Гэрээс гартал Жунин Машиныхаа урд суугаад хүлээж байв тэгээд намайг харж жуумалзаад
- Хөөрхөн байна шүү гээд хөдлөхөөр болов.Замд тэр миний тухай хэт их зүйл асуугаад байсан тул тийм үгүй эсвэл богинохон асуултаар хариулсаар явав.
Жунин ; Ирчихлээ гээд хаалга онгойлгож өгөв.Найз нь үнэхээр баян бололтой .
Дотогш ороход энд тэндгүй богино бариу даашинзтай охидууд залуусыг зугаацуулж байлаа. Бас их ууцгааж байх шиг байна.Удалгүй нилээд өндөр залуу бидэн дээр ирээд надруу тоомжиргүй харснаа
Ммм энэ байхнээ дажгүй юм байна. Жунин ч нүдтэй юмаа
*Тэр намайг ямар нэгэн эд зүйл нүдлэж байгаа юм шиг л хэлчихлээ*
Түүнрүү муухай харсаар нүдээрээ зодолдож байтал Жунин дундуур орж ирээд
Хөөе Ёол бид зогсоод л байх юмуу?
- Алив дээшээ гарцгааяБиднийг дээш гарахад араас зөөгч бололтой нэг залуу олон шил шар айраг виски авчирч тавиад гараадд явчихав.
Тэр 2 юм ярьж буу халж байхдаа гамайг оролцуулж сүүлдээ 3 уулаа хов базаж эхлэв. Яриандаа халаад би хэт их уусан бололтой бие халуу оргиод бас нүд бүрэлзээд эхлэв.
Тэр 2 ын яриа цаашилсаар би бараг л тасарч байх шиг байна.
Чанёол ; Арганд ийм хурдан орох байсан юм уу? Жунин одоо чиний хийх ажил л үлдсэн байх амжилт түүнийг жаргаагаад өг *Инээх*
Чанёолыг гарсны дараа Жунин архиа гаргах гэж шүршүүрт орохоор угаалгын өрөө орлоо.
__••••••••••
Шүршүүрийн чимээгээр толгойгоо арай гэж өргөн эргэн тойрноо харлаа . Би саяныхаа газар байна гэж бодоод байж байтал угаалгын өрөөнөөс бэлхүүсээ алчуураар халхалсан Жунин гараад ирэв.
- Би харих хэрэгтэй хэтэрхий оройтчихсон байна сайхан амраарай гээд гуйвсаар хаалганы бариулаас татахад түгжээтэй байв.
Жунин ; Чи маргааш харина .
- энэ хаалга онгойлго галзуу амьтан минь
Жунин ; Тиймээ чамаас болоод галзуурах гээд байна гээд надруу алхаж эхэллээ.Энэ новшид бас энд л хүчирхийлүүлж болохгүй
Хаалга нь онгорхой байсан угаалгын өрөөрүү гүйж ороод хаалгаа түгжчихлээ. Гэхдээ энэ түүнд сайхан санагдаж байгаа бололтой инээсээр л байв.
Азаар цүнхээ тайлалгүй явсан юм утсаа гаргаж ирээд хамгийн түрүүнд Суми руу залгасан ч бурхан минь гэж 2 цагийн үед унтаж байж таарна шүү дээ утсаа авсангүй. Аав ээжрүү залгаж хямраах хэрэггүй байх шууд Бэкхёнруу залгалаа .
1 missed call
2 missed callБайна уу ?
- Бэкхёнаа Арим байна надад туслаач гуйж байна би би
~ юу болсон бээ? Чи хаана байгаа юм ?
- Би Чанёол гэдэг залуугийн харшид байна үдэшлэг..Жунины хаалга түлхүүрдэх сонсогдож 2 3 хан секунтын дотор ороод ирэв.
- Ийм үед хүртэл хатуу чихэр хэвээрээ байх гэж Одоо бууж өг хонгор минь гээд гар дээрээ өргөв.
Би тийчлэж эсэргүйцэхийг хүссэн ч тэр хүчтэй юм.
Орон дээр намайг шидээд гарыг минь гавлачихлаа.
Чи ямар новшоо хийгээд байгаа юм энийгээ тайл Туслааарай
- Чамайг хэн ч сонсохгүй бас зүгээр л таашаалыг мэдэр