2.Întâlnirea

93 6 0
                                    

Cristi P.O.V

Nu pot sa cred ca a făcut asta... Dar mi-a plăcut are niște buze agh...mor numai când mă gândesc la ele.
Trebuie sa îi spun Alexandrei sa fie iubita mea, eu vreau sa fie a mea, sa nu fie a nimănui decât a mea, dar mâine îi voi spune ca m-am îndrăgostit de ea și sper sa nu mi-o ia înainte Vlad. Fiindcă s-ar putea sa îi fie arătat eu o poza cu ea, este așa de sexy și Cum naiba sa nu se ia toți băieții după ea? Normal doar este o fata frumoasa.
Sunt întrerupt din gândurile mele de fratele meu Vlad.

V: Bă coaie?!
Eu: Ce vrei mă?
V: O vreau pe fata aia, e buna numai în pat.
Eu: Bă du-te dracu' ca este a mea, si deja am primit sărutul de la ea. Îi fac eu în sâc
V: Ce?! Ai primit sărutul de la ea?!
Eu: Da, și nu eu am sarutat-o ci ea pe mine.
V: Cum naiba?
Eu: Ușor, eram cu ea pe banca și văd ca îi suna telefonul și...
V: Și?
Eu: Și eu am vrut sa plec, dar a închis telefonul, m-a apucat de încheietura mâinii mele și m-a tras peste ea și ne-am sarutat. Cred ca mă place.
V: Ce norocos ești!
Eu: Da stiu.

Alexandra P.O.V

Wow ce naiba se întâmplă cu mine?
Am sărutat un băiat fără voia lui, dar nu este rău mi-a plăcut buzele lui sunt atât de dulci...parcă vrei sa le săruți mereu. Dacă afla mama o sa zică (,) ca este prima mea iubire dar...Am mai avut un iubit care ma înșelat cu alta în pat...sa lăsăm astea azi am o întâlnire cu el sper ca ii place Cum arat.. adică cui nu îi place cum arat?
Toți băieții mor după mine.

Adică treceam cu cea mai buna prietena prin parc în Cipru și era un băiat cu iubita lui și când sa o sărute a venit la mine și a vrut sa îmi zică dacă vreau sa fiu cu el...Și eu am spus ,,nu" și i-am dat o palma peste fata și am plecat râzând. Eu sunt chiar atrăgătoare pentru băieți. Mda lăsăm astea...Trebuie sa mă pregătesc pentru întâlnire.

Îmi iau pe mine o rochie și în picioare pantofi negri, mă dau cu un luciu de buze și sunt gata

Îmi iau pe mine o rochie și în picioare pantofi negri, mă dau cu un luciu de buze și sunt gata

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Acum o sa îi spun mamei ca plec la ,,întâlnire" sa îi spun așa adică chiar este așa.
Eu: Mama?
M: Da scumpo?
Eu: Eu plec la o întâlnire
M: Cu cine?
Eu: M-am întâlnit cu un băiat când am venit și mi-a spus dacă vreau sa ies cu el.
M: Bine hai du-te sa nu intarzi
Eu: Pa! Mama
M: Pa! Scumpo

Cristi P.O.V
Mai este puțin și este ora exacta pentru întâlnire nu pot sa cred ca am o întâlnire cu o fata care am intalnit-o chiar ieri. Mă duc în camera și acolo îl găsesc pe Vlad care stătea pe telefon
V: Ooo...Cristi se duce la întâlniri
Eu: Taci ba, ce ști tu despre întâlniri?
V:...
Eu: Vezi? Nici nu știi. Spun eu arajandu-mi parul.
V: Și ieși cu Alexandra?
Eu: Da, poate o fac și iubita mea
V: Da' ce norocos poți fi numai fete frumoase Îți alegi.
Eu: Mda...Dacă nu te superi eu plec
V:Bine pleacă

Mă îndrept spre dulap sa îmi iau un tricou și niște blugi

Și acum am plecat de acasă spre cafenea și acolo o găsesc pe Alexandra care sta cuminte acolo și își savurează sucul

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Și acum am plecat de acasă spre cafenea și acolo o găsesc pe Alexandra care sta cuminte acolo și își savurează sucul. Mă îndrept spre ea și mă pun jos pe scaun.

Eu: Buna Alexandra
Alexandra: Buna...Iubitule. Spune ea șoptit
Eu: Cum mi-ai spus? Spun eu puțin amuzat de față ei. Este destul de drăguță când se rușinează
Alexandra: Am spus ,,Cristi" Dar tu ce credeai ca o sa Îți spun?
Eu: Nimic lasă.
Alexandra: Ok hai sa ne prezentam
Eu: Ma numesc Munteanu Christian am 17 ani, mă ocup cu vlog-uri, am un frate geamăn pe nume Munteanu Vlad și el se ocupa la fel și locuiesc în Constanța. Tu?
Alexandra: Mă numesc Ragazzo Alexandra am 17 ani, îmi place sa cânt, tatăl meu a suferit un accident de mașină. Sunt din Cipru..Dar m-am născut în Constanța și cam atât.

Wow nu am crezut ca îi place sa cânte, cred ca are o voce minunata când cântă.
Eu: Wow Îți place să cânți?
Alexandra: Da!

Alexandra P.O.V
Amândoi ne-am prezentat și acum începem sa comandam.
Eu îmi comand o salata de fructe țin regim nu întrebați. Cristi comanda o pizza și doua sucuri, unul pentru mine și celălalt pentru el.
Îl văd pe Cristi cam încordat semn ca vrea sa spună ceva.

Eu: Cristi? Vrei sa spui ceva?
Cristi: Nu..
Eu: O haide știu ce vrei
Cristi: Bine.
Eu: Te ascult
Cristi: Off...Cum sa o spun..

,,Cand spun TE IUBESC nu o spun pentru ca te doresc sau pentru ca imi este dor de tine. TE IUBESC nu are legatura cu mine. Are legatura cu tine, cu tot ceea ce esti, cu tot ceea ce faci, cu tot ceea ce incerci s afaci. Ti-am vazut bunatatea, ti-am vazut puterile, ti-am vazut tot ce ai mai bun si ce ai mai rau. Te vad clar si te inteleg perfect. Esti o femeie pe cinste!
Esti dragostea mea, esti focul meu,  esti dorinta mea, esti totul pentru mine."

Cred ca am rămas fără cuvinte declarația lui de dragoste este minunata.
Eu: Cristi și eu vreau sa Îți spun ceva...
,,Sentimele mele pentru tine sunt mai adanci decat orice mare si ocean. As vrea sa stii cat de mult insemni pentru mine. Daca ai putea sa ma tii in brate, probabil ca ti-ai da seama. Daca mi-ai putea auzi inima cum bate, probabil ca ai intelege limba pe care o vorbesc.

Daca m-ai saruta, probabil ca ai stii ce gust are iubirea mea. Daca te-ai putea uita in ochii mei, mi-ai vedea sufletul si ai stii cat de adevarate sunt aceste cuvinte. Te iubesc"

Cristi: Vrei sa fi iubita mea?
Eu: Da!
Cristi: Cred ca sunt cel mai fericit băiat din lume.

Intr-O Relație Cu Cristi Mnt 😍😍Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum