5.Seara în doi

82 3 0
                                    

Din capitolul anterior:

Eu: V-am pupat💋
Ele: Și noi💋

Am ieșit din apartament, cobor scările și acum mă îndrept spre apartamentul lui Cristi. Ajung pe la jumatea drumului și îl sun pe Cristi sa iasă în fața blocului sa mă aștepte.

Convorbire Telefonica
Eu: Bună, Cristi poți ieși sa aștepți în fața blocului te rog?
Cristi: Desigur Iubito.
Eu: Te iubesc❤💋
Cristi: Și eu te iubesc❤❤

Convorbire telefonica încheiată

După 5 minute ajung în fata blocului și Cristi se pare ca mă aștepta deja.

Eu: Salut Cristi. Și îi depun un sărut.
Cristi: Bună iubire. Mă sărută și el la rândul lui.
Eu: Poți sa îmi iei tu rucsacul?
Cristi: Desigur.
Eu: Mă cam doare umărul de la el sinceră sa fiu.
Cristi: Hai sa mergem fiindcă se pare ca ai început sa tremuri.

După ce am urcat scările, Cristi deschide ușa de la apartament,
sare Spot pe mine iar eu nu pot sa refuz acest cățeluș. Deja a început sa mă lingă iar eu îl i-au în brațe și îl duc în camera lui Cristi.
Ajung în camera și are o camera frumoasa.

Eu: Se pare ca cineva a pregătit ceva frumos pentru cineva😏
Cristi: Oare pentru cine?
Eu: Pentru minee....Și ce facem?
Cristi: Știu eu ce sa facem. Spune cu un zâmbet pervers.
Eu: Nu am chef de de-astea.
Cristi: Bine. Atunci o sa pornesc live-ul fiindcă este deja ora 19:13

Cristi P.O.V
Am sa pornesc acum live-ul fiindcă le-am promis fanilor ca îl fac în seara asta cu iubita mea acum nu știu ce face prin casa își așează lucrurile sau este prin bucătărie I donno...Sigur este prin bucătărie.

Alexandra: Cristiiii!!!!
Eu: Ce este?
Alexandra: Cum se pornește aragazul acesta?
Eu: Pe bune nu ști?
Alexandra: Nu al meu este mult mai diferit este cu tach.
Eu: Așa. Și îl aprind.
Alexandra: Mulțumesc. Te iubesc. Și îmi dă un sărut.

Mă duc înapoi în camera sa o aștept
pe Alexandra. Pana atunci pornesc live-ul.
Eu: Salutare tuturor și bine V-am găsit pe canalul ,,Cristi Munteanu"( scuzați nu mai știu intro-ul din cauza ca nu mai aveam net câteva săptămânii și nu am putut sa mă uit la întregul lui video îmi pare rau). Astăzi o sa va prezint pe cineva drag mie. Este o persoană mai fina și drăguță, sensibilă persoana pe care am cunoscut-o în viață mea. După ce am spus asta scria în chat ,,Speram sa nu fie alta c***a cu care te-ai combinat prin cluburi😂"
Și mai era unul de genul
,, Speram sa fie o scumpete de om"

Eu: Da o sa fie o scumpete de om dar ea este mult mai diferita decât alte fete din Constanța sau din prin alte locuri ,,ea" ar trebui sa vina acum.
Ah și uitati-o.
Alexandra: Cine mi-a folosit rujul din baie?!
Eu: Oho mai ușor ca eu nu l-am folosit, Vlad l-a folosit. Pun eu vina pe el fiindcă nimeni nu mai este în casa decât el.
Alexandra: Ok. Spune și vine la mine în brațe și îmi da un sărut dulce.
Eu: Ea este iubita mea, Alexandra. Fă cu mâna la camera iubito

Alexandra P.O.V
Abia ce am reușit sa sting aragazul fără sa dau foc la toată casa dar am reușit. Acum mă duc la baie sa mă demachiez, intru în baie îmi pun demachiant și pana sa îmi pun pe față observ ca rujul meu mat este fără capac atunci mă duc la Cristi în camera.

