12. A venit Kim!

53 3 2
                                    

Din capitolul trecut: ,,Atunci își ridica capul și merge la bucătărie."

Alexandra: Trebuia tu sa mă trezești din cel mai frumos vis.

Eu: Și ce conținea acel vis al tău?

Alexandra: Nu ai vrea sa știi.

Eu: Ba da! As vrea! Îi spun și deodată mă trezesc cu niște buze peste ale mele.

Alexandra: Asta conținea! Adică nu așa....În alta ipostaza.

Eu: Adică...Ești?

Alexandra: Da, sunt pregătită. Spune și se agata de gatul( ce ciudat suna...) meu.

Alexandra P.O.V
Eu: Da, sunt pregătită. Spun și mă agat de gatul lui.

Începem un sărut sălbatic, acesta mergând cui mine în camera cu tot cu mine în brațele lui. Mă simt protejata față de el, în brațele lui. Acesta începe sa îmi dea jos tricoul, lent, dar chinuitor pentru mine.

Începe sa mă sărute pe gat și mai jos de gat. Continuând sa mă sărute pe piept. Îmi da și sutienul jos, eu din instinct îmi acopăr sânii cu mainile, acesta îmi da mâinile de o lapte și continua sa mă sărute.

Acum schimbam sunt eu deasupra lui. Acum începând sa îl sărut, coborând în jos la gat, i-am făcut un semn de toată frumusețea. Îi dau tricoul jos, lent, îi dădeam jos tricoul și mă uitam insistent la abdomenul lui.

Mă pune sub el, își da pantalonii jos, la fel face și cu boxerii de pe el. Își pune un prezervativ și intra în mine ușor, iar mie îmi scapă un geamăt de durere.

Inice pe sa facă mișcări de du-te-vino-du-te-vino. Și durerea sa transformat în plăcere pura.
Îl trag mai aproape de mine și ne sărutam. Începe sa accelereze ritmul și de la mine poate obține doar gemete.

Face ultimele mișcării mai rapide și mai adânci și iese din mine. Se pune lângă mine și așa adormim amândoi.(Mă puteți înjură fiindcă nu am deloc experiență la capitolul 'fii pervers' mintea mea proasta nu știe lucruri de genul. Deci mă puteți înjură cât vreți)

Dimineața

Mă trezesc foarte obosita, în mine îmi apare scena de aseară cu mine și Cristi, nu pot sa cred ca el a fost primul băiat cu care am făcut-o. Am mai avut o relație dar nu a durat nici un an, el m-a înșelat.

Mă dau jos din pat îmi iau cearceaful pe mine și mă duc în baie pentru a face rutina de dimineață.
Ies din baie și îmi iau o pereche de pantaloni scurți de blugi și un tricou alb și îl bag în  pantalonii scurți.

Decid sa îl trezesc pe Cristi, of..Dar îmi este mila de el sa îl trezesc. Așa ca îl las sa mai doarmă pana la  11:00 și ceva, adică când va vrea el sa se trezească.

Mă duc la bucătărie și îmi fac un sandwich. Încep sa îl mânc, vine și Max, îi dau și lui, așa am terminat sandwich-ul. Când vrea sa mă ridic simt niște buze moi pe gatul meu, știi cine este iar eu îmi dau capul pe spate de plăcere. Îmi deschid ochii și mă uit la persoana care era cu buzele pe gatul meu. Era Cristi. Mereu când mă sărută nu vrea sa își mai i-a buzele de pe mine, le are atât de moi.

Eu: Știi ca te iubesc mult?

Cristi: Aha... Și eu te iubesc, acum ce vrei? Mereu când îmi spui ca mă iubești, tu vrei ceva.
Bine m-a prins. Da vreun ceva și acel ceva as vrea sa mergem toți undeva intr-o vacanță.

Eu: Pai as vrea sa mergem toți intr-o vacanta, adică la munte.

Cristi: Pai bine mergem, dar cine mai vine cu noi?

Intr-O Relație Cu Cristi Mnt 😍😍Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum