4.O surpriză?!

75 3 0
                                    

Din capitolul anterior

,,Mama: Alexandra Ragazzo unde ai fost?!
Eu: Am fost cu noul meu iubit în oraș.
Mama: Ai mâncat?

Eu: Da, am mâncat. Acum vreau sa mă odihnesc. Noapte buna.
Mama: Noapte buna.

Cristi P.O.V

Ieri a fost cea mai tare zi din viața mea. De ce spun cea mai tare?
Fiindcă la câte iubite am avut niciuna nu a mi-a cântat vreo melodie, dar Alexandra?! Are o voce minunata când cântă....Bine recunosc acum o are mai frumoasă și decât noi, ea este și femeie adică ,,încă" nu este femeie este domnișoară. Eu acum sunt în pat pe Instagram văd o gramada de poze care îmi apar cu fete în sutiene și chiloți ba chiar goale, dar când dau mai în jos o văd o poza de a Alexandrei. Este îmbrăcată doar în bustiera și colanți și în spatele ei este o sala iar în dreapta ei mai este o persoană, pare a fii prietena ei sau altcineva..Eh nu mă interesează, mă interesează doar de Alexandra, oricum azi vreau sa îi fac o surpriza. Mă dau jos din pat sa îl îl trezesc și pe fraieru' de frate-miu, dar când dau jos îl văd dormind cu Spot în brațe, mă duc la bucătărie sa i-au un pahar de apa rece și îl torn pe el.
Am intrat în camera și deja...îl văd sărutându-se cu Spot iar Spot îl lingea pe gura what?! În fine i-am turnat paharul și sa trezit instant când am turnat paharul de apa rece pe el.

Vlad: Ce naiba coaie!!!!
Eu: Hai trezirea!
Vlad: Off...Bine și ce caut cu Spot în brate?!
Eu: Eu de unde sa știu, hai ca trebuie sa îi fac o surpriza Alexandrei.
Vlad: Pe bune.... ( face o față gen: mie somn)
Cristi: Hai Vlad ce p**a mea!!!
Vlad: Off Bine mă trezesc.

În timp ce se pregătea și Vlad m-am pus la calculator sa scriu pe canalul de YouTube sa le spun ,,fanilor" ca azi o sa fac un video cu iubita mea. Dar o sa îi spun Alexandrei ca o sa facem un plan când eu o sa fiu pe live Alexandra sa intre în camera și sa zică ,, cine mi-a folosit rujul?!" Și după sa zica la camera ,,Buna" iar după sa se așeze în poala mea și sa mă sărute pe buze...mda...sa le fac în ciuda ,,fanelor" mele. Dar dacă cineva o insulta pe Alexandra închid live-ul și le dau Hate. Dar azi o sa o duc într-un loc foarte frumos.

Alexandra P.O.V
M-am trezit destul de obosita din cauza ca am venit târziu de la Cristi, iar mama mi-a ținut o morala ca unde am fost și chestii de genul azi am vorbit și cu verișoara mea. Acum mă duc sa îmi fac rutina de dimineata, după ce termin mă îmbrac asa

 Acum mă duc sa îmi fac rutina de dimineata, după ce termin mă îmbrac asa

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Afară este destul de cald și mda....Se pare ca mama este concentrata la ceva și ce am de gând?  Am de gând sa o speri și sa verse faina pe ea. Ok, mă duc sa uflu un balon cât de mare pot și sa îl sparg la ea în cap știu ca o sa se supere dar, așa sunt eu pusă pe rele nici chiar așa pusă pe rele mai nebunatică sunt. Gata mă duc sa unflu balonul și sa il sparg în cap nu în cap, lângă ea sau în spatele ei.

Eu: Mama!
Mama: Da. Nici nu se uita la mine.

Bine mamă tu ai vrut-o
Mă duc tiptil lângă ea și zbang i-am spart balonul în spatele ei și ea a vărsat faina peste tot în bucătărie

Intr-O Relație Cu Cristi Mnt 😍😍Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum