14. La munte 2

51 2 0
                                    

Mă trezesc înaintea lui Cristi, îi dau un sărut pe obraz și merg în bucătărie pentru a pregăti micul-de-jun. Pregătesc micul dejun și îl văd pe Cristinelul meu cum vine în bucătărie frecându-se la ochi, vine și îmi dau un sărut.

Cristi: 'Neata... Spune cu glasul încet.

Eu: Bună dimineața și ție.

Cristi: Sa știi ca este.

Eu: Bine, hai sa mâncăm.

După ce mâncăm, eu mă duc în baie sa îmi fac rutina de dimineață. După ce ies, Cristi se duce si el în baie.

Cristi vine pe la spatele meu și îmi depune un sărut pe gat, eu dându-mi capul pe spate de plăcere. Eram lângă geam și priveam cum era tot acoperit cu zăpadă, arata ca intr-o poveste de basm.

Angello P.O.V
Mă trezesc puțin obosit, aseară am stat și am făcut farse la telefon cu fetele și da știu ca poate suna copilăresc dar am 24 ani și încă fac farse. În fine.

Mă ridic din pat masându-mi tâmplele. Intru în bucătărie și îmi fac o omletă. După ce termin de mâncat, merg în camera pentru a mă îmbracă adecvat pentru timpul de afară și sa ies mă plimb puțin.
Ies din camera de hotel și ies afară.

Merg pe drum și deodată mă izbesc de o fată care era îmbrăcată într-un tricou foarte scurt și niște pantaloni subțiri.

Eu: Hei!

Fata: Bună. Spunea tremurând.

Eu: De ce umbli așa îmbrăcată pe strada? Este foarte frig! O cert eu și după îi dau paltonul meu, îl pun pe umeri.

Fata: Voiam sa alerg dar după ce am realizat ca este foarte frig am tot continuat, deși eram foarte încălzită am continuat sa alerg (Bine acest capitol poate fi cringe, poate pentru mine dar pentru voi? Nu știu. Aștept comentarii!)

Eu: Eu sunt Angello. Spun și îi sărut mana iar ea sa înroșit în obraji.

Fata: Eu sunt Maria.

Eu: Un nume frumos pentru o fata frumoasa ca tine.

Maria: Mulțumesc.

Eu: Putem mergea hotel, sa Îți iei cateva haine si daca vrei poți sta la noi,adică mai sunt cu niște prieteni și prietene.

Maria: B-bine

Am mers așa pana la hotel, am ajuns am lasat-o în caramel și am mers la Alexandra.

Eu: Alex! Alex unde ești?

Alexandra: Sunt în bucătărie!

Eu: Ale! Îmi poți da niste haine? De ale tale?

Alexandra: Pentru?

Eu: Pai m-am întâlnit cu o fata pe drum, a mers la plimbare, și deodată se izbește de mine. Era îmbrăcată foarte subțire. Așa ca...Îmi poți da?

Alexandra: Oh doamne! Sigur ca îi dau!

După ceva timp de cautat, a găsit ceva adecvat pentru Maria. Mi-a dat hainele și le-am dus la Maria, intru în camera și o văd pe Maria care se uita la o poza cu mine și Alexandra.

Maria: Ce fata frumoasa. Cine este?

Eu: Da, chiar ca este frumoasa, este-... Nu mă lasă să continui fiindcă îmi spune:

Maria: Oh...Îmi pare rău, nu am știut ca este iubita ta.

Eu: Ce?! Nu! Nu, nu este iubita mea este verișoara mea, Alexandra.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 16, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Intr-O Relație Cu Cristi Mnt 😍😍Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum