Nu băgați în seama melodia
de la media, ador mult melodiaDin capitolul trecut: ,,Alexandra: Noapte buna, prințul meu. Spune și își pune capul pe pieptul meu. După adormim amândoi."
Mă trezesc pe la ora 02:22 simțind cum stomacul meu cere de mancare. Ma dau jos din pat cu grija sa nu îmi trezesc îngerașul.
Ajung la bucătărie și îmi fac un sandwich, după câteva minute o văd pe iubita mea draga venind
frecându-se la ochi din cauza somnului cred.Alexandra: De ce ești treaz la ora asta?
Eu: Îmi era foame. Vrei? Spun și îi dau și ei un pic de sandwich.
Alexandra: Nu, mulțumesc.
Eu: Bine tu ratezi.
După ce termin de mâncat mergem înapoi în camera și ne punem la somn.
Dimineața
Mă trezesc, și nu o observ pe Alexandra lângă mine. Aud un râset foarte cunoscut mie, este rasul ei. Mă duc spre locul unde se aude râsete și ce sa vezi! Vlad o gâdilă pe Alexandra, ea râdea cu lacrimi.
Alexandra: Hahaha....Gata!
Vlad: Nu! Mai întâi promite-mi ca nu mai faci așa ceva?
Alexandra: Hahaha..... Bine! Gata! Promit! Nu mai fac!
Eu: Hei ce se întâmplă?
Vlad: Sa vezi ce mi-a făcut "scumpa ta iubita"
Alexandra: I-a! Ce am făcut?
Vlad: Stăteam și eu frumos la masa și ce sa vezi Alexandra cu telefonul meu în mana, dar nu este tot, stai sa vezi! S-a dus la geam și a spus: ,,Oare acest telefon poate zbura?" Și mi-a aruncat telefonul pe geam!
Alexandra: Adică acest telefon? Spune și scoate de la spatele blugilor telefonul lui Vlad.
Vlad: Ce?! Adică acela era...-
Alexandra: Un fals. Spune și începe sa rada.
Vlad P.O.V
Mama sa vezi ce îi fac acum! Dar ce bine a făcut acel fals.
Încep sa o fugăresc prin toată casa iar ea fuge în camera lor și încuie ușa.
O sa iasă ea pana la urma de acolo.Eu: O sa ieși tu pana la urma de acolo! Tip ca sa mă audă de pe partea cealaltă a uși.
Alexandra: Nu prea cred!
Eu: O sa vedem noi. Bine.
Plec și mă duc la Cristi, o sa îi spun lui sa mă ajute sa îi fac ceva ei. Așa o sa îi fac și ei o farsa....hmm...Dar cu ce?
A da! Știu! Știu ca îi place mult la mare și o sa îi spun sa mergem la mare eu sa mă bag la fund....Nu, nu, mai bine nu, poate nu știu Cum fac și o înec. Așa ca mai bine nu. Știu ca iubește foarte mult placa ei de par, ca cică a costat 2000 mii de euro. Mama dar ce dracu' mama ei este avocat sau ceva? De au atâția bani?
În fine îmi alung aceste gânduri și mă duc sa îmi pun planul în aplicare. Dar o sa fie păcat de ea adică atâția bani pe o placa de par? Sau sa îi fac și eu un fals?
Eu: Cristiii!
Cristi: Ce vrei ba?! De ce tipi așa?
Eu: Vreau sa îi fac o farsa Alexandrei.
Cristi: Oh nu, nu. În niciun caz nu.
Eu: Hai coaie.
Cristi: Nu! Saaau...Bine. Dar sa știi ca tot o sa ti-o iei de la mine.
CITEȘTI
Intr-O Relație Cu Cristi Mnt 😍😍
RomanceAlexandra este o fata blonda cu ochii albaștri,ea este în Cipru, de fapt ea sa născut în Constanța și urmează sa se întoarcă cu mama ei acolo la bunicii ei. Tatăl ei a suferit un accident de mașină, iar toate rudele ei au suferit mult după moartea t...