsun?"
Derin bir nefes alarak kalktım üstünden.
"Bak ben.. 2 gün öncesine kadar senden nefret eden ve seni öldürmek için buraya gelen biriydim Tae. Geçmişimizi biliyorsun çocukluk arkadaşıyız fakat 6 sene önce o kaza olduktan sonra sen bittin benim için.."
Gözleri dolmaya başladı yavaş yavaş ama büyük bir sabırla dinliyordu beni.
"..kazadan sonra ben kendimi de kaybettim Tae. Her şeyim dediğim adam ölmüştü, üstelik onu sen öldürmüştün. Bunu yakıştıramadım sana. Gözüm döndü ve çareyi kaçmakta buldum. Yıllar boyunca onsuz yaşadım ama içimdeki bu adını bilmediğim şey bitmedi bir türlü. Son olarak sen geldin aklıma. Belki.. seni de onun gibi ben öldürürsem Jungkook'un kanı yerde kalmaz diye düşündüm..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
nameless || taesakook
ספרות חובבים"İsmi sadece onda saklı, kimse bilmiyor. Ben bile.." 'Tamamlandı-Düzenlendi' Son bölüm yayın tarihi: 150620