Eu: Cine mi-a folosit rujul din baie?!
Cristi: Oho mai ușor ca nu eu l-am folosit. Vlad l-a folosit
Eu: Ok. Mă duc și mă așez la el în brațe și îi depun un sărut.
Cristi: Și aceasta este iubita mea, Alexandra. Și le face cu mâna.
Eu: După ce o sa închizi live-ul vrei sa facem ceva? Spun eu pe un ton pervers.
Cristi: Sigur. Iar atunci îmi depune un sărut pe gât. Bine prieteni atât cu acest live. Sa nu uitați sa îi dați follow Alexandrei pe Instagram.
Eu: @Alexandra.220802. Spun ieșind din camera.
Cristi a mai povestit ceva pe acolo pe live, și după vine în bucătărie. Mă i-a în brațe și mă pune pe blatul quvetei și începe sa mă sărute foarte sălbatic iar eu gemând de plăcere, a început sa coboare mai jos și a început sa ma sărute pe gât.

După m-a luat în brațe si ne-am dus în camera sărutându-ne în același timp m-a așezat pe pat el fiind de asupra mea, si-a dat tricoul jos făcând la fel și cu tricoul meu, rămând doar în sutien

Eu: Cristi îmi pare rău nu pot sa o fac. Spun cu regret ieșind din
camera și ducandu-ma în bucătărie.
Cristi: Ale... Apoi venind și el.
Eu: Uite...Nu pot sa o fac, nu acum
Cristi: Adică...Tu...încă...
Eu: Da... Spun rușinată.
Cristi: Uite eu te voi aștepta atâta timp când vei fi pregătită.
Eu: Mulțumesc. Ne îmbrățișăm. Și ce
ai vrea sa facem acum?
Cristi: Hai sa îi facem farse lui Vlad.
Eu: Vorbești cu maestra farselor. Când eram mica îi făceam verișoarei mele numai și numai farse.
Cristi: Hai sa vedem de ce ești în stare.
Eu: Ok. Vlad unde este acum?
Cristi: Cred ca în fața blocului....Cred
Eu: Când vine de afară punem electro-socuri și el nu o sa poată sa deschidă ușa de durere după punem ulei pe podea sa alunece și când vrea sa se ridice o sa cada din nou cu ajutorul lui Spot fiindcă o sa miroase numai a șuncă. Ok nu prea am idei.

Cristi: Este în regula... Și îmi plasează un sărut

Vlad P.O.V
Sunt în fața blocului și aștept un pachet.
Cred ca a ajuns.

Poștașul: Vlad Munteanu?
Eu: Da
Postasul: Semnați aici
Semnez și pleacă sper ca (,) căștile astea sa fie cum arătau pe net. Wow sunt foarte tari.
Intru înapoi în bloc, am ajuns în fața ușii am deschis ușa m-am electrocutat.
Eu: Auch! Deschid ușa și îmi cade în cap o găleată cu apa rege dar și cu gheață. Vrea sa merg dar alunec pe ulei și dau cu capul de tocul uși. Mă ridic și aud râsete din camera mea. Pun pariu ca (,) Cristi este acolo.

Eu: Futu-va morții!!!

Cristi P.O.V.
Îl aud pe Vlad ca înjură iar noi râdem ca descreierații. Alexandra iese și țipă, după vine în camera înjurând.

Eu: Ce sa întâmplat?
Alexandra: Pai tampitu' de frate-tu m-a umplut de ulei și m-a făcut uda leoarcă.
Eu: Lasă-l. O sa faci o baie.

Salut.... Cred ca nu o sa mai postez, am primit o veste destul de dureroasa și vreau sa trec bine peste asta. Și o sa gândesc dacă sa șterg sau nu cartea
La revedere

Intr-O Relație Cu Cristi Mnt 😍😍Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum