11. Sosirea lui Angello

40 3 1
                                    

Dimineață

Cristi P.O.V
Mă trezesc oarecum obosit nu știu din ce cauza. Merg la baie, mă spăl pe dinți și îmi dau cu apa pe față și îmi fac parul. Pe 12:12 trebuie sa merg cu Vlad la sală.

Buturosul nici acum nu s-a trezit. Pana când doarme porcul? În fine. Îl iau pe Spot și îl pun sa îl lingăi pe față, se trezește și începe sa râdă. De ce dracu' rade?

Vlad: Ce faci ba? I-a ba câinele de pe fața mea!

Cristi: Hai mă! Ca tre' sa mergem la sala.

Într-un final se trezește și Vlad. Mergem la sala și pe la 13:35 am terminat. Acum mergem acasă sa facem un dus.

Convorbire telefonica

Eu: Ce faci iubire?

Alexandra: jucam cu Max. Nu! Lasa-l jos!

Eu: Ce este?

Alexandra: Mi-a furat un papuc de casă. Iar eu încep sa rad. Azi ar trebui sa vina și Angello.

Eu: Da? Pe la ca ajunge?

Alexandra: Cred ca tocmai diseară.

Eu: O sa vin și eu mai târziu pe la tine.

Alexandra: Bine. Iubire? Sa iei și tu doua sticle de suc!

Eu: Iau, iau. Te iubeeesc!

Alexandra: Te iubesc!

Convorbire telefonica încheiată

După ce am vorbit cu Alexandra, am decis sa merg sa îl plimb le Spot. În timp ce îl plimbam pe Spot mă întâlnesc cu Bianca, Bianca este fosta iubita a lui Vlad.

Eu: Bună, Bianca ce faci?

Bianca: Bine. Mă plimbam prin oraș. Tu?

Eu: După Cum vezi îl plimb pe Spot. Și după mă duceam la Alexandra.

Bianca: Alexandra...?

Eu: Alexandra este iubita mea.

Bianca: As vrea sa fac cunoștință cu ea.

Eu: Sigur ca poți face! Ea cred ca te-ar adora. Vii?

Bianca: Nu, aștept pe cineva.

Eu: În regula. Ne mai vedem.

Bianca: La revedere.

Merg în continuare cu Spot pana pe plaja și înapoi. Ajuns la ușa Alexandrei, bat și se aud sunete. Sigur este Max.

Alexandra: Bună! Și mă sărută. Max este bucuros sa cunoască pe cineva. Hai mai bine sa îi lăsăm să se joace.

Eu: În regula.

Angello P.O.V (Varul Alexandrei)
Încă o zi obositoare de lucru.
De abia aștept sa vina seara sa ajung acasă, în România, ce dor îmi este de verișoara mea draga. De abia aștept sa văd cum arată, înainte pana sa plece era foarte trista ca ne despărțim, Alexandra îmi era ca o fiica.

Seara

A venit și seara am avion în 10 minute. Mă uit încă odată în oglinda și ies pe ușa, nu înainte sa o încui. Am ajuns fix la timp pana sa plece avionul. Hai la drum!

România

Ies din avion și mașina mea personal mă aștepta la aeroport. Intru în mașină și merg direct la mătușa Mirela.

Intr-O Relație Cu Cristi Mnt 😍😍Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum